فال هفتگی 30 آذر تا 6 دی 98

طالع بینی هفتگی 30 آذر تا 6 دی 98

 

به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی  ما باشید.

 

طالع بینی متولدین فروردین :

این هفته ، شما در ارتباطات خود با دیگران مؤثرتر از حد معمول هستید. توانایی های منطقی و تحلیلی شما شکوفا می شود. زمان مطلوب برای تغییر شغل ، مسافرت راه دور است. ممکن است وسایل برقی جدیدی بخرید که به شما در یادگیری چیزهای جدید نیز کمک می کند. به دلیل جذابیت تازه کشف شده روابط اجتماعی و شخصی شما بهبود می یابد. شما باید از بیماری های پوستی محافظت کنید. در این دوره ، از استدلال ها و بحث های غیر ضروری در محل کار فاصله بگیرید. از نظر مالی ، این بخش می تواند دوره سختی باشد و از این رو باید از فعالیت های جدید که شامل امور مالی است جلوگیری شود زیرا ممکن است فایده ای نداشته باشد. یک رویکرد با انگیزه برای مطالعات به شما کمک می کند تا با ارتعاشات منفی در مورد محیط اطراف خود مبارزه کنید. متمرکز ماندن روش ایده آل برای مقابله با حواس پرتی است.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت:

پیش بینی شده است که این مرحله مملو از عشق باشد. زوج های متاهل ممکن است بیشتر در زندگی شخصی خود نقش داشته باشند و مشغول ایجاد خاطرات کوچک اما ماندگار باشند. در این مرحله از ظاهر خود بسیار آگاه خواهید بود. همچنین ممکن است این دوره برای تزیین یا تغییر مکان منزل خود ایده آل باشد. به طور کلی ممکن است مخالفان شما قوی تر شوند ، بنابراین از دشمنان شناخته شده آگاه باشید و از دوستی با افراد جدید خودداری کنید. یک محیط کاری استرس زا ممکن است بر عملکرد شما تأثیر منفی بگذارد.

 

طالع بینی متولدین خرداد :

شما در بهترین حالت مغناطیسی خود قرار خواهید گرفت و افزایش اعتماد به نفس این امکان را به شما می دهد تا از فرصت هایی که در راه شماست استفاده کنید. اگر برخی پروژه ها گیر افتاده اند ، یا اگر نتوانسته اید جهت صحیح را طی کنید ، می توانید راه هایی برای حل همه چیز پیدا کنید. در نیمه دوم هفته ، ممکن است شما نیاز به برقراری ارتباط با دیگران و برقراری ارتباط معنادار با یک شخصیت داشته باشید. به طور خلاصه ، برخی از تغییرات مثبت در جنبه حرفه ای باعث می شود احساس بهتر و شادابی کنید.

 

طالع بینی متولدین تیر :

این دوره ای از شکوفایی خلاقانه فوق العاده است و شما قادر خواهید بود خود را به خوبی بیان کنید. به دلیل افزایش وضوح در ذهن خود ، می توانید ایده های خود را به خوبی اجرا کنید. روابط با مدیر و همكاران خوشایند خواهد بود و این به عنوان یك عامل دلگرم كننده عمل می كند. ممکن است متوجه شوید که ایده ها و پیشنهادات شما توسط دیگران به خوبی دریافت می شوند. ممکن است فرصت هایی برای تعامل و برقراری ارتباط با افراد دیگر داشته باشید. عملکرد کلی شما بهتر خواهد شد و مورد توجه افراد مهم خواهد بود. تفکر شما گرایش به ایده آل بودن و نه لزوما واقع گرایانه خواهد داشت. در جنبه کار ، ممکن است در انجام تعهدات خود مشکل داشته باشید.

 

طالع بینی متولدین مرداد :

شما قادر خواهید بود تا انرژیهای خلاقانه خود را در جهت درست هدایت کنید و این اطمینان را به شما می دهد تا کارهای پیچیده تر و مهم تری را انجام دهید. شما پشتیبانی عالی از افراد در محل کار دریافت خواهید کرد ، بنابراین می توانید پیش بروید و کارهایی که نیاز به تلاش مشترک دارند را تمام کنید. تلاش های سختی که ممکن است در گذشته داشته باشید هم اکنون ثمربخش است و شما از این امر خوشحال خواهید شد. بگذارید عشق شما رشد کند تا زمانی که احساس اطمینان و شفافیت در مورد رابطه داشته باشید. ممکن است درباره نظرات خود اطمینان بیشتری کسب کنید و ممکن است بخواهید در امور مهم مالی راه خود را طی کنید.

 

طالع بینی متولدین شهریور :

این مرحله ممکن است درخشان نبوده باشد ، اما هنوز هم چیزهای زیادی در انتظارتان هست. ممکن است احساس کنید که برنامه ها دقیقاً مطابق برنامه های شما کار نمی کنند. موفقیت ممکن است کند شود ، اما به شما فرصت می دهد تا بداهه گویی را ادامه دهید. آشنایان قدیمی و دوستان جدید ممکن است در این مرحله با هم همراه باشند. اگر برنامه ریزی یک سفر خارجی را داشته باشید ، می توانید همین حالا پیش بروید ، زیرا شانس موفقیت بسیار زیاد است. ممکن است در حین بحث و گفتگو با شریک زندگی خود ، عصبانی، بی تاب یا پرخاشگر شوید ، از این رو ، باید از مباحث غیرضروری خودداری کنید. برای مدیریت بهتر امور مالی باید یک استراتژی مشخص اتخاذ کنید. درآمد خواهید داشت اما انتظار نداشته باشید که مطابق انتظارات باشد. همه موارد را با دقت مرور کنید ، که در حرفه شما تأثیر دارد.

 

طالع بینی متولدین مهر :

در این مرحله ، شما می توانید شادی درونی و تعامل دلپذیرتر با مردم را تجربه کنید. ایده های شما راحت تر پذیرفته می شوند و ممکن است اعتبار لازم را برای ابتکار عمل خود بدست آورید. به دلیل افزایش شدید بهره وری و پشتیبانی بهتر مسئولان ، تقریباً هیچ شکایتی در محل کار وجود نخواهد داشت. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که متفق بودن می تواند به حفظ جریان کمک کند و بیهودگی گاهی اوقات می تواند یک  عامل سد کننده باشد. در طول زمان ، شما باید به سرمایه گذاری خود توجه ویژه ای داشته باشید یا در غیر این صورت ، ممکن است از نظر مالی ضرر ببینید. همچنین ممکن است در یک محل کار با چهره ای از مقامات روبرو شوید ، بنابراین در این رابطه بیشتر دقت کنید.

 

طالع بینی متولدین آبان :

این دوره مستلزم درون نگری و تجزیه و تحلیل وضعیت در محل کار است. شما باید نقاط قوت را مشخص کرده و به جای اینکه اجازه دهید نقاط ضعف شما آشکار شود ، نقاط قوت خود را افزایش دهید. به جای اینکه می خواهید به مرحله بالا برسید ، می توانید روی مراحل ظریف و اساسی تمرکز کنید و این به شما در رسیدن به ثبات بیشتر کمک می کند. بهتر است در حین برخورد با همکاران و سالمندان رویکردی دقیق تر انجام دهید. ممکن است متوجه شوید که مشکلات هر از چند گاهی رو به رشد است و همچنین برداشت های توهمی شما ممکن است شما را به سمت فشار روانی سوق دهد. به طور متوسط ​​، در امور مالی ، با ناآرامی های روحی روبرو خواهید شد. در این هفته ، در هر زمان که نیاز به مشورت با یک متخصص دارید ، دریغ نکنید.

 

طالع بینی متولدین آذر :

این دوره ای از فعالیت و موفقیت بسیار خواهد بود. بیشتر تلاش های شما نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت و بنابراین ، شما قادر خواهید بود کارهای بیشتری را با اعتماد به نفس انجام دهید. اگر نقش جدیدی به شما پیشنهاد شده یا مسئولیتهای جدیدی به شما سپرده شده است ، بنابراین توصیه می شود که آن را با خوش بینی به دست آورید ، زیرا می توانید نتایج را با موفقیت انجام دهید. شانس سفر مربوط به کار یا مشاغل در این مرحله بسیار زیاد است. ممکن است شبکه حرفه ای شما افزایش یابد و ممکن است با افراد مختلفی از زمینه های مختلف روبرو شوید. ارتباطات شما در این مرحله بسیار مؤثر است ، بنابراین بهترین استفاده را از آن داشته باشید. شما باید قبل از انجام هرگونه کاری ، نیازها و خواستهای شریک زندگی و رابطه خود را بفهمید. سلامتی شما خوب خواهد بود ، و شما می توانید از سلامتی بدن بدون بیماری لذت ببرید. به طور کلی ، این دوره شما را با روحیه ای شاد می بیند.

 

طالع بینی متولدین دی :

این مرحله بسیار روشن خواهد بود و به شما تبحر ارتباطی خوبی می بخشد. تأکید اصلی در این دوره بر ارتباطات ، تلاشهای خود و هوشمندی شما خواهد بود. ممکن است سفرهای زیادی در کار باشد و ممکن است در طول این سفرها فرصتهای مختلفی را پیدا کنید. اگر در کار خاصی گیر افتاده اید ، کمک همکار یا حتی یک فرد ارشد به شما کمک می کند .

 

طالع بینی متولدین بهمن :

این می تواند یک مرحله عملی باشد و بسیاری از موقعیت ها ممکن است توجه شما را جلب کنند. شما به احتمال زیاد در مورد ایده های خود احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد و به نمایش گذاشتن استعدادهای خود اهمیت بیشتری می دهید. تعامل با مشتری ، شرکا ، همکاران و افراد مرتبط با کار شما خوب خواهد بود ، اما به شما توصیه می شود که در رویکرد خود کمی دیپلماتیک تر عمل کنید ، زیرا در غیر این صورت ممکن است سوء تفاهم های وجود داشته باشد. اگر در محل کار مشکلی داشتید ، ممکن است این زمان مناسب برای رسیدگی به آنها باشد ، زیرا ممکن است شما پشتیبانی لازم را از طرف افراد ذیربط دریافت کنید در مورد تلاشها ، مهارتها و تواناییهای خود ممکن است شانس بیشتری برای جلب توجه داشته باشید.

 

طالع بینی متولدین اسفند :

این بسیار امیدوار کننده ترین دوره حرفه ای خواهد بود ، و به شما توصیه می شود از این فرصت استفاده کنید، زیرا تقریبا هیچ کاری برای گله و شکایت کردن وجود ندارد. در این مرحله فرصت های کافی برای ارتقاء و نشان دادن استعدادهای خود به دست خواهید آورد. روابط با پرفشارها به طرز چشمگیری بهبود می یابد ، و توانایی شما برای کار سخت و به دست آوردن نتایج به موقع برای این امر مؤثر خواهد بود. شما به احتمال زیاد در این مرحله در موقعیت مغناطیسی خود قرار دارید و در این دوره می توانید رشد خوبی داشته باشید. همچنین ممکن است چندین فرصت شغلی به شما ارائه شود ، اما انتخاب بهترین گزینه ها بر عهده شماست. این ممکن است یک مرحله فاحش برای شما باشد. اگر در حال حاضر با کسی درگیر نیستید ، ممکن است برای کسی جذابیت و دلبستگی شدید ایجاد کنید.