فال روز چهارشنبه 7 آبان 1399

فال روزانه

 

فال روز چهارشنبه 7 آبان 1399

فال روزانه فروردین

امروز دنبال کردن ایده هایتان واقعاً برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه دیگران ممکن است حرفی بهتان بزنند که از گفتن آن هدفی کاملاً متفاوت داشته باشند. اگر به آنها اجازه بدهید که نظرشان را تغییر دهند راحت‌تر می‌توانید با هم کنار بیایید، اما اگر بخواهید آنها را مجبور کنید که بر سر عقیده خود بمانند ناامید خواهید شد. قبل از اینکه برای فعالیتهای بلند مدت خود برنامه‌ریزی کنید تا فردا صبر کنید.
فال روزانه اردیبهشت

امروز ماه در هفتمین خانه‌تان یعنی خانه دوستی‌ها قرار دارد و می‌تواند رابطه دوستانه زندگی تان را کامل‌تر کند. دوستانتان هم اکنون می‌خواهند رابطه صمیمی‌تری با شما برقرار کنند، اما وقتی شما با آنها مخالف باشید نمی‌توانید عقیده خود را به روشنی بیان کنید. پس حواس خود را جمع کنید، برای اینکه یک قضاوت نادرست می‌تواند یک رابطه عاشقانه را خراب کند.
فال روزانه خرداد

امروز برای شما روز کاری سخت و طاقت فرسایی است، اما اگر به اندازه کافی کار کنید نتیجه‌اش را هم خواهید دید. کلید واقعی برای رسیدن به موفقیت این است که در مورد اتفاقاتی که افتاده است با کسی حرف نزنید. اما خیلی به خودتان سخت نگیرید، وگرنه از برنامه‌هایتان نتیجه معکوس خواهید گرفت. امروز مداومت داشتن در کار موثرتر از فوران کردن انرژی های خلاقانه است.
فال روزانه تیر

امروز ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه خلاقیت قرار می‌گیرد و شما وسوسه می‌شوید کاری را انجام دهید که ذات واقعی‌تان را به نمایش بگذارد. این سخن به این معنی نیست که به خودتان سختی می‌دهید تا کاری را با شیوه ای متفاوت از روشهای خسته کنده کاریتان انجام دهید؛ بلکه بدین معنی است که وقت کافی اختصاص می‌دهید تا چیزی خلق کنید که واقعاً برایتان مهم باشد. این کار شاید مهم‌ترین تلاشتان باشد، چراکه با این کار می‌توانید با رفتار ژرف خود بر دیگران هم تاثیر بگذارید.
فال روزانه مرداد

ماه جدید برج عقرب برای شما نتایج خوبی به همراه ندارد، چرا که شما نمی‌توانید عقل و دل خود را به یک مسیر یکسان هدایت کنید. کدام برنده خواهند شد؟! فرقی نمی‌کند. هر کدام که باشد باز شما چیزی را از دست داده‌اید. پس به جای اینکه بین منطق و احساسات یکی را برگزینید، موقعیتی را پیدا کنید که بتوانید به هر دو جنبه توجه کنید و در عین حال که انسان منطقی‌ای هستید، به احساساتتان نیز اجازه ظهور بدهید.
فال روزانه شهریور

خیلی عجیب است که ماه جدید برج عقرب در سومین خانه‌تان یعنی خانه ارتباطات قرار می‌گیرد و میزان تعاملات و همکاری‌های شما را با افراد دیگر ارزیابی می‌کند. امروز شما نمی‌توانید به راحتی قولهایی که به افراد دیگر داده‌اید و حرفهایی که آنها قبلا بهتان گفته اند را به یاد بیاورید، چراکه بهرام یعنی سیاره بخت شما به سمت اورانوس وحشی کشیده می‌شود. همین حالا به خودتان تکانی بدهید، برای اینکه فردا انرژی‌تان تحلیل می‌رود.
فال روزانه مهر

ماه در دومین خانه تان یعنی خانه مسائل مالی برایتان استرس به همراه دارد، امروز اگر مجبور شوید مشکلات مالی تان را رفع کنید به اندازه قبل به خودتان اطمینان نخواهید داشت. اجازه ندهید این عدم اطمینان باعث ایجاد ترس در وجودتان شود. اگر توانستید فقط یک قدم بردارید، این اتفاق بدی نیست. دست برداشتن از مقاومت و پافشاری بدین معنی نیست که ناراحتی تان را انکار کنید، بلکه باید با ایجاد کردن نگرشهای مثبت در خود با آنها روبرو بشوید.
فال روزانه آبان

شما فکر می‌کنید کارهایی که دیگر بهشان فکر هم نمی‌کردید را هم می‌توانید دوباره انجام دهید، اما این خط فکری ممکن است برایتان مشکل ساز باشد. داشتن دید مثبت خصوصیت خیلی خوبی است، اما امروز شناختن مرزها و محدودیتهایتان شما را از ناامیدی فردا نجات می‌دهد.
فال روزانه آذر

شما دنیایی برای خود مجسم کرده اید که در این جهان از عهده انجام دادن هر کاری برمی‌آیید، اما ممکن است فرصت برقرار کردن ارتباطی عمیق و دوستانه با یک نفر را از دست بدهید. پنهان کردن ضعف ها و سستی ها لزوما باعث نابود شدن آنها نمی‌شوند! خودتان را مجبور کنید که احساساتتان را فاش کرده تا بتوانید به راحتی با دیگران تبادل نظر کنید. هیچ کس ازتان انتظار ندارد همیشه یک ابرقهرمان باشید!!
فال روزانه دی

امروز دوستان و همکارانتان نظریات خیلی خاصی عرضه می‌کنند و شما در عین حال که اطلاعات گذشته خود را کامل تر می‌کنید، دلتان نمی‌خواهد دست از تنبلی بردارید. شما راه و روش خود را تثبیت کرده‌اید و نمی‌خواهید به منظور پیدا کردن دیدگاه‌های متفاوت فکر خود را تغییر دهید. بادقت به حرفهایی که دیگران می‌زنند گوش دهید، اما بعد دست به کار شده و هر کاری به نظرتان بهتر بود را انجام دهید.
فال روزانه بهمن

با وجود مشکلاتی که در محل کارتان احساس می‌کنید روز خوبی را برایتان پیش بینی نمی‌کنیم، اما آنها به آن اندازه که شما فکر می‌کنید بد نیستند. اگر فقط یک بار احساسات خود را مطرح کنید، آن موقع موقعیت مناسبی برای به وقوع پیوستن اتفاقات خاص به وجود خواهد آمد. وقتی که منطق را پیشه خود سازید، صداقت داشتن بهتان کمک می‌کند مسیر پیش رویتان را هموار کنید.
فال روزانه اسفند

امروز شما دقیقاً می‌دانید که چه می‌خواهید و هیچ کس نیز قصد ندارد جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است با دست کم گرفتن خودتان لذت رسیدن به اهدافتان را از دست بدهید. همچنین شما مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رویتان دارید که مجبورید بهشان رسیدگی کنید. هرچقدر سریعتر به این کارها برسید، زودتر می‌توانید به کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید.

منبع: بیتوته