فال روز چهارشنبه 25 دی 1398

فال روزانه

  فال روز چهارشنبه 25 دی 1398
فال روز متولدین فروردین: امروز روز کاری خیلی راحتی برای شما نیست، چرا که ظاهرا به فعالیت‌های کاری شما بی توجهی می‌شود. شما انتظار چنین بی توجهی را از جانب اطرافیان‌تان ندارید، اما وقتی دیگران از نقطه نظر شما کمتر از شما کار می‌کنند اعصابتان خرد می‌شود. به جای اینکه آنها به کارهایی که کردید اعتراف کنند، ممکن است حتی کار خود را ول کنند تا بتوانند از کار شما انتقاد کنند! سعی نکنید از خودتان دفاع کرده و بیخودی انرژی تان را هدر بدهید، برای اینکه اوضاع از اینی که هست بدتر می‌شود. فقط به راه خود ادامه بدهید و شما تا هفته بعد در بالاترین موقعیت خود قرار خواهید گرفت.
فال روز متولدین اردیبهشت: یک نفر شما را تحت فشار قرار می‌دهد که مسیر نهایی خود را انتخاب کنید، اما شما هرقدر بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرید بیشتر عقب نشینی می‌کنید. متاسفانه شما امروز می‌توانید از کسانی که حامل خبرهای بد هستند چیزهای مهمی یاد بگیرید، اما شاید وسوسه بشوید قبل از اینکه آنها خبرشان را بگویند دهانشان را ببندید. باید چشم خود را به روی حقایق باز کنید، حتی اگر چیزهایی باشند که دلتان نخواهد آنها را بشنوید
فال روز متولدین خرداد: شما امروز احساس می‌کنید مثل یک جنگجوی نینجا شده‌اید!! اما هر فکری که در ذهنتان شکل می‌گیرد یک نفر می‌آید و آن را با خودش می‌شورد و می‌برد! شما احساس بیهودگی و پوچی می‌کنید، انگار که ایده‌های تان به اندازه کافی تاثیر گذار نیستند. وقتی که نمی‌توانید سلسله افکارتان را با هم ترکیب کرده و آنها را به یک ایده و فکر منسجم و قوی تبدیل کنید، اصلا حس جالبی نیست. به جای اینکه ناامید شده و دوباره در رفتارتان بازنگری کنید، از احساسات خود آگاه بوده و بدانید که این سکون و رکود موقتی بوده و تا چند تا روز آینده افکار و نگرش‌های مثبت بازمی‌گردند.
فال روز متولدین تیر: اگر سعی کنید دیگران شما را درک کنند واقعا کار مفیدی کرده‌اید، برای اینکه بی ضررترین روابط شما در حال عوض شدن هستند و در شرف نزدیک شدن به کشمکش و ناراحتی‌اند. هم اکنون مخالفت‌های آشکار هیچ هدفی را دنبال نمی‌کند، برای اینکه تفاوت‌های عقیده‌ای قبلا شناخته شده بودند. علاوه براین هیچ راهی برای پیدا کردن راه حل وجود ندارد، برای اینکه تمام اظهار نظرها تقریبا استدلالاتی غلط از آب در خواهد آمد. پس قبل از اینکه صحبت کنید به نتایج و پیامدهای آن خوب فکر کنید.
فال روز متولدین مرداد: امروز شاید به اندازه کافی پول نداشته باشید که کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. یا شاید هم فکر می‌کنید که شایستگی داشتن چیزهای خوب و زیبا را ندارید. اما احتمالا شما بیشتر از آن چه که واقعا لازم است به خودتان سخت می‌گیرید. از منفی بافی های خودتان آگاه بوده و تا فردا که نگرش شما تا حدودی متعادل تر شد در مورد خرید کردن و مسائل مالی تصمیم گیری نکنید.
فال روز متولدین شهریور: شما امروز از نظر احساسی تعادل ندارید. در یک لحظه می‌توانید هر کاری را انجام دهید و در لحظه دیگر احساس بی فایده بودن می‌کنید! به جای اینکه در جستجوی جنبه‌های مثبت هر چیزی باشید، در پوسته تنهایی و افسرده خود گرفتار شده‌اید. خوشبختانه هم اکنون شما قدرت این را دارید که مسیر خود را عوض کرده و حتی تا قله کوه هم برسید!! یک تصمیم آگاهانه و درست بگیرید و به همان هم بچسبید؛ بقیه چیزها اصلا مهم نیست!
فال روز متولدین مهر: شما از یک مانع بزرگ و مهم رنج می‌برید و ناراحتید. مثل اینکه یک نفر مزاجم رویاپردازی‌های شما می‌شود و شما نمی‌توانید به راحتی در رویا و خیال فرور فته و خودتان را از ناراحتی و رنج برهانید. راه سریع و راحتی برای بیرون آمدن از این حال و هوای جدی وجود ندارد. خوشبختانه شما وقتی که یک بار خودتان را تسلیم معنویات کرده و حتی چند قدم کوچک در این راه بردایرید از اینکه این اوضاع به سرعت ناپدید می‌شوند متعجب خواهید شد.
فال روز متولدین آبان: شما واقعا نمی‌خواهید در فعالیتهای گروهی شرکت کنید، حتی اگر افرادی که در این گروه هستند را دوست داشته باشید! شاید شما در مقابل افراد و دیدگاه‌های متفاوتی که دارند گیج می‌شوید و نمی‌توانید در برابرشان واکنش نشان بدهید. شما اصلا دلتان نمی‌خواهد که در مورد قوانین فعالیت‌های گروهی یا قوانین مربوط به افراد دیگر مذاکره کنید. بدون اینکه خودتان را ملزم کنید که درباره خود به تمام افراد گروه توضیح دهید، به فعالیت‌های اجتماعی خود برگردید.
فال روز متولدین آذر: به جای اینکه در محل کار رفتار مدیریتی و سیاستمدارانه در پیش بگیرید، باید بدانید که اطراف‌تان فعالیت‌های خیلی زیادی در جریان است و افراد دیگر مجبورند با شما کنار بیایند. به زبان خودمانی شما بدون اینکه بدانید که آیا برای قبول کردن نقش رهبری آمادگی دارید یا نه، پایتان را از گلیم‌تان درازتر کرده‌اید. فقط باید یادتان باشد که صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشید، چرا که رسیدن به موفقیت برای شما مدتی زمان می‌برد.
فال روز متولدین دی: قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرید باید بدانید که برنامه ریزی کردن برای یک تعطیلات عالی مدتی زمان می‌برد. اما حتی اگر مسافرت رفتن تبدیل به مبارزه‌ای پوچ و بی فایده یا خیالی و واهی شد، از فکر و رویای مسافرت دست نکشید. تسلیم نشوید؛ همین که فهمیدید شما در حال آزمایش شدن هستید، راحت تر می‌توانید از خود شجاعت به خرج داده و تغییرات لازم را ایجاد کنید، بنابراین شما می‌توانید به راه خود ادامه دهید.
فال روز متولدین بهمن: اگر شما شریک کاری دارید و یا در کاری با یک نفر سرمایه گذاری کرده‌اید، امروز یک ناراحتی و مخالف که فراتر از عدم تفاهم عادی می‌باشد ممکن است روابط شرین بین شما را تلخ و آشفته کند. شاید شما در مورد موضوع خیلی مهمی بیش از اندازه سریع صحبت کرده باشید، اما حالا نمی‌توانید حرف‌های خود را پس بگیرید!! در مورد امکانات و شرایط غیر منطقی نباشید، وگرنه مجبور می‌شوید برنامه‌های خود را به بعد موکول کنید. اگر سهم خود رادر انجام وظایف به درستی اجرا کنید، باعث می‌شوید که بادها از جهت موافق وزیده و اوضاع روبراه شود.
فال روز متولدین اسفند: شما امروز در حالی که آرزو می‌کنید موانع از سر راهتان برداشته شده و اوضاع تغییر کند، روابط دوستانه تان بیشتر متشنج می‌شود. هیچ اتفاقی به آن سرعتی که شما دوست دارید روی نمی‌دهد و شما احساس می‌کنید به یک مانع ثابت و محکم برخورد کرده‌اید. برای همین حالا به نیازهای غیر قابل کنترل و سرکش خود در مورد استقلال و داشتن آزادی توجه کنید و البته در نظر داشته باشید که همه چیز تحت اختیار شما نیست.