فال روز شنبه 24 خرداد 1399

فال روزانه

 

فال روز شنبه 24 خرداد 1399

فال روز متولدین فروردین: احتمالاً شما موفق شده‌اید كه خودتان را از یك مخمصه نجات دهید، پس نگاهی مثبت به شرایط دشوار داشتن برای شما كار سختی نیست. فقط مطمئن باشید كه اشتباهاً رفتار غیر طبیعی نداشته باشید. برای اینكه توانایی شما در دیدن جنبه مثبت هر موضوعی همچنین می‌تواند شما را به سمت تكذیب كردن سوق بدهد. موقع صحبت كردن مطمئن باشید كه حرفهایتان نه فقط بر پایه تخیلاتتان بلكه بر اساس واقعیت پی‌ریزی شده باشند.
فال روز متولدین اردیبهشت: حتی اگر می‌توانید به روشنی حقیقت را ببینید -یا دست كم برداشتی از آن دارید- تصور نكنید كه برداشت هر فرد دیگری از واقعیت نیز باید مشابه برداشت شما باشد. شما با دیدی درون گرایانه به جهان می‌نگرید كه می‌تواند به اندازه خود جهان خیالی باشد، بنابراین نسبت به شخصی كه ممكن است به نتیجه‌ای مغایر با نتیجه شما رسیده باشد، كمی بی‌توجه باشید.
فال روز متولدین خرداد: زندگی امروز برای شما مثل نفس كشیدن در هوای تازه می‌باشد و افكار شما مثل پرنده‌ها آزادانه در سرتاسر آسمان پرواز می‌كنند. اما همه چیز آن طور كه به نظر می‌رسد آرامش بخش نیست. بری اینكه پشت این تصویر زیبا احساسات غیر قابل حل به آرامی در حال ظهور كردن هستند. تلاش كنید كه به خودتان نگرانی راه ندهید، برای اینكه ممكن است شما در این چند روز توانایی سركوب كردن آنها را پیدا كنید، اما بهتر است به جای اینكه صبر كنید كه احساساتتان سرریز شوند، آنها را پردازش كنید.
فال روز متولدین تیر: با وجود اینكه ممكن است اینگونه به نظر برسد كه شما در برابر اجبار تسلیم شده‌اید، ولی زیاد راضی نیستید كه فقط به خاطر پیدا كردن یك نگرش مثبت، احساسات عمیق‌ترتان را از ذهنتان پاك كنید. اما شما اكنون یا می‌توانید از تخیلتان برای تقویت كردن روحیه خودتان استفاده كنید یا اینكه هیچ كاری نكنید. انتخاب با شماست هر یك از این دو راه را كه انتخاب كنید شاید مجبور شوید كه بعداً در طول روز وقتی كه ماه وارد برج عقرب شد دوباره جلوی احساسات خود را بگیرید. به یاد داشته باشید كه حساس بودن نسبت به دنیای درونتان به این معنی نیست كه واجب است به خاطرش خودتان را اذیت كنید.
فال روز متولدین مرداد: امروز شما وقتی كه با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینكه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده‌اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی كنید، برای اینكه همه چیز در حال تغییر كردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید كه به هرچیزی كه می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی كه قبلاً نسبت به شما ستیزه جو بوده است، اكنون برای اینكه با شما هم پیمان شود می‌تواند رویه‌اش را تغییر دهد. بنابراین بی‌جهت به توانایی‌های این حامی حسادت نداشته باشید.
فال روز متولدین شهریور: به جای اینكه هر موضوعی را بارها و بارها تجزیه و تحلیل كنید، سعی كنید كه با یك روش خوب شروع به فعالیت كرده و بعد ببینید كه چه اتفاقی می‌افتد. افكارتان فقط می‌توانند شما را به دوردستها ببرند و واقعاً به هیچ روشی نمی‌توانند به شما بگویند كه دیگران اكنون در مقابل عمل شما چه واكنشی نشان خواهند داد. بهترین نتایج ممكن را در ذهن تصور كنید؛ فقط زمان می‌تواند به شما نشان دهد كه نقشه‌های شما مؤثر بوده است یا نه.
فال روز متولدین مهر: مثل اینكه درهای خوشبختی به روی شما بسته شده‌اند، بنابراین اكنون قبل از اینكه زمان را از دست بدهید كاری مثبت انجام بدهید. این كار نیز دردسرهایی دارد، برای اینكه خیلی سریع واكنش نشان دادن نیز مشكلات خودش را دارد. اگر شما كاملاً به خودتان مطمئنید دوباره فكر كنید و ببینید كه در چند ساعت آینده چه احساسی خواهید داشت. اگر كم كم در حالیكه روز به جلو می‌رود شما این اطمینانتان را از دست دادید، فقط باید به مسائل مهم فكر كنید. به موضوعاتی كه شما نسبت به آنها آگاهی ندارید باید بیشتر از كارهایی كه می‌خواهید انجام دهید توجه كنید.
فال روز متولدین آبان: امروز شما این توانایی را دارید كه حجم زیادی از اطلاعات را زیر و رو كرده و می‌توانید از راه شهودی بفهمید كه كدامیك از همه مهم‌تر است. به غریزه‌های خودتان اطمینان داشته باشد، برای اینكه شما می‌توانید گرفتاری احساسی پیچیده‌ای را به خوبی متوجه بشوید. خوشبختانه شما به سمت بحثهایی كه از قبل در موردشان اطلاعات دارید نمی‌روید. شما می‌دانید كه چگونه می‌توانید یك راز را مخفی نگه دارید و می‌دانید كه بهتر است برخی از حرفها را ناگفته باقی بماند.
فال روز متولدین آذر: امروز برای شما سخت است كه رویاهایتان را پیش خود نگه دارید، برای اینكه به همان اندازه كه شما دوست دارید افكارتان را با دوستانتان در میان بگذارید آنها هم علاقه مندند كه بفهمند در ذهن شما چه می‌گذرد. بخشی از حرفهای شما دیگران را شوكه خواهد كرد، اما قصد شما غافلگیر كردن دیگران نیست. صحبت‌های شما جادویی هستند و باعث می‌شوند كه اطرافیانتان شما را تحسین كنند.
فال روز متولدین دی: تعلق خاطر شما به سنت امروز در زمینه كاری می‌تواند باعث موفقیت شما بشود. درك كردن این موضوع كه یك سابقه بد چگونه می‌تواند مانع شما بشود، شما را قادر خواهد كرد كه بتوانید با استعدادهایتان بر شرایط دشوار چیره بشوید. به دلیل توجه كردن به خود از روشی كه درپیش گرفته‌اید خارج نشوید. اكنون برای شما زمانی است كه عضوی از یك گروه باشید نه الزاماً یك راهنما.
فال روز متولدین بهمن: ممكن است كه امروز رقابت كردن نسبت به قبل برایتان اهمیت بیشتری داشته باشد، اما نه آنقدر مهم كه فقط به خاطر شركت كردن در یك مسابقه استراحت بعداز ظهرتان در خانه را از دست بدهید. اما هنوز هم كامل كردن خوشی‌هایتان با خندیدن و تفریح كردن با برنامه‌های قبلیتان ایده جالبی است. شاید برنده شدن در همه كارهایی كه انجام می‌دهید، مهم باشد، اما نباید به خاطر جلو افتادن در یك مسابقه شانس لذت بردن را از دست بدهید.
فال روز متولدین اسفند: شما امروز بین آرزویتان برای انگیزش درونی و نیازهایتان برای یك استراحت آرام و ساده احساس آشفتگی می‌كنید. اما حتی زمانی كه تنها هستید برای اینكه كتابی را برداشته و در مورد موضوعی كه مورد علاقه‌تان است چیزی بیاموزید، تردید به خود راه ندهید. كسب كردن اطلاعات جدید به وسیله مطالعه و صحبت كردن با دیگران همچنین می‌تواند بذرهای هوشمندی را در شما بارور كند.