فال روز شنبه 22 شهریور 1399

فال روزانه

 

فال روز شنبه 22 شهریور 1399

فال روزانه فروردین

متولدین ماه فروردین : شاید شما دوست داشته باشید روزتان را با كمترین میزان ناآرامی و بی‌نظمی سپری كنید، اما اگر شما هیچ كاری هم نكنید ظاهراً می‌توانید از دردسر دوری كنید. شاید شما مجبور شوید برنامه‌های مرتب و زمان بندی شده خود را كنار گذاشته و حسی كار كنید. خوشبختانه در حالیكه فرصتهای هیجان‌انگیزی به زندگی‌تان راه پیدا كرده‌اند، طبیعت غریزی شما بهتان كمك می‌كند این فرصتها را ببینید.
فال روزانه اردیبهشت

متولدین ماه اردیبهشت: شاید شما امروز بتوانید قوه خلاقیت خود را نشان بدهید و یا فقط افكار آشفته و نامنسجم خود را فاش كنید. هیچ فرقی نمی‌كند كه كدام یك از این كارها را انجام می‌دهید. جالب است كه هم اكنون هیچ تفاوتی بین یك فرد احمق و یك جادوگر وجود ندارد. این تضاد و اختلاف تا حد زیادی به خاطر موقعیت و شرایط اجتماعی به وجود آمده است، پس قبل از اینكه با دیگران در مورد ایده‌های خود صحبت كنید مطمئن شوید كه آنها از تفكرات بنیادین شما حمایت می‌كنند.
فال روزانه خرداد

متولدین ماه خرداد: رئیس شما نمی‌تواند به آن شكلی كه شما می‌خواهید ازتان حمایت كند. شاید او در تعطیلات است و در اداره حضور ندارد و یا شاید با برنامه‌هایتان مخالف است. دلیل او هرچه كه باشد فرقی نمی‌كند، شما فقط برای اینكه شغلتان را از دست ندهید مجبورید بیشتر كار كنید!! فراموش نكنید رابطه درست و مطمئن بین شكست و موفقیت فرق می‌گذارند.<
فال روزانه تیر

متولدین ماه تیر: شما امروز به سختی برای خود برنامه‌ریزی كرده‌اید، تاحدی كه اگر در سر راهتان مانعی وجود داشته باشد، همه چیز به طور كامل به هم می‌ریزد. جواب منفی دادن را یاد بگیرید، به فكر خودتان باشید و خود را از شر فشارهای زیاد رها كنید. پس زیاد صبر نكنید؛ وگرنه خیلی دیر می‌شود. شما می‌توانید به ناامیدی‌هایتان خاتمه دهید. تا موقعی كه به تقویم خود و برنامه‌های خود توجه نمی‌كنید برای همه چیز آمادگی خواهید داشت.
فال روزانه مرداد

متولدین ماه مرداد: حالاكه اوضاع مالی شما خیلی خوب شده است، حسابی شگفت‌زده شده‌اید، چرا كه شما اصلاً برای پولهای خود برنامه‌ریزی نكرده‌اید. خوشبختانه شما خیلی باهوش و تیز هستید، اما به جای اینكه از فرصتهای خود استفاده كرده و به دیگران كمك كنید، حتی ممكن است با رفتارهای توهین‌آمیز خود آنها را برنجانید. با دخالت كردن در امور زندگی افراد دیگر از هدف اصلی خود منحرف نشوید. درعوض به فكر پیشرفت كردن در حرفه خود باشد.
فال روزانه شهریور

متولدین ماه شهریور: امروز شما حتماً باید استعدادهای كاری خارق‌العاده خود را نشان بدهید، اما شما هرچقدر بیشتر تلاش می‌كنید نتیجه عكس می‌گیرید. حتی اگر شما تمام كارهایتان را هم انجام دهید، پیروزی‌های شما دیگران را عصبانی خواهد كرد. اگر آنها نمی‌توانند به پای شما برسند به شما هیچ ارتباطی ندارد! شما فقط كاری را انجام دهید كه فكر می‌كنید درست است.
فال روزانه مهر

متولدین ماه مهر: شما این روزها احساسات خود نسبت به روابط دوستانه‌تان را به درستی نمی‌شناسید. اگر شما مجبور شوید مسائلی را كه نمی‌خواهید فاش كنید، واكنشهای شما خیلی بی‌ثبات خواهد بود و ممكن است تمام زندگی شما را زیر و رو كند. اما فاش كردن تمام این چیزها بهتان كمك می‌كند امكاناتی كه پیش رویتان قرار دارد را ببینید.
فال روزانه آبان

متولدین ماه آبان: جدا شدن از گروه دوستان و یا همكاران بهتان كمك می‌كند تا همه چیز را با دید تازه‌تری ببینید. حالا شما دوست دارید نسبت به مسائل بی‌توجه‌تر و بی‌تفاوت‌تر باشید. شما نمی‌توانید مدت زمان زیادی با كسی كه سعی می‌كند كوچكترین مسائل جزئی زندگی شما را هم تحت نظر داشته باشد زندگی كنید. تغییر كردن امری اجتناب ناپذیر است، اما شما نمی‌توانید همه كارها را یكدفعه انجام دهید.
فال روزانه آذر

متولدین ماه آذر: یكی از افراد خانواده‌تان قدرتش را به رخ شما می‌كشد و شما مطمئن نیستید كه می‌توانید روزهای آرامی داشته باشید یا خیر. شما مثل فردی كه گرفتارطوفان شده احساس ناآرامی و آشفتگی می‌كنید. اما سعی نكنید كه خودتان به تنهایی از همه مشكلات سر در بیاورید. درعوض می‌توانید با دیگران هم مشورت كنید. نصیحت‌های آنها به خصوص نصیحت‌های همكاران در محل كار، می‌تواند برای حل كردن مشكلات خانوادگی بهتان كمك كند.
فال روزانه دی

متولدین ماه دی: شما امروز كاملاً به جایگاه خود در زندگی واقف بوده و به آن اطمینان دارید، اما ممكن است امروز چیزی یاد بگیرید كه برایتان سئوال ایجاد كند كه آیا در مسیر درستی قرار گرفته‌اید یا خیر؟ انعطاف پذیر بودن همیشه یك استراتژی عاقلانه است، اما امروز اصلاً مسیر خود را تغییر ندهید، مگر اینكه لازم باشد.
فال روزانه بهمن

متولدین ماه بهمن: امروز ماه در نشانه التقاطی شما باقی می‌ماند و شیطنتهای اورانوس را تقویت می‌كند. گردش یك سری از سیاره‌های شخصی به دور ماه بهتان كمك می‌كند تمرینهای جدید و شدید خود را تمام كنید. اما مقابله شدید خورشید با اورنوس یعنی سیاره بخت شما، می‌تواند كل زندگی‌تان، به خصوص در حیطه دوستی‌ها و رابطه‌های صمیمی، را زیر و رو كند. شما باید جایگاه خود را حفظ كنید، اما در عین حال به حرفهای دیگران هم گوش بدهید.
فال روزانه اسفند

متولدین ماه اسفند: شما امروز به خصوص وقتی با فرد دیگری مواجه می‌شوید، تنها كسی نیستید كه آگاهانه رفتار می‌كنید. اگر این فرد همسرتان و یا دوست نزدیكتان بود، در مورد مشكلاتی كه جدیداً برایتان به وجود آورده با او صحبت كنید. اما اگر این شخص رئیستان بود، در برابر انتقاداتی كه از شما می‌شود زیاد مقاومت نكنید؛ زیرا واكنش نشان دادن با خویشتن‌داری باعث می‌شود آزادی‌هایتان در آینده نزدیك بیشتر شود.

 

منبع: بیتوته