فال روز جمعه 14 شهریور 1399

فال روزانه

فال روز جمعه 14 شهریور 1399

فال روز متولدین فروردین: شما بالاخره نتیجه سخت كار كردن خود را می‌بینید و پاداشی كه درجستجویش بودید به شما داده خواهد شد. شما می‌توانید كاملاً از روند كاری خود لذت ببرید، مخصوصاً اگر امروز كار خود را به خوبی انجام داده باشید. متاسفانه شما اعتقاد پیدا كرده‌اید كه لیاقت زندگی لوكس و تجملی‌تری را دارید و این موضوع باعث تنبل شدن خواهد شد. این طرز فكر اشتباه است؛ حتی اگر شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، این نباید باعث شود از زیر بار مسئولیت‌های روازنه و همیشگی خود شانه خالی كنید.
فال روز متولدین اردیبهشت: امروز شما خیلی سریع ایده‌های جدید را می‌گیرید، شاید دلیلش این است كه شما دوست دارید افق فكری خود را گسترش دهید. گاهی اوقات شما همین كه بتوانید موقعیت راحت و مطمئن خود را حفظ كنید راضی خواهید شد، اما حالا شما بیشتر از این را می‌خواهید. چیزهایی كه امروز شما یاد می‌گیرید با زیربنای زندگی معنوی شما ایجاد تناقض نمی‌كند و می‌تواند در كنار چیزهایی كه قبلاً می‌دانستید استفاده‌شان كنید.
فال روز متولدین خرداد: شما احساس می‌كنید كه رشد و پیشرفت یكنواخت برایتان مانع ایجاد می‌كند، چون شما می‌خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریع‌تر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اكنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می‌دهد در عین حال كه بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می‌كنید، حمایتی كه بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت كنید.
فال روز متولدین تیر: امروز آمادگی این را داشته باشید كه یك فرشته واد زندگی‌تان شود!! اصلاً ممكن است این فرد را قبلاً هم دیده باشید. ژوپیتر در هفتمین خانه تان یعنی خانه افراد خاص قرار دارد و اطرافیان شما بیشتر از قبل از شما حمایت می‌كنند، ولی ناگهان خورشید وارد این چرخه شده و همه چیز را به هم ریخته و درهای شانس و فرصت را به روی شما می‌بندد، در این بین دوستانتان هم حمایت‌های خود را از شما دریغ می‌كنند!
فال روز متولدین مرداد: امروز ممكن است یك تغییر شغلی خیلی خوب و یا ارتقا درجه داشته باشید و این اتفاق نقدینگی بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. اما شما هنوز وظایفتان را انجام نداده اید و مجبورید بیشتر تلاش كنید. اگر می‌خواهید استراحت كنید پس نباید انتظار داشته باشد كه كارهایتان تمام شود. حالا شما باید افكار بزرگ داشته باشید و با اطمینان و ثبات قدم این افكار را دنبال كنید.
فال روز متولدین شهریور: امروز شما می‌توانید با اطمینان كامل از از خلاقیت خود بهره بگیرید، ولی فكر نكنید كه خودتان به تنهایی می‌توانید این كار را بكنید! لازم است كه فكر بازی داشته باشید و هوش خود را تقویت كنید. هروقت كه پروژه‌ای را شروع كردید، حتی اگر فكر می‌كنید ممكن است خیلی خسته‌تان كند، ولی باز هم آن را ادامه بدهید. شما حتی فكرش را هم نمی‌توانید بكنید كه چقدر به هدفتان نزدیك شده‌اید!!
فال روز متولدین مهر: شما امروز از كمك‌های خانواده تان نسبت به خود شگفت زده خواهید شد، چراكه اصلاً انتظار چنین حمایت‌هایی را نداشتید. اما آنها با روش‌های عجیب خود از شما حمایت می‌كنند كه شما اصلاً توقع چنین رفتارهایی را از آنها ندارید. باوجود این اصرار و لجبازی را كنار بگذارید و به دوستان و حامیان خود اجازه بدهید هرطور كه دلشان می‌خواهد رفتار كنند.
فال روز متولدین آبان: امروز نگه داشتن یك تقویم درون جیبتان شاید زیاد لازم نباشد، زیرا همین كه روز شروع می‌شود خیلی به سرعت می‌گذرد و شما نمی‌توانید برای خود برنامه ریزی كنید. احتمالاً امروز نمی‌توانید چیزهای مهم را به خاطر بسپارید و اگر یك قرار ملاقات مهم را فراموش كنید خیلی ناراحت خواهید شد. پس شما باید قانونمند بشوید و همه چیز را بنویسید. اما یادتان باشد دفتر یادداشت خود را جایی جا نگذارید!!
فال روز متولدین آذر: دومین خانه شما یعنی خانه اصول كاربردی و دهمین خانه تان یعنی خانه حرفه و شغل با هم تعامل و همكاری داشته و برای شما در مراحل كاریتان سود و منفعت به همراه خواهند داشت. شما نتیجه كار سخت خود را خواهید دید و آن می‌تواند افزایش چك حقوقی‌تان و یا حداقل قولی برای افزایش حقوق باشد. اما زیاد هم روی شانس خود حساب باز نكنید! فقط با نگرش و طرز فكر مثبت جلو رفته و ببینید كه چه اتفاقی می‌افتد.
فال روز متولدین دی: تعادل برقرار كردن بین خوشبینی و واقع بینی می‌تواند حقایق خیلی جالبی را برایتان فاش كند و شما را قادر می‌سازد كارهایی كه می‌خواهید در آینده انجام دهید را انتخاب كنید. از نگاه كردن به آینده هراس نداشته باشید، چرا كه سیاره‌ها در نشانه شما حضور دارند و پیام‌آور نتایج خوب و عالی در آینده هستند. اما دلیل توقف كردن شما در بین راه این است كه به گذشته خود فكر می‌كنید.
فال روز متولدین بهمن: امروز رویاهای شما می‌توانند سر منشا الهام باشند، اما شما باید حواستان را جمع كنید. شما به راحتی می‌توانید در دنیای درون خود غوطه ور شوید، به خصوص اگر یك نفر احساسات عاشقانه شما را تحریك كند. فراموش نكنید كه شما قدرت این را دارید كه رویاهای خود را در مسیر درستی هدایت كرده و بدین وسیله زندگی‌تان را تغییر دهید.
فال روز متولدین اسفند: امروز شما می‌توانید با دوستان و همكاران خود مشورت كرده و درمورد اهداف آینده خود با آنها تبادل نظر كنید. اما نگران رسیدن به اهدافتان نباشید. الان زمان برنامه ریزی كردن برای رسیدن به موفقیت نیست؛ در عوض شما باید با افراد هم فكرتان كه حرف‌های شما را سوء تعبیر نمی‌كنند صادقانه در مورد نگرش‌های خود صحبت كنید.

منبع: بیتوته