فال روزانه یکشنبه 24 تیر 1397

فال روز یکشنبه 24 تیر 1397
فال روز متولدین اردیبهشت: تازگیها به شما فرصت ویژه‌ای داده شده است. اگر شما وظایفتان را انجام داده و منتظر هستید، باز هم باید بدانید که برای استفاده کردن از این فرصت چه کارهایی باید انجام بدهید. البته شما عاقل‌تر شده‌اید چون یاد گرفته اید از اتفاقاتی که در گذشته پیش آمده درس بگیرید. اما اگر خیلی سریع از این یافته‌های خود استفاده نکنید، فرصتی را که به شما رو آورده را برای همیشه از دست خواهید داد.
فال روز متولدین خرداد:رویدادهای غیر منتظره‌ای که در محل کار اتفاق افتاده است شما را نسبت به آینده‌تان بیمناک کرده است، اما اگر شما تازگیها سخت کار کرده باشید نباید در مورد این موضوع نگران باشید. حتی اگر شما در تنگنا قرار گرفته‌اید، تغییراتی که شما آرزویش را داشته‌اید بدون هیچ پافشاری کردنی اتفاق خواهد افتاد. وقتتان را با فکر کردن به اینکه چه کاری درست است تلف نکنید؛ حتی اگر این تحولات دقیقاً به شکلی که شما تصور می‌کرده‌اید نیستند فقط خودتان را با آنها وفق بدهید.
فال روز متولدین تیر:شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.
فال روز متولدین مرداد: امروز نظر شما در مورد عشق كمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنكه چیزهای كه قبلاً شما را هیجان زده می‌كردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌كنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف كردن وقت باارزشتان می‌شود. به جای اینكه بر پایه عادتهایتان واكنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی كرده و یك راه كلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌یابی پیدا كنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی كه وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید كه عشقی كه در جستجویش هستید همین نزدیكی‌هاست.
فال روز متولدین شهریور:شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای كه دوست دارید روی اطرافیانتان حساب كنید. به نظر می‌رسد همین كه یك اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یكی از نزدیكانتان ممكن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد كه نتیجه آن داشتن یك رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور كنید تا از دستورات شما پیروی كند. به جای اینكه صبر كنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.
فال روز متولدین مهر: امروز برای شما سخت است كه نظم و ترتیب همیشگی‌تان را حفظ كنید، برای اینكه تفییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های شما به وقوع پیوسته است كه كاركردن بر اساس برنامه‌های اصلی‌تان را غیرممكن ساخته است. اما به جای اینكه سعی كنید روی موضوعاتی كه نمی‌توانید تغییرشان دهید كار كنید، یك روش جدید برگزینید. ظرف یك یا دو روز آینده الگوهای كهنه‌تان را كنار بگذارید. وقتی كه این چرخه شكسته بشود، شما باید با روشی متفاوت همه چیز را به حالت اول برگردانید.
فال روز متولدین آبان: حواستان جمع باشد كه برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نكنید، برای اینكه اگر احساسات شما تغییر كنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی كه شما روی چیزهایی كه می‌خواهید به دست بیاورید تمركز نكرده‌اید، تفریح كردن نیز فكر خوبی است. به جای اینكه تلاش كنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فكر كنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.
فال روز متولدین آذر: امروز باید خیلی حواستان جمع باشد، برای اینكه اعتماد به نفس بیش از اندازه‌ای كه دارید باعث می‌شود كه فرصت خیلی پیش پا افتاده‌ای كه زیاد هم مهم نیست به نظر شما خیلی عالی بیاید. خلاق بودن و سازنده بودن صفات خوبی هستند، اما نباید تلاشهای گذشته‌تان را ضایع كنید.
فال روز متولدین دی: امروز شما واقعاً می‌خواهید ایده‌هایتان را برای خود نگه دارید، برای اینكه خورشید نورانی در حالی كه در هفتمین خانه‌تان در ارتباط با دوستانتان قرار دارد از اورانوس اشعه‌هایی را می‌گیرد. اینك در زندگی شما مانعی برای فعالیتهایتان وجود ندارد، بنابراین فعالیت كردن بر اساس ایده‌های خوبتان كار سختی نیست. حتی اگر برنامه‌هایتان را روی كاغذ نیاورده‌اید و خوب بررسی شان نكرده‌اید ولی به جلو رفته و آنها را مطرح كنید. به احتمال زیاد دیگران هوش و بصیرت شما را خواهند دید و به خاطر تلاشهایتان ازتان حمایت خواهند كرد.
فال روز متولدین بهمن: شما امروز می‌توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد كرده و راهی را پیدا كنید كه فشار مشكلاتی كه بر دوشتان سنگینی می‌كند را كم كنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار كم اما مهمی كه در روش پول خرج كردنتان ایجاد كرده‌اید ولخرجی‌هایتان را كمتر كنید، به زودی می‌توانید نتایج مثبت آن را ببینید.
فال روز متولدین اسفند: امروز برای شما روزی پر از اتفاقات عجیب است. در حالی كه اورانوس طی سالهای اخیر مدام دور و بر نشانه شما می‌چرخیده، شما سهم زیادی از این اتفاقات هیجان‌انگیز داشته‌اید و آنها را وارد زندگی شخصی خود كرده‌اید. حالا كه این تغییرات شما را به اوج رسانده‌اند، هر مانع دیگری را كه جلوی شما را می‌گیرد و شما را از زندگی كردن با استفاده از بهترین استعدادهایتان باز می‌دارد، از بین ببرید.
فال روزمتولدین فروردین: شما می‌توانید امروز مطمئن تر از همیشه باشید و این احساس به شما قدرت و توان لازم برای رویارویی با مسائل را می‌دهد. تغییرات ناگهانی كه امروز احساس می‌كنید به خاطر این است كه سیاره حاكم شما بهرام با پلوتون در یك ردیف قرار گرفته‌اند. حتی آنهایی كه شما را می‌شناسند ممكن است از این تغییر شما شگفت زده شوند و متعجب شوند چرا كه قبل از اینكه دست به كاری بزنید به احساسات دیگران توجه نمی‌كنید و می‌خواهید خودتان تصمیم گرفته و مقتدر باشید. به این تمایل خود آگاه باشید چرا كه می‌تواند امكان رفتارهای ناخودآگاه را در شما كاهش دهد. سعی كنید به جای اینكه فقط به منافع خود فكر كنید به منافع دیگران نیز توجه كرده و سعی