فال روزانه پنج شنبه 17 مرداد 1398

فال روزانه

فال روزانه پنج شنبه 17 مرداد 1398
فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: امروز شما آرزو می‌كنید كه ای كاش دیروز اختیار خود را از دست نداده بودید. حتی اگر كارتان اشتباه هم نبوده باشد، اشكالی ندارد كه كمی‌خودتان را تغییر دهید. لزومی ‌ندارد به خاطر اعتماد به نفس متكبرانه خود دیگران را برنجانید. در حال حاضر بیشتر لازم است كه با ملایمت و نرمی ‌رفتار كنید. البته این ملایمت به حرفهایی كه می‌زنید مربوط نمی‌شود بلكه بیشتر به نوع حرف زدنتان ارتباط دارد
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز یك نفر وارد زندگیتان شده است كه از شما طلب عشق و محبت می‌كند. شما دوست ندارید دیگران فكر كنند حتی قبل از اینكه برای انجام دادن كاری در موردش با شما مشورت كنند، شما آن كار را انجام خواهید داد. فقط به خاطر اینكه فكر می‌كنید مخالفت كردن كار درستی است این كار را نكنید، چرا كه این فكر شما اصلاً هم درست نیست! به جای اینكه دید منفی خود را نشان بدهید، اگر تا جایی كه در توانتان است به اطرافیانتان كمك كنید نقش سازنده‌تری خواهید داشت.<
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: امروز هیچ حرف و سخن بیهوده ای كه بتواند بین شما با روش كاری علت و معلولی تان فاصله بیندازد وجود ندارد. دور و بر شایعات و حرفهای بی اساس نروید و فعلاً دور اینترنت بازی و چت كردن را خط بكشید. برای اینكه در عین حال كه به تفریح و سرگرمی ‌هم نیاز دارید، نمی‌توانید سر و صدا و شلوغی را نیز تحمل كنید. موقعی می‌توانید استراحت كرده و آخر هفته سرگرم كننده‌ای هم داشته باشید، كه چند روز آخر هفته را خوب كار كرده باشید.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: امروز یك مسأله كوچك و خیلی كم اهمیت هم می‌تواند شما را شوكه كند. البته نسبت به قبل – زمانی كه همیشه این گونه رفتار می‌كردید- شفاف تر عمل می‌كنید. با توجه به گفته‌های بالا شما باید زمانی را به تفریح كردن، عشق ورزی و كارهای هنری خلاقانه اختصاص دهید. پس حتماً از این فرصت استفاده كنید تا سیستم های عصبی تان آرامتر شوند. بهتان توصیه می‌كنیم كه استراحت كرده و آرامش داشته باشید، ولی باید حواستان به روند كار نیز باشد.
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: شما امروز دلتان می‌خواهد ساعتهای متمادی به خاطرات دوران كودكی خود فكر كرده و به آن دوران شیرین برگردید، اما شاید خودتان هم دقیقاً نفهمید كه واقعاً دنبال چه چیزی هستید! دیدگاههای شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام كنید. البته شما از قدرت متقاعد كردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده كنید و اصلاً هم نترسید.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: این روزها شما سعی می‌كنید زندگی را به سخت ترین نحو ممكن- یعنی حول تعاریف و اصول و قواعد افراد دیگر اداره كنید. اما بعضی از اوقات هم خوب است كه خارج از كلیشه‌های قراردادی عمل كنید، بیرون آمدن از اصول و قوانینی كه خودتان برای خود وضع كرده‌اید می‌تواند باعث آرامش خاطرتان شود؛ البته این اتفاق زمانی می‌افتد كه به ندای درونتان گوش فرا دهید و بعد دست به عمل بزنید.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: مثل اینكه دیروز در گروهتان شما تنها فردی بودید كه توانستید از عقایدتان دفاع كنید. وقتی كه می‌بینیم افراد دیگر از عقاید خود مثل بقیه چیزهای بی اهمیت بی توجه رد می‌شوند، واقعاً ناراحت كننده است. خوشبختانه شما این توانایی را دارید كه برای ابراز وجود كردن تا موقعی كه زمان مناسب فرا برسد صبر كنید. حالا كه ماه نشانه شما را ترك می‌گوید و وارد برج هم جوارتان یعنی عقرب می‌شود، وقت خوبی است كه آنچه در ذهنتان می‌گذرد را مطرح كنید.
فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: امروز ماه وارد نشانه شما می‌شود و شما احساس می‌كنید كه در حاشیه قرار گفته‌اید. مدیریت كردن افت و خیزهای رفتاری برایتان سخت است، اما اگر آنها را بپذیرید این كار برایتان راحت‌تر می‌شود. شاید به تعویق انداختن تصمیمات مهم كار درستی باشد، اما به دیگران اجازه ندهید كارهای مربوط به شما را پشت گوش بیندازند. یكی از خصوصیات خوب شما این است که همیشه برای رسیدن به زمان مناسب صبر می‌کنید.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: در حالیكه ماه دوازدهمین خانه شما- یعنی خانه حقایق پنهانی – را ملاقات می‌كند، شاید بهتر باشد احساسات خود را هرقدر هم كه هیجان انگیز باشند ابراز نكنید. اگر شما رازهای خود را مخفی نگه می‌دارید، باید اطمینان حاصل كنید كه محركها و انگیزه‌های شما كاملاً مشخص و آشكار باشند. پنهان كردن حقیقت فقط به خاطر اینكه اطلاعات بیشتری به دست آورید مفید نخواهد بود. سیاست شما این است كه كار را به بهترین نحو ممكن انجام می‌دهید و این اخلاقتان آینده شما را بیمه می‌كند.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: ما امروز خبرهای خوبی برایتان داریم!! شما می‌توانید با موفقیت كامل توانایی‌های خود را به كار بگیرید. خوشبختانه از دیروز كه عطارد و نپتون با هم هم تراز بودند قدرت تخلیتان خیلی زیادتر شده است. اما خبر بدی هم برایتان داریم و آن خبر این است كه شاید شما نتوانید به تصویر ذهنی خود اطمینان كنید. از توانایی‌های خود استفاده كنید تا بتوانید آگاهانه تمام شك و تردیدها را برطرف كنید. خلاصه اهمیت ندارد كه كاری كه می‌كنید حتماً كار درستی باشد، فقط ضروری است كه حتماً كاری بكنید.
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: شما امروز در شغلتان خیلی جدی فعالیت می‌كنید و با آرامش كامل نقش قدرتمند خود را درك می‌كنید. اما حال و حوصله اینكه كارها را با همان روشهای قبلی انجام بدهید، ندارید. شما می‌دانید كه می‌توانید از تغییر و تحول دادن قسر در بروید، بنابراین دلیلی برای عقب‌نشینی كردن وجود ندارد. ممكن است اطرافیانتان از این كارهای اخیرتان خیلی تعجب كنند، و یا حتی شوكه بشوند!! اگر شما حرفهای مهمی‌برای گفتن دارید، پس چرا سكوت كرده اید!؟
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: شما نظراتی در مورد تعطیلات آخر هفته و در خصوص مسافرت رفتن دارید كه شاید حتی به نظر دیگران احمقانه به نظر برسد، ولی با این حال كسی توانایی مخالفت كردن با حرفهای شما را ندارد. پس هرچه زودتر چیزهایی را كه برای مسافرت خود لازم دارید را آماده كنید، برای اینكه قبل از اینكه خانه را ترك كنید باید خود را آماده كرده باشید. البته اگر حتی برنامه‌هایتان به تعویق افتاد خودتان را ناراحت نكنید، شما به زودی فرصت و موقعیت دیگری به دست خواهید آورد.