فال روزانه شنبه 9 تیر 1397

فال روز شنبه 9 تیر 1397
فال روز متولدین فروردین: اعتماد به نفس داشتن ویژگی خیلی خوبی است، ولی بدین معنی نیست كه شما به خاطر اینكه می‌دانید حتماً برنده خواهید شد، مسابقه‌ای را راه بیندازید. اگر شما خسته شده‌اید و این بی‌حوصلگی را می‌خواهید با دردسر درست كردن پر كنید، راه تخلیه بهتری برای توانایی‌هایتان پیدا كنید. با ناامید كردن یك نفر دیگر خودتان را سرگرم نكنید.
فال روز متولدین اردیبهشت: ممكن است شما دوست داشته باشید كه رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی كنید كه با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید كه فكر كردید نباید تا اینجا پیش روی می‌كردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق كشیده و مرزهایی را كه برای خودتان تعیین كرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی كه شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.
فال روز متولدین خرداد: شما فكر می‌كنید كه یك نفر عمداً می‌خواهد در خفا به شما استرس وارد كند و این موضوع خوشایند شما نیست. به جای اینكه سعی كنید اتفاقاتی را كه در خفا پیش آمده به دیگران بگویید، فقط با دیگران روراست باشید و به مشغله‌های شغلی خودتان بپردازید. اگر شما سعی كنید با كسی كه شما را فریب داده است متقابلاً رفتار كنید مطمئناً برنده نخواهید شد.
فال روز متولدین تیر: شما امروز در زمان حال زندگی نمی‌كنید. درعوض در حال برنامه‌ریزی و رویاپردازی كردن برای فعالیتهای مربوط به آینده خود هستید. اما این برنامه‌ریزی‌ها در مورد توهمات غیرواقعی نیست؛ حتی اگر استراتژی شما همیشه این گونه نبوده باشد، ولی یكی از ویژگی‌های شما این بوده كه دوست داشتید آینده را برای خودتان ملموس كنید. با تجسم كردن چیزهایی كه می‌خواهید بهشان برسید، می‌توانید اموری را در حال حاضر غیرممكن به نظر می‌رسند را در آینده به واقعیت تبدیل كنید.
فال روز متولدین مرداد: دوستان و اعضای خانواده‌تان امروز از شما می‌خواهند كه آنها را راهنمایی كنید. درعوض ماه در برج ثور قرار گرفته و به شما پیشنهاد می‌شود كه به استراحت كردن و بازسازی نیروهایتان بپردازید. شما امروز می‌توانید برای دیگران نمونه بارز شخصی باشید كه فقط هركاری را كه نسبت بهش احساس خوبی دارد انجام می‌دهد، حالا چه این كار تماشا كردن تلویزیون باشد، چه شنا كردن در استخر و یا پیاده‌روی كردن در هوای آزاد، نوع فعالیت زیاد مهم نیست.
فال روز متولدین شهریور: شما امروز می‌توانید فرصت خیلی خوبی برای استراحت كردن داشته باشید. در حال حاضر آسان‌تر گرفتن زندگی باعث می‌شود شما احساس خوبی داشته باشید. اما در حالی كه ماه در پنجمین خانه شما خودش را با ژوپیتر سازگار می‌كند همچنین شما را تشویق می‌كند كه به كار كردن ادامه بدهید. مادامی كه شما نتوانسته‌اید از وقتتان برای استراحت كردن استفاده كنید نخواهید توانست از زندگی‌تان لذت ببرید.
فال روز متولدین مهر: امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا كرده‌اید برای اینكه می‌خواهید كه آنها بدانند كه شما در مورد یك مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممكن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی‌تر باشید، ولی عاقلانه‌تر است كه تفكراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می‌خواهید ایده‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا كنید به نتیجه نخواهید رسید.
فال روز متولدین آبان: شما دوست دارید امروز را طوری بگذرانید كه انگار هیچ برنامه و نقشه از پیش تعیین شده‌ای نداشته‌اید. حتی اگر این جریان یك روش غیرمعمولی و بی‌قاعده برای شما باشد، ولی اكنون اگر خودتان را به این جریان بسپارید لذت بردن از زندگی خیلی آسان می‌شود. محكم و ثابت قدم باشید، ولی نباید دیگران را به خاطر كارهایتان سرزنش كنید. درضمن با دیگران مهربان باشید، به خصوص وقتی كه یك نفر تصمیم دارد با شما ارتباط برقرار كند.
فال روز متولدین آذر: شما امروز از برنامه‌هایتان عقب افتاده‌اید و اگر خیلی زود شروع به كار نكنید، فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد. اگر برای كاری تحت فشار قرار بگیرید شاید به شما انگیزه بدهد كه با هیجان بیتشری كار كنید. چه این كار را بكنید چه نكنید مجبور خواهید بود شرایط سختی كه در حال حاضر به وجود آمده را تحمل كنید. اما واقعاً مهم نیست كه شما چه كاری انجام می‌دهید و اینكه چقدر آن را ادامه می‌دهید، بلكه آن چیزی كه اهمیت دارد این است كه بتوانید تعهداتی را كه به دیگران داده‌اید را عملی كنید.
فال روز متولدین دی: دو جمله «عجله نكنید» و « نگران نباشید» امروز می‌تواند دو پند مناسب برای شما باشد. هر چیزی به وقت خودش اتفاق خواهد افتاد و نیازی نیست كه شما سعی و تلاش اضافی بكنید. عجیب اینكه شما در حال حاضر نمی‌خواهید این واقعیت را قبول كنید، ولی این انكار كردن‌ها زیاد ادامه نخواهد داشت. به جای اینكه به دنبال راههایی باشید كه به امكاناتی كه دارید در آینده توسعه بدهید، سعی كنید از چیزهایی كه در اختیار دارید هم اكنون لذت ببرید.
فال روز متولدین بهمن: ممكن است امروز با یكی از اعضای خانواده‌تان جر و بحث داشته باشید. كاملاً واضح است كه این مشكل مربوط به شما نیست، برای اینكه دوست داشته‌اید كه از مجادله‌ها دوری كنید. حتی اگر با صحبت كردن هم توانستید این مشكل را حل كنید، اما شما در این آزمایش می‌فهمید كه شما در شرایط جدی و مهم عدم توانایی خود را به دیگران ربط می‌دهید. تمرین كردن انعطاف پذیری باعث می‌شود كه دیگران بیشتر با شما احساس راحتی كنند.
فال روز متولدین اسفند: به نظر می‌رسد كه اتفاقاتی بر خلاف میل شما رخ داده است. یكی از طرافیان شما تغییر كرده است، او روش جدیدی را در پیش گرفته است و با وجود اینكه این رویه شما را نگران كرده است ولی باز هم به كار خود ادامه می‌دهد. از امكانات و نفوذ خود استفاده كنید تا امور را تحت كنترل خود درآورید. به جای اینكه ذهنتان را درگیر موضوعات بی‌اهمیت كنید و انرژی خودتان را هدر دهید، آن را برای آخر هفته و مواقعی كه بهش نیاز داشتید ذخیره كنید.