فال روزانه سه شنبه 12 تیر 1397

فال روزانه سه شنبه 12 تیر 1397
>فال روز متولدین فروردین: امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده كه دیگران را در ایده‌های خود سهیم كنید، به خصوص اگر می‌خواهید كه آنها در اجرا كردن برنامه‌های مهم به شما كمك كنند. اما زمانی كه ایده ها‌یتان را بیان می‌كنید احتمال دارد كه خیلی عجیب و افراطی جلوه كنید. آرام حركت كنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا كنید.
فال روز متولدین اردیبهشت: امروز شما می‌توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می‌سازد كه متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق كنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینكه كسی با شما صحبت كند بفهمید كه به چه چیزی فكر می‌كند. مادامی كه شما به نیازهای خودتان توجه می‌كنید توصیه می‌شود كه دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.
فال روز متولدین خرداد: شخصی كه شما دنبالش می‌گشتید امروز می‌تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده‌ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینكه شما اكنون انرژی‌ای را دریافت كرده‌اید كه افق‌های فكریتان را گسترده می‌سازد و فكرتان را با تفكرات زیبا انباشته می‌سازد. وقتی كه دیگران به شما توجه می كنند سعی نكنید كه زیاد توضیح بدهید؛ اندكی ابهام آنها را در شك و تردید نگه خواهد داشت.
فال روز متولدین تیر: شما امروز در حالیكه دیگران را تشویق می‌كنید كه شما را از انزوا بیرون بیاورند، نسبت به همیشه احساس درون نگرانه‌تری دارید. مشكل اینجاست كه آنها فكر می‌كنند شما ناراحت و یا حتی افسرده هستید، و كناره گیری شما را اشتباه تعبیر می‌كنند. به آنها بگویید كه شما افسرده نیستید -فقط فردی درون نگر هستید- از اینكه مؤدبانه درخواست كنید كه به حدود شما احترام گذاشته شود هراس نداشته باشید؛ شما زمان نیاز دارید تا فكر كنید.
فال روز متولدین مرداد: شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می‌كنید، برای اینكه یك بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می‌شمارد و این زمانی حاصل می‌شود كه از شام خوردن با همكاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی كنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاكراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت كنید.
فال روز متولدین شهریور: امروز گفتن حقیقت به دیگران سخت‌تر شده است، برای اینكه به نظر می‌رسد كه آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش‌بینی شده‌اند. با وجود این در نظر داشته باشید كه بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می‌كند كه آن را به سمت دیگران هم هدایت كنید. به جای اینكه سعی كنید فرد دیگری را وادار كنید تا تعهدی را قبول كند، تجزیه و تحلیل كردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی‌تان كمك خواهد كرد.
فال روز متولدین مهر: امروز شما تعادل كامل بین ایده الهام بخشیدن به دیگران و توجه كردن به جزئیاتی كه لازم است تا این كار درست انجام شود، را شناخته‌اید. اگرچه شما توانایی استفاده از استعدادهایتان برای انجام وظیفه را دارا هستید، ولی آرزوهایتان می‌تواند زندگی روزانه‌تان را با احتمال غیر واقعی بودن آنها به هم بریزد. از تصوراتی كه در ذهنتان دارید در جهت پیش رفتن به سمت واقعیات زندگیتان استفاده كنید.
فال روز متولدین آبان: امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید كه از آن سفر بازگردید. لذتی كه شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به كوتاهی یك لحظه باشد به ظاهر پاداشی كافی به نظر می‌رسد.
فال روز متولدین آذر: شما امروز احساس شكست‌ناپذیر بودن می‌كنید، اما خوش بین بودن بی‌حساب زیاد به كارتان نخواهد آمد. از سوی دیگر، داشتن اعتقادی سالم كافی است تا شك و تردید شما از بین رفته و دوباره به سمت آرزوهای‌تان حركت كنید. به خاطر داشته باشید، اكنون كه عطارد به عقب برگشته است انتظار می‌رود كه تأخیر در رسیدن به آرزوهایتان به وجود آید بنابراین شما نباید با شرایط موجود بجنگید.
فال روز متولدین دی: امروز شما وقتی كه به درخششهای ذكاوتتان پی می‌برید، تاحدی دلسرد می‌شوید، برای اینكه روشهای قدیمی‌تر نسبت به روشهای تندرو‌ای كه الان به ذهنتان می‌رسند مطمئن تر هستند. روش شما اینگونه نیست كه آزمایش كردن روشهای قدیمی را رد كنید، اما اكنون یك ایده واقعاً خوب می‌تواند شما را به شدت وسوسه كند. سعی كنید كه ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فكر می‌كنید امكانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد كاوش قرار داده و بعداً طبق این امكانات اقدام كنید.
فال روز متولدین بهمن: درحالیكه ذهن شما پر از ایده‌های خلاقانه و تصورات خیالی می‌شود و آنها به اندازه ونوس كه در خانه پنجم شما همتراز با اورنوس، ستاره بخت شما، قرار دارد مطبوع هستند، امروز می‌تواند روزی كاملاً هیجان انگیز باشد. اگر شما به استراحت نیاز دارید، فكرتان را با دیدن فیلمی تخیلی یا خواندن كتاب كلاسیكی عشقی تغذیه كنید. به یاد داشته باشید به حقیقت پیوستن رویاهایتان بسیار رضایت بخش خواهد بود.
فال روز متولدین اسفند: اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه كنید، این كار بیشتر از آن چیزی كه ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی كه برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید كه دیگران را در آروزهایتان سهیم كنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درك نخواهند كرد، زیرا كلمات قادر نیستند تا نیرویی را كه برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.