فال روزانه دوشنبه 25 تیر 1397

فال روز دوشنبه 25 تیر 1397
فال روز متولدین فروردین: شما دوست دارید كه دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان كاری پرخطر است. گوش كردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی كه به دردسرتان می‌اندازند رها كند. صحبت كردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌كند كه به همان اندازه كه به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.
فال روز متولدین اردیبهشت: اگر شما از درگیر شدن با مسائل مالی خسته شده‌اید، اكنون برای بررسی كردن آنچه كه باید انجام بدهید تا به مسیر قبلیتان بازگردید زمان مناسبی است. ماه جدید خرداد در دومین خانه شما قرار دارد و سعی می‌كند تا به شما نشان بدهد كه چگونه می‌توانید احساس امنیت بیشتری داشته باشید. با اینكه رسیدن به چیزهایی كه دوست دارید زمانبر است، ولی همین الان هدفهایتان را طبقه‌بندی كنید و كارهایی را كه شما را به آنها نزدیكتر می‌كند انجام دهید.
فال روز متولدین خرداد: امروز كه ماه جدید در علامت شما قرار دارد روزی جدید و طالع بینانه در سال برای شما است. این اتفاق را با تعهد دادن در مورد آنچه كه می‌خواهید در شش ماه بعدی انجام بدهید، جشن بگیرید. فراموش نكنید كه عطارد رو به عقب رفته است، پس ممكن است كه شما قدم اولتان را اشتباه بردارید. از اشتباه كردن نترسید؛ فقط اوضاع را سر و سامان داده و دوباره تلاش كنید.
فال روز متولدین تیر: امروز شما برای اینكه بتوانید به آرزویتان كه همان سودمند بودن است برسید بیش از حد پریشان شده‌اید. اما به یاد داشته باشید كه موفقیت گونه‌های متفاوتی دارد. چون كه ماه در دوازدهمین خانه اسرار شما قرار دارد، شاید شما نتوانید هرچه را كه دیگران می‌توانند بینند انجام دهید. زمانی كه شما به احتمالاتی كه هیچ وقت به حقیقت نمی‌پیوندند فكر می‌كنید، می‌توانید از تمرینات ورزشی فكری بهره بگیرید. هر فكر جدید را، حتی اگر غیر واقعی به نظر رسید رد نكنید. شما بعداً می‌توانید افكار غیر ضروری را از بقیه جدا كنید.
فال روز متولدین مرداد: ماه جدید در یازدهیمن خانه روابط اجتماعی شما می‌تواند وارد دوره جدیدی از فعالیت با دوستان و خانواده شود. حتی اگر شما در درون خود نامطمئن و نگران باشید، اكنون دیگران توانائیهای شما را می‌بینند نه ضعفهایتان را. به هر حال حواستان جمع باشد، شما نمی‌توانید نقطه ضعف‌هایتان را انكار كنید و نمی‌توانید خودتان را از كسانی كه بیشتر از همه دوستشان دارید جدا كنید.
فال روز متولدین شهریور: اگرچه ماه جدید جوزا می‌تواند انرژی شما را به اطراف پراكنده كند، ولی زمان مناسبی فراهم آورده تا پروژه جدیدی را در محل كار شروع كنید. توانایی طبیعی شما در متمركز كردن توجهتان بر یك موضوع قبلاً آزمایش شده و شما تلاش می‌كنید كه كار بعدیتان را به گونه‌ای شروع كنید كه هم زمان به موضوعات مختلف بپردازید. برخی از مردم می‌توانند از عملكرد چند تكلیفی حمایت كنند، با وجود این، حتی اگر مجبور باشید در تصمیم خود تجدید نظر كنید به نفعتان است كه فقط یك انتخاب داشته باشید.
فال روز متولدین مهر: مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی كنید كه به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی كنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید كه اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید كه جدی باشید. اكنون صحبت كردن برای شما راحت است و كلمه‌ها خیلی راحت به كمكتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یكی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید كه هركاری كه شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید.
فال روز متولدین آبان: امروز ماه جدید جوزا وارد هشتمین خانه شما شده است، و هنگامی كه شما درباره موضوعاتی صحبت می‌كنید كه دوستانتان ترجیح می‌دهند با شما وارد بحث نشوند، به آنها سخت خواهد گذشت. پس وقتی آرزوی شما برای داشتن روابط متقابل عمیق و پرمعنی باعث نمی‌شود كه دیگران احساس امنیت احساسی داشته باشند، سعی كنید كه شیوه‌تان را متعادل‌تر كنید.
فال روز متولدین آذر: اخیراً روابط دوستی شما مورد تأكید بوده است و امروز هم كه ماه جدید در هفتمین خانه شراكت شما قرار دارد به این منوال ادامه می‌دهد. اما اكنون تنها چیزی كه تفاوت كرده است این است كه شما برای كارهایی كه می‌خواهید انجام دهید نسبت به قبل بیشتر از دیگران درخواست كمك می‌كنید. با وجود این به یاد داشته باشید كه قدرت سوءتفاهم بسیار زیاد است، پس از كلمه های ساده استفاده كنید و اگر قبلاً شروع بدی داشته‌اید در مورد اینكه بخواهید كار بزرگی را شروع كنید تأمل نكنید.
فال روز متولدین دی: شاید شما فكر می‌كنید كه اگر طرز فكرتان را تغییر دهید، همه چیز نیز عوض خواهد شد. اما ترك كردن عادتهایی كه تبدیل به بخشی از زندگی روزانه شما شده‌اند كار آسانی نیست و به استقامت بدنی نیاز دارد. امروز ماه جدید در ششمین خانه شما قرار دارد و به این نكته اشاره دارد كه برداشتن یك قدم كوچك در مسیر درست از تلاش كردن برای یك شبه به هدف رسدن مؤثرتر است.
فال روز متولدین بهمن: امروز حجم كارهایی كه شما باید انجام بدهید اهمیت ندارد، بلكه موضوع مهم این است كه شما به تفریح نیاز دارید. لزوماً تفریح به این معنا نیست كه شما نیاز دارید كه از مسئولیتهای‌تان شانه خالی كنید؛ بلكه این مفهوم را می‌رساند كه اگر شما از كاری كه انجام می‌دهید لذت ببرید، بیشتر هم فعالیت خواهید كرد. تصمیم‌گیری با خود شماست؛ شما می‌توانید به خاطر كارهایی كه می‌خواهید امروز انجام دهید گله و شكایت كنید یا اینكه می‌توانید روشتان را تغییر داده و درهر صورت روزی دلنشین برای خود بسازید.
فال روز متولدین اسفند: شما لزوماً كسی نیستید كه در مورد مسائل خصوصیتان صحبت كنید، اما ماه جدید در چهارمین خانه‌تان ممكن است شما را تشویق كند تا در مورد نیازهای شخصی‌تان صحبت كنید. حتی اگر این كار آسان نباشد، وقتی شما با وارد كردن شخص دیگری به مسائل شخصیتان، آسیب پذیری خود را نشان می‌دهید، حتماً به نتیجه‌ای خواهید رسید. بی پرده سخن بگویید، برای اینكه اگر شما خیلی مشخص در مورد احساسهایتان صحبت كنید، خیلی سریع به نتایج مثبتی خواهید رسید.