فال روزانه جمعه 1 تیر 1397

فال روز جمعه 1 تیر 1397

متولدین فروردین ماه

امروز شما می‌ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است یکی از دوستی‌های قبلی‌تان را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می‌کند. اما خیلی هم سعی نکنیدکه آسیب پذیریتان را پوشیده نگه دارید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت‌کننده است ولی شما را آرام می‌کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.

 متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما آرزو می‌کنید که ای کاش دیروز اختیار خود را از دست نداده بودید. حتی اگر کارتان اشتباه هم نبوده باشد، اشکالی ندارد که کمی‌خودتان را تغییر دهید. لزومی ندارد به خاطر اعتماد به نفس متکبرانه خود دیگران را برنجانید. در حال حاضر بیشتر لازم است که با ملایمت و نرمی رفتار کنید. البته این ملایمت به حرفهایی که می‌زنید مربوط نمی‌شود بلکه بیشتر به نوع حرف زدنتان ارتباط دارد.

 متولدین خرداد ماه

 در حالیکه امروز را به شکل انسانی آرام شروع کرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید، در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی که ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیکه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.

متولدین تیر ماه

سخت است که بفهمید به اندازه کافی برای یادگرفتن آنچه که مورد نیاز است جستجو کرده اید یا نه؛ تا به عمق حقیقت دست یابید. به هر حال، بعضی اوقات، بهتر است تا دست از بررسی‌های خود بکشید و آنچه را که تا حالا یاد گرفته اید را به عمل درآورید و از آن استفاده کنید. یک باره شما می‌پذیرید که رسیدگی‌ها و تحقیقات شما یک چاله نامحدود است،‌ و می‌خواهید چرخ‌های فکری خود را از چرخیدن بازدارید و به کار برگردید،‌ و ارزش اطلاعات و آگاهی را در حل مشکل درک می‌کنید.

 متولدین مرداد ماه

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

متولدین شهریور ماه

شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می‌کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می‌کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می‌کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.

متولدین مهر ماه

امروز شما هرچقدر بیشتر تلاش می‌کنید به آرزوهای خود نزدیک شوید، فشارها و تنش‌ها بیشتر می‌شود و افراد دیگر هم به اهدافتان توجهی نمی‌کنند و دلایلش از دید شما پنهان است. شما می‌خواهید شرایط را تحت کنترل خود درآورید. اما حالا که که از همه چیز خبر ندارید، از افراد دیگر هم بخواهید که بیایند و نظریات خودشان را ارائه بدهند. هم اکنون اصلاً لزومی‌ ندارد شما به تنهایی تصمیمی‌ بزرگ بگیرید.

 متولدین آبان ماه

 امروز شما دقیقاً می‌دانید که چه می‌خواهید و هیچ کس نیز قصد ندارد جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است با دست کم گرفتن خودتان لذت رسیدن به اهدافتان را  از دست بدهید. همچنین شما مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رویتان دارید که مجبورید بهشان رسیدگی کنید. هرچقدر سریعتر به این کارها برسید، زودتر می‌توانید به کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید.

 

 متولدین آذر ماه

شما امروز به انتخاب‌های خود اطمینان کامل دارید و اگر به احساسات خود بی‌توجهی کنید، این اطمینان شما کم کم تبدیل به خودبینی لجوجانه خواهد شد. متاسفانه این اتفاق می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در محل کارتان بشود و یا باعث شود شما با رئیستان مشکل پیدا کنید. فکر نکنید که می‌توانید با توجیه کردن کارهای خود این سیستم را تغییر دهید و وقت و انرژی خود را تلف نکنید. مقابله با این مشکل را به بعد موکول کنید و فقط دردسر درست نکنید.

متولدین دی ماه

شما امروز احساس می‌کنید که دیگر وقتی برایتان باقی نمانده است و باید قبل از اینکه کار جدیدی شروع کنید کارهای قبلی خود را تمام کنید. انجام دادان کارهایی که دوست دارید مشکل است، چراکه یا وقت کافی ندارید یا امکاناتش را ندارید. امروز کم کردن برنامه‌های تان لازم و حیاتی است، پس تا خودتان را از پا نینداخته‌اید هرچه زودتر این کار را بکنید. سخت گیری‌های شما نسبت به خودتان شاید برایتان خوشی و تفریح زیادی به همراه نداشته باشد، اما شانس موفقیتتان را بیشتر می‌کند.

 متولدین بهمن ماه

 امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی‌هایتان را برای تفریح کردن ذخیره کنید. فکر نکنید که این سخن بدین معنی است که شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب کنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور کنید. اگر شما در تفریحات لذت‌بخش شرکت کنید، می‌توانید بهتر روی وظایف شغلی که باید حتماً انجامشان دهید تمرکز کنید.

متولدین اسفند ماه

شما اکنون در مورد مسائل مالی، به خصوص وقت‌هایی که برای خریدن چیزی که اصلاً بهش نیز ندارید وسوسه می‌شوید، نگرش‌های پخته و حساب شده‌ای دارید. پول زیادی خرج کردن برای خریدن اجناس لوکس و تجملی می‌تواند زندگی‌تان را زیر و زبر کند. حواستان باشد که پیشنهادات دیگران را نپذیرید، چراکه ممکن است آنها شما را تشویق به کارهای بی ملاحظه و بدون فکر کنند و باعث پشیمانی‌تان در آینده شوند.