طالع بینی سال 1399 (برای ماههای مختلف سال)

فال سال 1399

بدانید کدام دوره برای شما خوب است و چه زمانی باید سرعت خود را کاهش دهید. فال سالانه بر اساس حرکات نشانه زودیاک شما متفاوت از موارد قبلی است. با خواندن پیش بینی سالانه ، خود را برای مقابله با مرحله بالا و پایین امسال آماده کنید.

 

طالع بینی سال ۱۳۹۹, طالع بینی سال موش طالع بینی سال 1399 برای متولدین فروردین

 

فال سال 99 برای متولدین فروردین :

طبق گفته های گانشه ، شما امسال به سمت چیز بزرگی خواهید رفت. این به دلیل مشتری به همراه زحل و عطارد است که در آخرین علامت زمین ، در خانه ی دهم قرار دارند. این تراز و موقعیت ، نشانگر این است که شما به چیزهای عظیمی ، به ویژه در سطح شغلی دست پیدا خواهید کرد. اما این همچنین حاکی از آن است که تلاش و پشتکار مداوم یک کار ضروری است ، برای رسیدن به چنین مکانی که بتوانید از همه این سیارات و مکانهای آنها بهره مند شوید.

 

عامل دیگری که ممکن است نقش عمده ای داشته باشد صبر و همچنین کنترل خلق و خوی شما است که می تواند باعث شگفتی در پرونده شما شود. یک میل شدید به همراه یک ترکیب خوب مطمئناً می تواند در رسیدن به چیزی به شما کمک کند. علاوه بر این ، این را هم بخاطر بسپار که نباید از حیله گری استفاده کرد یا کسی را فریب داد تا پول و سود بیشتری کسب کنید.

 

سلامت باید در این سال محور اصلی شما باشد. سیاره زحل در یازدهم ماه اردیبهشت به حالت عطف می رود و این بدان معنی است که شما باید در مواقع بعدی از خطرات ناخواسته خودداری کنید. شما باید در مورد دیدگاه ها ، پیشنهادات افراد متبحر پذیراتر باشید. برای متولدین فروردین ، امسال نیز در نوسان ثروت است. شما باید مطمئن باشید که سرگرمی خلاقانه و یا تفریحی را در هر ورزش به دلخواه خود نگه دارید تا خود را فعال ، تازه و سالم نگه دارید. همچنین اطمینان حاصل کنید که امسال معاینات منظم انجام می دهید تا از هر نوع عدم اطمینان در مورد سلامتی خود کاسته شود.

 

طالع بینی سال ۱۳۹۹, طالع بینی سال موش طالع بینی سال 1399 برای متولدین اردیبهشت

 

فال سال 99 برای متولدین اردیبهشت :

امسال به نظر می رسد که برای متولدین اردیبهشت ، زحل به نشانه خاص خود از برج عقرب قرار گرفته است. با این حال ، به نظر می رسد که مشتری و عطارد در موقعیت نهم کمی ضعیف هستند ، جای نگرانی نیست. در عوض ، به نظر می رسد که قرار گرفتن سیاره ها به نفع شماست ، زیرا به نظر می رسد با جهش و مرزها پیشرفت می کنند. به نظر می رسد سفر به روی کارتها باشد زیرا ممکن است شما را به سمت بازدید از یک مکان مذهبی سوق دهد. این می تواند به شما کمک کند تا به خدا نزدیکتر باشید و در مورد بسیاری از موارد تجدید نظر کنید تا چشم اندازی جدید به شما نشان دهد. از آنجا که به نظر می رسد مشغول افکار خود هستید ، یک سفر ساده می تواند به شما کمک کند تا آرام شوید.

 

کار شما ممکن است اولویت داشته باشد ، اما به یاد داشته باشید که استراحت به همان اندازه کار مهم است. یک سفر مسافرتی می تواند به شما کمک کند تا ایده های جدید تری داشته باشید و با استرس مبارزه کنید. از آنجا که به نظر می رسد سفر روی کارت های شما نوشته شده است ،به مکان هایی بروید که سبز و تمیز هستند زیرا هوای تازه برای شما خوب خواهد بود.

 

حوالی 29 خرداد ، مریخ وارد برج فروردین می شود و به نظر می رسد که شما هیچ کنترلی بر امور ندارید. توصیه می شود تصمیم گیری های مهم در مورد امور مالی یا حتی شغلی را به تعویق بیندازید. مهارت تصمیم گیری شما مورد آزمایش قرار می گیرد و بنابراین سعی کنید تعهد مهمی نداشته باشید. فعلاً به تصمیمات راحت بچسبید زیرا آنها به حالت منفی برنمی گردند.

 

به عنوان کسی که همیشه در کنار آمدن با شرایط تنش زا اماده است ، شما قادر خواهید بود همه را در خانه خوشحال کنید و همچنین یک محیط صلح آمیز را حفظ کنید. مهارت ارتباطی شما بزرگترین سرمایه شماست. به طور صحیح از آن استفاده کنید و خانواده شما منتظر گذراندن زمان بیشتر با شما هستند. خانواده شما قدرت شما هستند ، بنابراین به این نکته توجه کنید که به اندازه کافی وقت خود را به آنها اختصاص می دهید و کار را در اولویت قرار نمی دهید. این دوره اخبار خوبی برای شما و خانواده شما است!

 

طالع بینی سال ۱۳۹۹, طالع بینی سال موش طالع بینی سال 1399 برای متولدین خرداد

 

فال سال 99 برای متولدین خرداد :

از 23 تیر به بعد برای متولدین خرداد، کیوان در حال حرکت در موقعیت نهم خواهد بود. در این دوره ، آرامش و رضایت خاطر پیدا خواهید کرد. تمام تلاشهایی که از ابتدای سال انجام داده اید شروع به برداشت منافع به دلخواه شما خواهد کرد. در عین حال ، تمایلات معنوی شما در حال عمیق تر و جدی تر شدن است. کمی مراقبه و تمرین به شما کمک می کند تا مسیری طولانی طی کنید! علاوه بر این ، یوگا می تواند بسیاری از مسائل سلامتی را نیز درمان کند. بنابراین ، همیشه خوب است که به طور منظم مقداری یوگا تمرین کنید. هرچه مشتری شروع به حرکت در خانه هشتم می کند ، بر خانه دوم نیز تأثیر می گذارد. امسال هجوم ثروت خواهید داشت. از گرفتن هر نوع وام خودداری کنید.

 

به نظر می رسد مسائل خانوادگی در حال از بین رفتن است. سعی کنید با کمی دقت و مهربانی به چنین شرایطی پاسخ دهید. خانواده شما باید ستون قدرت شما باشند ، بنابراین ، به او توجه کنید که گرما و هارمونی در هر زمان غالب است. حدود 4 اردیبهشت ، زهره وارد نشانه شما می شود و باعث خوشبختی و رضایت می شود. همچنین به نظر می رسد یک گزاره خوشحال و امیدوارکننده باشد زیرا شما قادر خواهید بود هوشمندانه ارزش تجاری چیزها را قضاوت کنید. درک مفاهیم شما نیز در این مدت تقویت می شود.

 

از پیوند بسیار خوبی با محبوب خود لذت خواهید برد. با این حال ، به شما توصیه می شود که به شریک زندگی خود نیز فضا بدهید و احساسات خود را بر آن تحمیل نکنید. اعتماد نقش مهمی در روابط شما بازی می کند. دانش آموزان ممکن است شاهد فراز و نشیب هایی باشند. با این حال ، آنها در نهایت در تحصیلات خود برتر خواهند بود. در طول نیمه دوم سال ، شما به احتمال زیاد از بیماری های فصلی و مشکلات جزئی معده رنج می برید. با این حال ، شما به زودی بهبودی موفقیت آمیز خواهید داشت.

 

طالع بینی سال ۱۳۹۹, طالع بینی سال موش طالع بینی سال 1399 برای متولدین تیر

 

فال سال 99 برای متولدین تیر :

از آنجایی که زحل و یک مشتری ضعیف به همراه عطارد در خانه هفتم قرار دارند ، برخی تغییرات اساسی را در زندگی شما نشان می دهد. با حرکت سه سیاره بزرگ ، به نظر می رسد چالش های زیادی را با خود به همراه آورده است. همانطور که چالش های جدیدتر به وجود می آیند ، قدم بردارید و یاد بگیرید که بر آنها غلبه کنید. هر چقدر هم که به نظر برسد سخت است ، خود را متقاعد کنید که می توانید به آن برسید. اگر می خواهید از این مرحله خارج شوید ، قدرت و اراده ضروری است.

 

شما نیز باید در ساخت عزت نفس خود پیشرفت کنید. ارزشهای شما بیشتر از همه برای شما مهم است. این همان چیزی است که شما را در همه زمان ها پایه و اساس نگه می دارد. در هر زمان از آنچه به آن اعتقاد دارید پیروی کنید و خود را بالا نگه دارید. در محل کار ، ممکن است خود را با کار تحت فشار قرار دهید ، اما هیچ چیزی که کمی صبر و سخت کوشی نتواند آن را حل کند ، وجود ندارد. و اگر خود را به درستی پیدا نکردید ، همیشه می توانید از یک فرد ارشد یا یک همکار کمک بگیرید. شما باید برای آینده پس انداز کنید.

 

بسیاری از موارد وجود دارد که شما و شریک زندگی تان ممکن است اختلافاتی داشته باشید. با این حال ، هر بار ، هر دو نفر شما قادر خواهید بود مشکلات خود را بر طرف کنید و اجازه ندهید که زیاده روی کنید. ارتباط در هر رابطه ضروری است. اگر اراده ای برای حل مشکلات و کنار هم بودن وجود داشته باشد ، هیچ مسئله ای به اندازه کافی بزرگ نخواهد بود. مریخ وارد برج فروردین خواهد شد و این بدان معناست که زمان در حال تغییر است و ممکن است مجبور شوید با استرس زیادی از کار کنار بیایید. ممکن است رئیستان درخواست تکمیل زود هنگام پروژه ها را نیز داشته باشید. حتی ممکن است مجبور شوید شبها بنشینید و کارهای معلق خود را تمام کنید. این مرحله مهارت های عملکردی شما را به چالش می کشد.

 

طالع بینی سال ۱۳۹۹, طالع بینی سال موش طالع بینی سال 1399 برای متولدین مرداد

 

فال سال 99 برای متولدین مرداد :

در آغاز سال ، خورشید ، که پادشاهی زودیاک است ، به نظر می رسد حاکم بر نشان شما باشد. اتحادیه سیارات بزرگ در خانه ششم قرار گرفته است. این بدان معنی است که می توان تغییرات عمده ای را انتظار داشت. اما در کنار تغییرات ، چالش های جدیدتری نیز به وجود آورید. چالش ها می تواند از نظر مالی یا در جبهه کار باشد. آرام باشید و سعی کنید بر موارد غیرضروری تأکید نکنید. ذهن صلح آمیز به شما کمک می کند تا طی این مرحله بجنگید. اما برای این کار ، شما باید محدودیت های خود را بپذیرید و سپس تلاش کنید تا خود را بهتر کنید. به نظر می رسد سال برای شما خوب است و هیچ چیز مهمی وجود ندارد که نگران آن باشید.

 

از 5 شهریور به بعد ، ممکن است در مورد املاکی که در اختیار دارید ، با مشکلاتی روبرو شوید. هرگونه معاملات املاک و مستغلات را که در این مرحله به سر می برند نادیده بگیرید. از اواسط آبان به بعد ، همه چیز شروع به حل و فصل می کند. همچنین ، در این مرحله ، شما می توانید کلیه معاملات باقیمانده املاک را ببندید و مسائل مربوط به آن را حل کنید. قبل از تصمیم گیری های عجولانه به آن زمان مناسب و یک فکر مناسب را اختصاص دهید. فروش بهبود می یابد ، پروژه ها مورد استقبال قرار می گیرند و همه چیز مطابق برنامه ریزی پیش می رود.

 

برای کسانی که مایل به شروع برنامه ریزی برای عروسی هستند و یا مایل به پیشنهاد برای شخصی هستند ، زمان نزدیک تر نمی تواند وجود داشته باشد. سعی کنید کاری بزرگ و در عین حال ساده انجام دهید. گل سرخ یک راه عالی برای رفتن است. اگر همه چیز در مکانی کامل باشد، در هنگام پیشنهاد اطمینان بیشتری خواهید داشت. همانطور که مشتری نسبت به خانه دوم چشم دوخته است ، تأثیر مثبت آن را نشان می دهد. حضور مشتری باید از منافع شما محافظت کند و همچنین به چشم اندازهای شما از نظر مالی کمک کند. تمام هزینه های شخصی ، روال و حادثه ای شما باید بدون هیچ زحمتی اداره شود. پس انداز و سرمایه گذاری خود را افزایش دهید.

 

هنگامی که کیوان در خانه هفتم حرکت می کند ، که در جهت مخالف آن قرار دارد ، ایده های نوآورانه در ذهن شما شکل می گیرد. در عین حال ، در صورت عدم توجه مناسب ، حتی ممکن است موانع ظاهر شود. اگر اتفاق می افتد که با شریک تجارت خود را اداره می کنید ، بهتر است در مورد همه برنامه ها بحث کنید و سپس ادامه دهید. ارتباط را کاملاً واضح و روشن کنید.

 

طالع بینی سال ۱۳۹۹, طالع بینی سال موش طالع بینی سال 1399 برای متولدین شهریور

 

فال سال 99 برای متولدین شهریور :

با مطالعه مواضع سیاره ای شما ، می توان گفت که سال 99 اخبار بسیار خوبی برای شما به همراه دارد. از نظر شخصیت شما تحول بزرگی پیش بینی شده است. نیروهای مترقی در حال جذابیت خود هستند و می توانند شما را بر روی انگشتان خود نگه دارند. از اواسط سال ، به نظر می رسد افراد در شغلی که دارند زمان سودمندی را به دست می آورند.

 

برای تقویت چشم انداز خود از این زمان حمایتی خوب استفاده کنید. به نظر می رسد تاجران و زنان بیشترین سود را از این زمان به دست می آورند. به نظر می رسد معاملات و سرمایه گذاری های جدید در حال افزایش است. برای کارمندان ، این به نظر می رسد زمان طلایی برای درخشیدن است. اگر شروع به ابراز عقاید و به اشتراک گذاری ایده ها کردید ، پس خواهید فهمید که همه افراد در کار تحت تأثیر شما هستند. همچنین ممکن است شما بتوانید یک افزایش صعودی غیر منتظره را بدست آورید. اما هر کاری که می خواهید انجام دهید ، تمام آن را در نیمه اول سال بگذارید.

 

خوب است که برای خود پول خرج کنید ، اما با فکر پیش بروید زیرا ممکن است کل درآمد خود را صرف چیزهایی کنید که شاید آنقدرها که فکر می کنید مهم نیستند. پس از اجرای تبعیض ، متوجه خواهید شد که چقدر می توانید برای آینده پس انداز کنید. هر ماه هزینه های کمتری را برای هزینه هایی که پیش بینی نشده اند ، نگه دارید. هر ماه کمی صرفه جویی کنید و آن را برای آینده نگه دارید. به نظر می رسد کسانی که مشاغل خود را اداره می کنند در مکانی شاد هستند!

 

معاملات سودآور تمایل دارند راه خود را به سمت آستان شما بیابند و هیچ چیز برای نگرانی در این مورد وجود ندارد. معاملات عمده سود عمده ای را به همراه دارد. به نظر می رسد امسال برای شما بسیار سخاوتمندانه باشد.

 

اکنون تمام آنچه لازم است این است که شما بتوانید شهرت خود را به عنوان یک فرد تجاری صادق و قابل اعتماد تقویت کنید. هدف از تهیه محصولات با کیفیت و عرضه عمده آن است. این ممکن است به بازار کمک کند تا متوجه شود که رقابت جدید و غیرقابل پیروزی در لیگ وجود دارد. این مراحل به شما در بهبود چشم انداز خود کمک می کند تا مورد توجه واقع شوید. همیشه با یک هدف پیش بروید که مشتریان پادشاه شما هستند و تجارت شما این است که آنها را راضی کنید. وقتی بتوانید آن پیام را بچسبانید ، هیچ چیز نمی تواند در راه شما باشد.

 

طالع بینی سال ۱۳۹۹, طالع بینی سال موش طالع بینی سال 1399 برای متولدین مهر

 

فال سال 99 برای متولدین مهر :

حضور سیارات بزرگ مانند مشتری ، عطارد و کیوان در خانه چهارم نشانگر این است که یک تغییر عمده در این امر اتفاق می افتد. بنابراین ، برای سوار شدن به قطار موفقیت آماده شوید. هر چیزی که تا به حال در رویای خود را دیده اید ممکن است به واقعیت بیفتد. سخت کوشی و استعداد شما مکانهایی را به خود اختصاص می دهد. از نظر مالی همه چیز خوب به نظر می رسد. با این حال ، به شما یادآوری می شود که هیچ چیز با سخت کوشی مقایسه نمی کند. شما برای رسیدن به نتایج مطلوب باید سخت تلاش کنید زیرا تنها با تلاش و پشتکار می توان به چیزهای عالی در زندگی دست یافت.

 

از آنجا که زحل در خانه دهم قرار دارد و تأثیر عمده ای بر روی خورشید دارد ، ممکن است امسال با چند چالش روبرو شوید. این چالش ها فقط شخصیت شما را سنگین می کند و شما را برای زندگی بهتر در پیش رو آماده می کند. شما باید چالش ها را بپذیرید و خود را به کار سخت تر سوق دهید. هرچه سخت تر باشید ، سفر راحت تر خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مثبت بمانید. این اتفاق بسیار خوبی برای حرفه شما و سایر موارد در زندگی خواهد بود.

 

افرادی که در هر نوع مشاغل درگیر هستند ، رشد عمده ای به دست می آورند. در کل ، افراد وابسته به مشاغل سال خوبی را پشت سر خواهند گذاشت. نه تنها از نظر سودآوری بلکه با توجه به رشد کلی مشاغل.

همه افراد هدف گرا افزایش پایدار در درآمد خود را پیدا می کنند. امسال چندین منبع درآمد ایجاد می شود. فرصت سرمایه گذاری نیز وجود خواهد داشت. پیش بروید و از آن بسیار خوب استفاده کنید. با این حال ، فقط به دلیل اینکه امور عالی به نظر می رسند ، نباید برنامه ریزی را فراموش کنید. مشخص کردن بودجه سالانه خود و تلاش برای صرفه جویی بیشتر و بیشتر در هر ماه ، باید هدف اصلی شما باقی بماند.

 

طالع بینی سال ۱۳۹۹, طالع بینی سال موش طالع بینی سال 1399 برای متولدین آبان

 

فال سال 99 برای متولدین آبان :

سیاره حاکم نشانه شما؛ مریخ ، در چنین وضعیتی قرار دارد که رشد و پیشرفت شغلی و مالی را برای کسانی که متعلق به نشان هستند ، به دست می آورد. در اینجا ، دو سیاره مهم؛ زحل و مشتری به همراه عطارد با علائم زمین مطابقت دارند. زحل به عنوان یک سیاره جداگانه و نهمین خانه است که نشان دهنده ثروت است. موقعیت زحل نشان می دهد که در امور روزمره مانند عبور از یک جاده باید بسیار محتاط باشید. در حالی که از طرف دیگر ، مشتری در حفظ منافع خود از قسمت های بعدی در سال در پیمانکار گذر می کند. سفر کاری برای یک مدیر اجرایی یا فروشنده در آینده نزدیک اتفاق می افتد.

 

حرکت زحل و مشتری ثابت می کند که حامی شماست و همچنین برای شما سودمند است. به نظر می رسد یک بازه زمانی از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تولیدی و مترقی است. جبهه شغلی ممکن است در اواسط سال شکوفا شود اما امید خود را از دست نمی دهد. کار مداوم ممکن است نتایج مطلوب را بدست آورد.

 

زحل با حرکت در خانه چهارم وارد آکواریوم می شود. انتقال زحل یک جنبه مستقیم نسبت به خانه دهم دارد. این انتقال جبهه چالش برانگیز را به همراه می آورد ،  چنین حرکتی سیارات می تواند منجر به فعالیت های مثمر ثمر شود. در این مدت هیچ ضرر و زیان مالی مشاهده نشده است.

 

طالع بینی سال ۱۳۹۹, طالع بینی سال موش طالع بینی سال 1399 برای متولدین آذر

 

فال سال 99 برای متولدین آذر :

قرار گرفتن سیارات در ابتدای سال نقش اساسی در رشد کلی یک فرد در طول سال دارد. مشتری ، زحل و عطارد وارد برج آذر خواهند شد. با این حال ، مشتری با ورود به برج اصلی در آغاز سال تضعیف می شود. تمام سیارات در خانه دوم با امور مالی و روابط در ارتباط است. حضور زحل در اینجا برای ایجاد خرد و آرامش در زندگی یک فرد است. از آنجا که سیارات در خانه دوم هستند که به امور مالی مربوط می شود ، کیوان به فرد اجازه می دهد تا در سال جاری از خرد خود در امور مالی استفاده کند. به احتمال زیاد شما شاهد افزایش جریان پول نقدینگی هستید. بنابراین ، شما می توانید بیشتر از حد معمول پس انداز کنید.

 

امسال شما باید به خانواده خود و موارد مربوط به آن توجه کنید. افزایش زمان ، منابع و توجه به روابط شما سودمند خواهد بود. مشتری تضعیف شده در این مرحله چشم به خانه ششم و دهم نشان دارد. تأثیر مشتری در خانه دهم مستقیماً با چشم اندازهای رونق در جبهه شغلی ارتباط دارد. افرادی باید امسال شاهد رشد و فرصت باشند. این به دلیل قرار گرفتن سیارات اتفاق می افتد. از طرف دیگر ، اشخاص تجار احتمالاً با یک شرکت معتبر و یا مشتری مشهور معامله سودآوری خواهند کرد.

 

سلامتی شما امسال بهتر است و از ابتدای سال ، شما شاهد نیروهای مولد و مترقی در اطراف خود خواهید بود. انگیزه خود را حفظ کنید و با صداقت کار کنید. جنبش دیگری از سیارات در اینجا مشاهده می شود که ناهید از طریق خانه هفتم وارد خرداد می شود. این جنبش ممکن است ایده آل نباشد زیرا می تواند باعث ایجاد اصطکاک در رابطه با شریک زندگی یا تجارت شما شود.

صبور بودن کلید موفقیت است و باید در این مرحله کاملاً صبور باشید.

 

طالع بینی سال ۱۳۹۹, طالع بینی سال موش طالع بینی سال 1399 برای متولدین دی

 

فال سال 99 برای متولدین دی :

مطابق با طالع بینی، موقعیت های سیاره ای در ابتدای سال به نفع شما بازی می کنند. حاکم نشانه شما؛ به نظر می رسد کیوان با عطارد و یک مشتری ضعیف مطابقت دارد. همه آنها در خانه اول نشان شما جمع می شوند. در اینجا می توان گفت که موقعیت دو سیاره به نفع شماست زیرا آنها نشان دهنده رشد بالاتر هستند. صبر و شکیبایی شما تقویت شده است و احتمالاً با یک دایره اجتماعی که قبلاً احساس راحتی نکرده اید ، درگیر خواهید شد.

 

این زمان ایده آل است که محدودیت های خود را فشار داده و به دنبال اهداف تعیین شده در زمینه های شغلی و همچنین مالی باشید. اگر شما قصد سرمایه گذاری داشتید ، اکنون زمان آن رسیده است. برای همه اینها ، شما باید برای دستیابی به سطح مشخصی از پیشرفت در زندگی امسال ، شبانه روز کار کنید.

 

اگر در شغل کارگری هستید ، احتمالاً اگر سخت کار کنید نامه ارتقاء یا پاداش سنگین خود را دریافت خواهید کرد. تغییر مشخصات کار یا پروژه فعلی شما در حال حاضر توصیه نمی شود. برای دستیابی به موفقیت مطلوب در زندگی ، ده برابر کارایی خود را بهبود بخشید. در کنار شغل خود ، با نهایت مراقبت از سلامتی خود مراقبت کنید.

 

سلامتی ، خانواده ، فرزندان و دوستان شما به توجه شما احتیاج دارند ، بنابراین ، مطابق با یافته های اخترشناسی در طالع بینی 1399، به نگرانی ها و شکایات آنها توجه کنید .به افراد متاهل توصیه می شود که امسال با احتیاط عمل کنند. ممکن است شما به طور مداوم تحت فشار برای این یا آن قرار بگیرید. اگر مسائل افزایش یابد ،با نزدیک شدن سال به پایان ، ثبات و بهبود شیوه زندگی ، ادامه کار با همسرتان را آسانتر می کند!

 

آغاز سال ، گرما و هارمونی عظیمی را در روابط به ویژه در مورد خانواده شما به ارمغان می آورد. شما ممکن است بخواهید مطمئن شوید که در مورد هیچ مشاجره ای با یکی از اعضای خانواده تجاوز نمی کنید. در صورت وجود از عزیزان به خصوص خواهر و برادرهای کوچکتر خود مراقبت کنید. زحل در خانه ی دهم حرکت می کند که مستقیماً با چرخه کارما یا حرفه ای در ارتباط است.

 

طالع بینی سال ۱۳۹۹, طالع بینی سال موش طالع بینی سال 1399 برای متولدین بهمن

 

فال سال 99 برای متولدین بهمن :

به نظر می رسد امسال پر از ماجراها و چالش ها باشد. حاکم علامت شما ، کیوان ، در برج دوازدهم نشانه شما ، به همراه مشتری و عطارد حکمرانی می کند. پیش بینی می شود که این موقعیت یابی امسال برای علائم شما مشکل باشد. می تواند خوشبختی شدید یا چالش های شدید را در راه شما به ارمغان آورد. ممکن است امسال احساس فشار در جبهه شغلی یا مالی داشته باشید و پیشرفت شما کندتر از حد انتظار باشد.

 

در مورد هزینه های شخصی و پس اندازهایی که طبق محاسبات شما انجام نمی شود ، یک بررسی مؤثر داشته باشید. همچنین ، سرمایه گذاری های مخاطره آمیز در این دوره ایده آل نیست.

 

ممکن است امسال سرمایه گذاری های مخاطره آمیز انجام دهید. افزایش ورودی پول شما ممکن است غرایز شما را به سمت یک حرکت خوب محاسبه شده در تجارت سوق دهد. خانه پنجم مستقیماً با سودهای مالی و پیشرفت در جبهه شغلی در ارتباط است. با توجه به این حرکت موقعیتی و سیاره ای ، سودهای مالی بر قدرت موقعیت شغلی و اقتصادی فعلی خود افزوده است.

 

آغاز سال شاید بهترین حالت زندگی زناشویی شما نباشد. سازش ممکن است به نفع شما کار کند. همچنین ممکن است در رفع برخی مشکلات موجود به شما کمک کند. کسانی که ازدواج کرده اند مقابله با مسائل رو به رشد را دشوار می کنند. از این رو توصیه می شود که صبور باشید ، آرام باشید و مسائل را برطرف کنید بدون ایجاد هیچ گونه اختلال در روابط. به یاد داشته باشید عصبانیت فقط وضعیت را بدتر می کند. صبر کلید اصلی ازدواج موفق است.

 

تأثیر مریخ به دلیل حرکت در خانه یازدهم می تواند اثبات کننده باشد و این بدان معنی است که شما ممکن است شاهد لحظه های پرشور و ناگهانی در روابط خود باشید. با این حال ، درست وقتی زندگی متاهل شما مرتب شده به نظر می رسد ، زندگی خانوادگی شما مختل می شود. بچه های کوچک شما ممکن است شما را اذیت کنند.

 

طالع بینی سال 1399 برای متولدین اسفند

 

فال سال 99 برای متولدین اسفند :

موفقیت شما در سال جاری به حرکت سیارات بستگی دارد. پیش بینی شده است که حرکت عطارد به دهمین نشانه در ابتدای سال نشان می دهد که امسال باید سودهای پولی بیشتری دریافت کنید. البته ، شما باید فوراً به فرصتهایی که در رابطه با امور مالی یا شغلی پیش می آید پاسخ دهید. از دست دادن این فرصت ها ممکن است به نفع شما نباشد و می تواند شما را به ضرر غیرمنتظره سوق دهد.

 

پیش بینی می شود که امسال ممکن است رابطه جدیدی برقرار کنید. به احتمال زیاد به دلیل ورود این روابط جدید ، منافع خود را در رابطه با امور مالی یا شغل تقویت خواهید کرد. هیچ هزینه بزرگی که در سال جاری توسط شما انجام نمی شود. به احتمال زیاد برای آینده پس انداز خواهید کرد.

 

حرکت کیوان به خانه دوازدهم نشانگر هزینه های آینده است. بنابراین ، توصیه می شود برای جلوگیری از هر نوع هزینه اضافی ، پیش هزینه های خود را به خوبی برنامه ریزی کنید. از استفاده از پس انداز خود جلوگیری کنید و هدف خود را برای پس انداز بیشتر کنید. امور مالی خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که در طولانی مدت آنها سودمند باشند.

 

از 15 خرداد ، زهره از طریق خانه چهارم وارد برج جوزا می شود. این جنبش نشان می دهد که شما باید موارد سختگیرانه ای را در امور شخصی خود نگه دارید. با این وجود ، سیارات که در نمودار تولد شما نقش داشته اند ، در مورد زندگی شما در این سال حرف های زیادی برای گفتن دارند. ممکن است با خانواده خود با مشکلاتی روبرو شوید. توصیه می شود با نهایت صبر و حوصله هر موقعیتی را برطرف کنید. با هدف حفظ صلح و هماهنگی در خانواده. امسال حاکی از نوسانات در امور مالی است.

 

موقعیت یابی سیاره ای در آغاز سال در مورد سودهای مالی به نفع شما کار می کند. دو سیاره اصلی از خانه یازدهم امسال برای شما بسیار مفید است. شرایط و موقعیت هایی ممکن است ایجاد شود که مبلغ بدی را خرج کنید. اما از هزینه های ناخواسته خودداری کنید و لیستی از هزینه های مورد انتظار تهیه کنید. این به شما کمک می کند تا از بودجه خود پیروی کنید و اوضاع را معکوس کنید.