طالع بینی خرداد ماه 98


طالع بینی خرداد ماه 98
 
متولدین فروردین ماه:
مدتی است که احساس میکنید که زندگی بر وفق مراد نیست اما باید توجه داشته باشید که زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد ؛ شاید در برخی موارد اوضاع بر وفق مراد انسان نباشد اما نباید دچار سرخوردگی شوید و آن را به عنوان یک شکست تلقی کنید بلکه باید از آن به عنوان پله ای برای موفقیت بهره ببرید.
کارهای سودآوری به شما پیشنهاد خواهد شد که با خودباوری و تلاش ، به موقعیت های بهتری دست میابید.
 
متولدین اردیبهشت ماه:
صبر کنید و تامل کنید همانطور که (در) همیشه روی یک (پاشنه) نمی چرخد، دنیا هم همیشه به یک حال و یک منوال نمی ماند. هم (ان مع العسر یسرا) داریم و هم (فالله یحب الصابرین) شما که این همه مدت صبر کرده اید کمی دیگر هم دوام بیاورید گردش فلکی برای شما روی به اعتدال دارد. مقدمات یک سفر برای شما در حال تدارک و فراهم شدن است. سعی کنید منتهای استفاده از این سفر را بکنید که سفری سرنوشت ساز است. اگر (تنها) هستید زیاد ناراحت نباشید که شاعر گفته است دلا خو کن به تنهائی که از- تن ها (بلا خیزد) دوران تنهائی شما نیز سرانجام پایان خواهد یافت.
 
متولدین خرداد ماه:
این ماه به تمرکز بیشتری برای انجام کارها نیاز دارید و چالشهایی در پیرامون خود شاهد هستید. توجه به نیازهای خانواده و تعهدات تان برایتان شادی به ارمغان می آورد. زندگی زناشویی بطور طبیعی طی خواهد شد و باید از خودخواهی با در برخورد شریک زندگی تان جلوگیری کنید و با درک بهتر با او مدارا کنید. در این ماه نتایج آموزش و درس در سطح بالایی هستند هر چند ساعات مطالعه شما کاهش یافته و باید آن را با فرصت های تازه برای مطالعه جبران کرد. تعهدات شغلی به اوج می رسند و کمک های فوق العاده شما مورد قدردانی قرار می گیرند. بهتر است شرایط یا تصمیم گیریی های مافوق خوتان را بپذیرید و توضیح دادن درباره ضعف هایتان چیزی از ارزشتان کم نخواهد کرد و سعی کنید با زیردستان روابط دوستانه تری داشته باشید. کمی احساس ناامنی دارید حتی زمانی که در مسیر واقعی موفقیت گام بر می دارید. تغییر الگوی ارتباطی در زمان تصمیم گیری را در پیش بگیرید و زمان بیشتری برای به سرانجام رساندن وظایف تان قبل از موعد مقرر در نظر بگیرید. 
 
متولدین تیر ماه:
اگر تمام دنیا جمع شوند تا خود شما تصمیمی قاطع برای خودتان و زندگی خودتان نگیرید هیچ تغییر مثبت و مناسبی در زندگی تان به وجود نخواهد آمد. عیب بزرگ شخصیت ی شما این است که در اتخاذ تصمیمات مفید و سازنده کاهل هستید و در مقابل، حسن بزرگ شخصیتی شما قدرت مقاومت و پایداری شما در برابر ناملایمات و شداید زندگی است که شما در زندگی گذشته خود نمونه های زیادی از آن ها را دیده اید. شما برای خودتان یک زندگی (کرم ابریشمی) درست کرده اید خارج شوید .در تدارک یک جابجائی محیط مثل (سفر) هستید که بسیار خیر و مبارک است و انشاءالله تعالی بزودی غربت و هجران شما به قربت و وصال منجر خواهد شد. سعی کنید که مبانی اقتصادی خود را قوی تر کنید و بیشتر به ذات اقدس الهی اتکا و اتکال داشته باشید.
 
متولدین مرداد ماه:
نباید بگذاری که دیگران با دخالت‌های‌شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. آنها معتقدند که از روی دلسوزی می‌‌خواهند به تو کمک کنند ولی چنین نیست. اگر باطرف مقابلت مشکلی هم داری به کسی مراجعه کن که صلاحیت آن را داشته باشد. تو دارای قدرتی هستی که به راحتی می‌‌توانی با شرایط جدید، خود را سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت استفاده کن.
با دوستی قدیمی دوباره برخورد خواهی کرد که دیدن او تحولاتی در تو به وجود می‌‌آورد. در مورد مسائل کاری می‌‌توانی با او مشورت کنی و از کمک‌های او استفاده کنی. زیاد خودت را غرق در کار کرده‌ای ولی کمی هم باید به فکر خودت باشی و به خودت و ذهنت استراحت بدهی. پیشنهاد شراکتی به تو شده که آن را قبول نکن حتی اگر در مورد این پیشنهاد به تو اسرار شود. خودمحوری و خودرایی در زندگی بعضی مواقع انسان را به راه‌های باریکی می‌‌کشاند که گذشتن از آنها بسیار مشکل و گاهی غیرممکن است…
 
متولدین شهریور ماه:
سعی کنید با همه حتی با دشمنان خود در صورت پیروزی بر آن ها مهربان باشید. از کینه توزی و ایجاد دشمنی پرهیز کنید. نسبت به همه محبت داشته باشید و همیشه این شعر مولوی را به یاد داشته باشید که (از محبت خارها گل می شود. و از محبت سرکه ها مل می شود) هر دشمنی، یک دشمنی متقابل رابه همراه دارد. از تصمیمی که گرفته اید دست بردارید و منصرف شوید که بوی (خیر) از آن به مشام نمی رسد.
خطری را که سلامتی جسمانی شما را به خطر انداخته بود بحمدالله از سر گذرانده اید و به شکرانه آن صدقه دهید و بینوایان را اطعام کنید به وعده ها و عیدها و فریب کاری های کسانی که قصد سوء استفاده از شما دارند دل خوش نکنید. شما هزار تدبیر که بخرج بدهید در مقابل یک تقدیر آسمانی و الهی مجبور به تسلیم هستید. دل به کرم (الله) ببندید. در اواسط ماه، منتظر یک خبر خوش باشید
 

طالع بینی ماهیانه
 
متولدین مهر ماه:
در این ماه شرایطی پیش روی شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید ،‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست.
میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ، متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده اید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان بازگشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید.
 
متولدین آبان ماه:
اختلافات و نگرانی هائی که شما در زندگی خودتان دارید نه اختصاصی است و نه عجیب است. همه افراد در خانواده های خودشان از این گرفتاری های کوچک و بزرگ دارند منتها شما باید بجای چکنم چکنم خودتان راهی برای خروج از بن بست پیدا کنید عصبانیت و دلسردی و بگومگوهای مختلف با این و آن کار را بدتر می کند و (گره)ها را (کور)تر می سازد.
در روابط با دیگران شما در حال گذراندن یک (ماه عسل) شما تبدیل به (ماه زهرمار) نشود. با افراد خانواده خودتان تفاهم دارید ولی یکی از آنان بیشتر از همه مورد توجه و محبت شما واقع شده و بر عکس یکی دیگر که هم جنس او هست مورد نفرت شماست. در شناخت افراد سیاست و دقت کامل بخرج دهید. ماهی که شروع کرده اید برای اقدام به معاملات اقتصادی مناسب نیست. اگر به سفر می روید کاملا محتاط باشید
 
متولدین آذر ماه:
گره کور زندگی تان بعد از مدتها باز می شود. احساس آزادی خواهید کرد. مسائل و مشکلات مالی را پشت سر گذاشته، به تعادلی در دخل و خرج خواهید رسید. وقت آن است به رویاهای تان جامه ی عمل بپوشانید. عده ایی از متولدین این ماه به مسافرت های شغلی می روند. گروهی به تحصیل در رشته ی مورد علاقه ی خود می پردازند و گروهی به فکر شغل و حرفه ی جدید خواهند بود. در هر صورت بخت و اقبال مالی این گروه بلند است. این دوره بر عده یی از متولدین این ماه پایان تمام مشکلات و موانع است، در حالی که برای عده ای دیگر شروع مشکلات شغلی و مالی است.
 
متولدین دی ماه:
از کینه دست بردارید و بی خیال کدورت شوید. خنده را مانند گلی بر لب هایتان بنشانید که دوستی و نیکویی همانند پلی است به دل دیگران. به آینه بنگرید و دلتان را همانند آن، صاف و بی غش کنید. بعد می بینید که آینه به شما لبخند رضایت می زند. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، به خود بیایید. گذشته را فراموش کنید و به آینده ای درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست. در معامله مسکن همه موارد را در نظر بگیرید. او روزی از شما کمکی خواست، اما شما کاری نکردید، خب، حالا وقتش است که جبران کنید، مگر چه اشکالی دارد… او همچنان چشم به راه شماست.
 
متولدین بهمن ماه:
آدمی خوش قلب و مهربان هستی.اما متاسفانه زود رنجی و با عصبانیت دست به کار می شوی.همین کار نیرویت را کم می کند.دست از وسواس بردار از گفتن سخنان بیهوده خوداری کن. یک قانون مهم را در زندگی ات یاد بگیر:کلام نقره است و سکوت طلا است.بنابراین فقط زمانی که لازم است سخن بگو. از چیزهای خوب و رضایتبخش صحبت کن و دیگران را با سخنانت نیازار. هنگامی که همسرت صحبت می کند.بگذار او بفهمد که به او گوش می دهی و در چشمانش نگاه کن.با این کار رابطه بهتری بین شما شکل می گیرد. هیچ انسانی کامل نیست.سو تفاهم ها و جنگ و دعواها در هر رابطه ای رخ می دهد. خودخواهی و مادی گرایی را کنار بگذار. در این ماه زندگی به رویت لبخند خواهد زد و درهای امید به رویت باز می شود.ملاقات مهمی در پیش داری.خرید و فروش عالی است.
 
متولدین اسفند ماه:
این ماه چیزی مثل یک تقسیم است. از یک طرف شما خود را در بالای انبوهی از ملاقاتها با افراد جدید و یادگیری روشها و مهارت های تازه و بهره گیری از برخی برخوردهای تصادفی و از طرف دیگر تمایل شما به فاصله با دنیای پیرامون. اگر رابطه ای ایجاد شده باعث نگرانی شما میشود و ممکن است به چیزی که میخواهید در مورد آن به دقت تفکر کنید. در واقع شما به یاد نخواهید آورد که تا به این حد در انواع رشته های جدید قدرتمند شرکت کرده باشید. بنابراین انتظار می رود که این ماه پایان بسیار هیجان انگیزی برای شما داشته باشد یعنی در زمانی که مهارتهای رهبری خود را شاهد هستید و و دوباره انرژی آن را در خود احساس کنید. با ورود پلوتو هم پیش خواهید رفت به سوی حل برخی مسائل عاطفی بسیار عمیق.