زیباترین سواحل استانبول که دیدنشان را نباید از دست داد

استانبول  از شهرهای بسیار خوب و خوش آب و هوای ترکیه است که شامل دریای زیبای اژه و سواحلی بسیار عالی می‌شود. این شهر مناطقی باستانی و بناهای دیدنی بسیار دارد. هتل‌های بسیار خوبی در استانبول  ساخته شده اند که اقامت را در آن شهر بسیار ساده و دلچسب می‌کنند. آنجا دارای بازارهای خرید و رستورانها و کافه‌های بسیار خوب می‌شود. این شهر شامل سواحلی بسیار زیبا می‌شود که می‌توانید در این سواحل آفتاب بگیرید و به عنواع فعالیت‌های تفریحی مانند قایق سواری، ماهیگیری، جت اسکی سواری، پاراگلایدر، پاراسیلینگ و بسیاری تفریحات دیگر بپردازید. سواحل استانبول  با شن‌هایی تمیز و روشن و آبهایی پر از زیبایی بهترین جا برای علاقه‌مندان به ساحل و دریا است.

ساحل داون تاون استانبول

از معروفترین سواحل در شهر استانبول  ساحل داون تاون این شهر است که در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است. آنجا درختان نخل زیبا قرار دارد و می‌توانید چشم اندازی زیبا را مشاهده کنید. انواع قایق و کشتی در بندر این ساحل واقع شده‌اند که برای انواع تفریحات مختلف می‌توانید آنها را اجاره کنید. ساحل داون تاون استانبول  برای آفتاب گرفتن شامل تخت و امکاناتی مانند چتر آفتاب گیر و فروشگاه می‌شود. آنجا دارای رستوران و کافه بوده و آبی تمیز و عالی دارد.

ساحل بانوان استانبول

به گزارش سفر باتو این ساحل به این دلیل به نام ساحل بانوان نام گذاری شده که در زمان قدیم فقط بانوان حق استفاده از آن را داشته اند. آنجا دارای امکاناتی کامل مانند رستوران، فروشگاه و کافه می‌شود. می‌توانید در کنار ساحل به استراحت بپردازید و از آلاچیق و تخت استراحت بهره ببرید. در این ساحل غریق نجات وجود دارد و از بابت آوردن کودکان خیالتان می‌تواند راحت باشد.  آنجا برای تفریحات مختلف ساحلی بسیار مناسب بوده و می‌توانید به فعالیت های مختلف ورزشی بپردازید.

ساحل پارک ملی دیلک

یکی از زیباترین نقاط دیدنی استانبول  پارک ملی دیلک در آنجا است که شامل طبیعتی سرسبز و زیبا به همراه تپه‌های عالی برای کوهنوردی و پیاده روی می‌شود. در آنجا می‌توانید به ساحل‌های این پارک ملی رفته و در محیطی بسیار زیبا با چشم انداز بسیار عالی به آب تنی و تفریح بپردازید. این ساحل دارای امکانات کامل مثل آلاچیق، تخت استراحت و چتر آفتاب گیر هم می‌شود و در آنجا رستوران و کافه وجود دارد. در آنجا امکانات تفریحی بسیار است و می‌توانید فعالیت‌های مختلف را تجربه کنید. در پارک ملی دیلک سواحلی بسیار دیدنی هم وجود دارند که سنگی هستند و برای شیرجه یا تماشای طبیعت بسیار مناسب است. آنجا می‌توانید به پیاده روی و طبیعت گردی بپردازید و از هوا و مناظر زیبا دیدن کنید.

ساحل سوگی پیلاژ

پس از گرفتن قیمت تور استانبول دیگر ساحل بسیار خوب در استانبول  که  برای زوج‌ها بسیار مناسب است ساحل سوگی پیلاژ است در آنجا می‌توانید در محیطی بسیار زیبا به تفریح و استراحت بپردازید و از موج‌های دریای شفاف و تمیز دیدن کنید و از محیط تمیز و شن‌های نرم آنجا لذت ببرید. در این ساحل تجهیزات برای کباب و باربیکیو هم وجود دارد و می‌توانید شام و نهار را در آنجا طبخ و میل کنید. در نزدیکی این ساحل کافه به همراه فروشگاه وجود دارد که لوازم مورد نیاز را می‌توانید تهیه کنید.

ساحل الماس استانبول

این ساحل در منطقه نازیلی سیتسی واقع شده است و ساحلی بسیار زیبا با موج‌های خروشان و مناسب برای موج سواری و تفریحات مختلف آبی است. این ساحل با شن‌های نرم و خوبش بهترین جا برای ساخت خانه‌های شنی است. در نزدیکی این ساحل مرکز خرید و بازار وجود دارد و می‌توانید از آنجا هم بازدید کنید. یا به کافه‌ها و رستورانهای نزدیک آنجا سر بزنید.

ساحل لانگ بیچ استانبول

یکی از سواحل بسیار خوب استانبول  لانگ بیچ است که طولی 18 کیلومتری دارد و می‌توانید در مناطق مختلف این ساحل به استراحت و یا تفریح بپردازید. این ساحل شامل هتل‌ها و مکان‌های تفریحی مختلف مثل پارک آبی در امتداد خود است. پارک آبی آکوا یکی از پارک‌های آبی خوب استانبول  بوده که در کنار این ساحل قرار گرفته است. امکانات مختلف و کاملی در آنجا وجود دارد و می‌توانید انواع تفریحات دریایی و ساحلی را در آنجا تجربه کنید یا بر روی تخت‌های کنار ساحلی به آفتاب گرفتن مشغول شوید.

ساحل شن‌های نقره‌ای استانبول

یکی دیگر از سواحل خوب استانبول  ساحل شن‌های نقره ای است که در منطقه اس اس کی قرار دارد. این ساحل شامل کافه و فروشگاه است و شن‌های آنجا بسیار با کیفیت و مرغوب است. این ساحل دارای منظره زیبا بوده و آبی تمیز دارد. کشتی های کروز از نزدیکی این ساحل می‌گذرند.

ساحل پاردایس استانبول

ساحل پارادایس ساحلی معروف در استانبول  بوده که شامل امکانات بسیار خوبی می‌شود. در آنجا می‌توانید در فروشگاه‌ها خرید کنید یا به کافه‌ها و رستوران‌های مختلف آنجا بروید. در نزدیکی این ساحل مرکز ماساژ درمانی وجود دارد. شن این ساحل بسیار مرغوب و خوب بوده و آبی بسیار شفاف و دارای مرجان دریایی دارد.