خاطرات شمال محاله یادت بره!

اجاره ویلا در شمال

شهرهای شمالی همیشه پذیرای مهمانان از سراسر کشور هستند. از استان های همسایه و هم مرز گرفته تا جنوبی ترین نقاط کشور، هر کسی در هر نقطه ای که باشد پای تعطیلات که به میان می‌آید، بای دیفالت سفر به شمال و اجاره ویلا شمال صفحاتی هستند که در مرورگر ذهنش باز می‌شوند.

اگر در دورترین سال های عمرتان هم سفری به شمال داشته اید، حتما خاطرات آن در خاطرتان مانده و تا همیشه هم در ذهنتان باقی می‌ماند. در ادامه می خواهیم 4 شهر خاطره انگیز و خاطره ساز شمالی را از نظر بگذرانیم.

  1. رشت، شهرِ باران

اجاره ویلا در رشت

شهر رشت یکی از قدیمی ترین شهرها و سومین شهر گردشگر پذیر ایران است. وصف آب و هوای رشت را آنقدر شنیده‌اید که دیگر نیازی به زیاده گویی نیست. فرهنگ اصیل و کهن و قدمت دیرینه رشت بر جذابیت آن می‌افزاید و مردمان خونگرم و صمیمی‌اش در جذب گردشگر نقش به سزایی دارند. رشت علاوه بر طبیعت و آب و هوایش، به خاطر غذاهای خوشمزه محلی‌اش نیز شهرت دارد. محال است به رشت سفر کنید و از امتحان کردن غذاهای محلی خوش طعم و لذیذش غافل باشید.

یکی از خاطره انگیز ترین جاهای رشت میدان شهرداری است. میدانی که فقط یک میدان نیست بلکه مجموعه ای است از دیدنی های رشت که در یک جا جمع شده اند. این میدان و ساختمان‌های اطرافش را به سبک نئوکلاسیک و بر‌گرفته از معماری سن‌ پترز بورگ ساخته اند.

وقتی بیرون و داخل ساختمان‌ها را ببینید متوجه خواهید شد که معماری آن با تمام ساختمان‌ها متفاوت است. دیوارهای تمام سفید، ردیف‌های بلوک بزرگ، پله‌های باریک، نرده‌های چوبی و پنجره‌های چوبی و هلالی شکل همه و همه طوری در خاطرتان حک می شوند که محال است این تصویر زیبا را تا ابد فراموش کنید.

با اجاره ویلا در رشت می توانید به راحتی به مجموعه زیبایی از دیدنی ها دسترسی داشته باشید و خاطراتی تکرار نشدنی رقم بزنید.

  1. لاهیجان، شهر چای و کلوچه

احتمالا لاهیجان تنها شهر جهان است که حتی کسانی که به آن سفر نکرده اند هم می توانند با این شهر زیبا خاطره داشته باشند، چه برسد به آن ها که چند روزی را میهمان این شهر شمالی بوده اند. می پرسید چطور؟ کافی است یک بار کلوچه لاهیجان را تست کرده باشید. طعم بی نظیر آن تا آخر عمر در دهان و ذهنتان باقی می ماند.

شما می توانید بعد از اجاره ویلا در لاهیجان و خرید کلوچه های خوشمزه صبحتان را در ویلایی رو به جنگل و دشت و دریا با یک فنجان چای و چند کلوچه مرغوب شروع کنید. پیشنهادم این است که قطعاتی از کریستف رضایی را هم پلی کنید و خاطراتان را با موسیقی ثبت و ضبط کنیم.

  1. آستارا، حیرانِ حیرت انگیز

آستارا یکی دیگر از شهرهای شمالی است که آخرین نقطه مرزی ایران با جمهوری اذربایجان به شمار می رود. این شهر مرزی بارها بین استان های گیلان، اردبیل و آدربایجان شرقی دست به دست شده و هر بار در تقسیم بندی یکی از این استان ها جای گرفته است. البته با وجود مسافران زیادی که در همه ایام سال به این شهر می روند، دیگر حغرافیا چندان مهم نیست و گویی این شهر حیران متعلق به تمام ایران است.

حیران در لغت به‌معنای «منطقه احاطه شده با ابر و مه» است و ریشه آن از زبان تالشی گرفته شده است. گردنه و تالاب حیران همانطور که از اسمشان پیداست، در بیشتر فصل‌های سال، پوشیده از ابر و مه هستند. شما می‌توانید با اجاره ویلا در آستارا به گردنه حیران و تالاب حیران بروید و خاطراتی فراموش نشدنی را در طبیعت زیبای پوشیده از ابر و حیرت انگیز این منطقه بسازید.

  1. بندر انزلی، معدن خاطرات

اجاره ویلا در بندر انزلی

بندر انزلی یکی از زیباترین شهرهای ایران برای ساخت خاطرات دل انگیز است که در آن مرداب، دریا، ساحل و چمن زار با یکدیگر تلاقی می کنند و چشم اندازی بدیع و خیال انگیز می آفرینند. بندر انزلی با داشتن جاذبه های دل انگیز و طبیعی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از اقصی نقاط کشور و جهانگردان خارجی است. این در گذشته هم محل تجارت تجار خارجی بوده به همین دلیل به دروازه اروپا شهرت یافته است.

شما می توانید با اجاره ویلا در بندر انزلی در شهری اقامت کنید که مرکز بسیاری از اولین اتفاقات بوده است. این شهر به خودی خود معدن خاطرات است. کافی است قدیمی های شهر را پیدا کنید و برای لحظاتی پای حرف هایشان بنشینید.

لیدوماتریپ قدم به قدم در خاطره سازی همراه شماست.

لیدوماتریپ

یکی از دغدغه های مسافران پیش از سفر انتخاب اقامتگاه مناسب است. اما این دغدغه حتی بعد از تحویل اقامتگاه هم همچنان با مسافران همراه است و گاه حتی ممکن است تا پایان سفر هم درگیر باشند و از محل اقامتشان رضایت خاطر نداشته باشند.

لیدوماتریپ یکی از سامانه های امن و مطمئن برای رزرو آنلاین اقامتگاه است که امکان اجاره روزانه انواع سوئیت در تهران و شهرستان ها را برای گردشگران و مسافران سراسر ایران فراهم آورده است. شما پس از مراجعه به وبسایت لیدوماتریپ و انتخاب شهر مقصدتان می توانید لیست تمام اقامتگاه های موجود در آن شهر اعم از ویلا، سوئیت، هتل، اقامتگاه بوم گردی و… را مشاهده کنید و بعد از مطالعه اطلاعات کامل و دیدن تصاویر هر اقامتگاه، امکانات و قیمت اقامتگاه های مختلف را با هم بررسی کرده و بر اساس بودجه،نیاز و سلیقه تان مناسب ترین گزینه را انتخاب کرده و رزرو اولیه را به صورت کاملا رایگان انجام دهید. تیم پشتیبانی لیدوماتریپ به محض تایید انتخاب شما توسط میزبان با شما تماس می گیرند و پس از واریز وجه تعیین شده، اطلاعات میزبان را در اختیارتان قرار می دهند.

همچنین می توانید به صورت 24 ساعته و در همه روزهای کاری و ایام تعطیل با شماره های تیم پشتیبانی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بگیرید. تیم لیدوما در تمام مراحل رزرو، تحویل و تخلیه اقامتگاه همراه و در کنار شما هستند و در صورت بروز هر گونه مشکلی در اسرع وقت به مسادل و مشکلات پیش آمده رسیدگی می کنند. پس دیگر نگران مصائب مربوط به اجاره اقامتگاه نباشید. با خیال راحت سفر خاطره انگیزتان را شروع کنید.