تمکن مالی یونان | اقامت یونان از طریق تمکن مالی با ویزا پلاس

با توجه به اینکه روند دریافت اقامت تمکن مالی یونان از بهترین روش های مهاجرت است و در عین حال ممکن است شما را با مشکلات و موانعی مواجه کند، ویزا پلاس به عنوان یک مجموعه تخصصی همراه شماست تا در این زمینه اطلاعات کافی در اختیارتان قرار دهد.  موسسه مهاجرتی ویزا پلاس تیمی متخصص و حرفه ای است که بهترین مسیرها را به شما نشان می دهد.

روش های مختلفی پیش روی شما وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید به کشور اروپایی یونان مهاجرت کنید. انتخاب یک روش مطمئن می تواند علاوه بر دریافت اقامت دائم در یک کشور اروپایی، آینده درخشانی نیز برای فرد متقاضی رقم بزند. هنگامی که از تمکن مالی کافی برخوردار باشید، می توانید روش های مختلفی برای سرمایه ‌گذاری در کشور یونان و سایر کشورهای اروپایی انتخاب کنید و اقامت دائم در این کشور را به دست آورید. اگر به دنبال اخذ اقامت تمکن مالی در یونان هستید، باید مدارک کافی را در ایران جمع آوری کنید و برای اقامت آن ها را به نهادهای یونانی ارائه دهید. از طریق ارائه سود اجاره و دریافت مالیات از املاک، سود سپرده بانکی و یا حقوق بازنشستگی، می توانید مدارک مورد نیاز را به عنوان منبع درآمدی خود معرفی نمایید. کافیست یکی از روش های درآمدی فوق را معرفی کرده و پس از اثبات توانایی ‌های تمکن مالی، برای دریافت اقامت دائم در کشور یونان اقدام کنید.

قوانین کشور یونان برای اعطای اقامت دائم و موقت به مهاجرین همواره با تغییراتی مواجه می شود. با این حال بررسی جدیدترین قوانین ارائه شده در کشور یونان نشان می دهد، نهادهای مربوطه در این کشور برای اعطای اقامت از طریق تمکن مالی، حداقل درآمد 2000 یورویی در ماه را برای یک سرپرست و افراد بالای ۱۸ سال طلب خواهند کرد.

طبق آخرین قوانین بیان شده توسط کشور یونان، پس از ارائه ضمانت های لازم به منظور بهره ‌مندی از تمکن مالی و در اختیار داشتن منابع کافی برای درآمد ماهیانه ۲ هزار یورویی، اقامت این کشور به فرد متقاضی اعطا می شود.

مجموعه ویزا پلاس با توجه به تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد، به منظور دریافت و تمدید مجوز اقامت، راهکارهای مختلفی را برای شما بیان می کند. با توجه به اینکه هیچ محدودیت سنی برای دریافت اقامت از طریق تمکن مالی در یونان وجود ندارد، توصیه ما استفاده از این روش برای رسیدن به اهداف خود خواهد بود. علاوه بر این با توجه به اینکه نیاز به هیچ گونه مدرک زبان انگلیسی یا یونانی ندارید، انتخاب این روش به عنوان روش مورد نظر برای اقامت در یونان، بهترین گزینه برای افراد متقاضی شناخته می شود.

نحوه دریافت اقامت یونان با تمکن مالی

اگر به دنبال دریافت اقامت در یونان با تمکن مالی هستید، باید مدارک مورد نیاز را برای دولت یونان مهیا کنید. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای فرد متقاضی (چنانچه فرد مورد نظر به عنوان سرپرست خانواده شناخته می ‌شود، برای تمام اعضای خانواده) از نکات مهم برای اخذ اقامت یونان از طریق تمکن مالی به شمار می روند. علاوه بر این، مدارک دیگر مانند شناسنامه اعضای خانواده، شش قطعه عکس از اعضای خانواده و همچنین دریافت پاسپورت برای تمام افراد متقاضی و اعضای خانواده از لازمه های اخذ اقامت شناخته می شوند.

با توجه به حساسیتی که امور اقامت و مهاجرت به کشورهای اروپایی دارند، مجموعه ویزا پلاس به واسطه تجربه خود در این زمینه و با استفاده از کادری مجرب به شما مشاوره های لازم را ارائه می دهد. پس از بررسی نکات و زوایای مختلف برای دریافت اقامت یونان از طریق تمکن مالی، می ‌توانید گام بعدی را برای مهاجرت بردارید.

دریافت اقامت یونان با ویزا پلاس

ویزای تمکن مالی یک روند آسان برای دریافت کارت اقامت یونان به شمار می رود. این ویزا، ویزای خود حمایتی نیز نام دارد و چنانچه قصد مهاجرت به کشور یونان را دارید، ما در ویزا پلاس این روند را در سریع ترین زمان برای شما طی خواهیم کرد.

با توجه به مزایایی که دریافت اقامت از طریق تمکن مالی یا اقامت خود حمایتی یونان وجود دارد، توصیه ما در مجموعه ویزا پلاس، استفاده از این روش برای دریافت ویزا و اقامت است. از جمله مزایای دریافت ویزای تمکن مالی یونان می توان به بهره مندی از انواع بیمه های درمانی بین ‌المللی اشاره کرد. در کنار این مورد، به راحتی می توانید ویزای بسیاری از کشورهای بزرگ جهان را نیز دریافت کنید. ویزای تمکن مالی یونان نیاز به هیچ گونه سرمایه‌ گذاری نداشته و برای کسب آن نیاز به ثبت شرکت در اتحادیه اروپا ندارید. هنگام دریافت اقامت یونان با استفاده از تمکن مالی هیچ اجباری برای خرید ملک در یونان وجود ندارد.

اگر به دنبال دریافت اقامت در کشور یونان و سایر کشورهای اروپایی هستید، مجموعه تخصصی ویزا پلاس با استفاده از تیمی مجرب، در سریع ترین زمان پروسه مورد نظر را برای شما طی خواهد کرد.