تفاوت بین کریسمس و سال نو

3116119073

فرق کریسمس با سال نوی میلادی

کریسمس جشنواره ای است که به مناسبت گرامیداشت تولد عیسی مسیح ، فرزند خدا ، در 24 دسامبر جشن گرفته می شود. سال نو روزی است که پایان سال و آغاز سال جدید را جشن گرفته می شود.

کریسمس و سال نو اغلب نزدیک به هم نزدیک است. تعطیلات کریسمس و سال نو معمولا از 24 دسامبر شروع و تا 2 ژانویه ادامه دارد.

” کریسمس مبارک و سال نو مبارک ” چیزی است که فرد در این دوران سال بسیار می شنود. با این حال ، تنها شباهت بین کریسمس و سال نو این است که آنها نزدیک یکدیگر قرار دارند.

3116119073

تفاوت بین کریسمس و سال نو

کریسمس :

کریسمس جشنواره ای است که در 24 دسامبر به مناسبت گرامیداشت تولد عیسی مسیح ،جشن گرفته می شود. اگرچه ، دانشمندان ادعا می کنند که قاب زمانی تولد وی ممکن است در 25 دسامبر نباشد.

جشن ها در اواسط دسامبر می تواند به قبل از تولد عیسی مسیح برگردد. تقریباً در این زمان ، مردم اسکاندیناوی زمانی را جشن گرفتند که با نام یول یا همان دوره زمستان برگزار می شد. پدران و پسران به جنگل می رفتند و تا می توانستند تنه درخت جمع می کردند. آنها سپس این چوبها را می سوزاندند تا زمانی که این درختها از بین بروند. این 10-12 روز به طول انجامید. کریسمس هم اکنون به یک پیرمرد مهربان و چاق مربوط می شود که هدایایی را برای کودکان خوب در سراسر جهان ، معروف به بابا نوئل به ارمغان می آورد.

3116119073

دانستنی های کریسمس و سال نو میلادی

سال نو :

سال نو روزی است که پایان سال و آغاز سال جدید را جشن می گیرد. تاریخی که در آن سال جدید جشن گرفته می شود ، برای هر فرهنگ و مذهبی متفاوت است ، زیرا همه آنها از تقویم های خاص خود پیروی می کنند. به عنوان مثال ، سال نو چینی در مارس جشن گرفته می شود؛ در حالی که سال نو هندو در اکتبر و غیره جشن می گیرد.

سال نو که امروزه در اول ژانویه با استقبال گسترده مردم برگزار می شود ، مطابق با تقویم گرگوریایی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد ، که بر اساس تقویم رومی قدیمی و تقویم ژولیان است.

کریسمس با یک مهمانی جشن گرفته می شود و اعضای خانواده به یکدیگر هدیه می دهند ، در حالی که سال نو را بیشتر با نوشیدنی ، آتش بازی و شمارش زمان تا سال نو جشن می گیرند.

تفاوت بین کریسمس و سال نو:

سال نو کریسمس
تاریخ 30 دسامبر – 1 ژانویه 24-25 دسامبر
مفهموم پایان سال و آغاز سال جدید را جشن می گیرند تولد عیسی مسیح را جشن می گیرند
برگزاری جشن مهمانی، آتش بازی و شمارش زمان تا 12am در تاریخ 1 ژانویه مهمانی ، هدیه دادن ، آواز خواندن
نوع تعطیلات ملی ملی

 

منبع: بیتوته