به روزرسانی های برتر اینستاگرام در سال 2021

اینستاگرام هرسال قابلیت های مفیدی به برنامه خود اضافه میکند که میتواند کار کردن با آن را برای کاربرانش ساده تر کند.همچنین پیج اینستاگرام با دریافت این اپدیت ها ظاهر زیباتری پیدا میکند.

سال گذشته اینستاگرام یک قدم جلوتر رفت. علیرغم ارائه مشاوره کرونا از سازمانهای مراقبت های بهداشتی ، آنها با توجه به محدودیت های موجود در مسدود کردن ، ویژگی های مختلف جدیدی را برای کمک به مشاغل کوچک ایجاد کرده اند.

برای پایان سال ، تیم  پارس اینستاگرام  بهترین به روزرسانی های اینستاگرام را که در سال گذشته اتفاق افتاد ، خلاصه کرد.

اینستاگرام به تازگی خریدها را در هر قالب در برنامه خود – فید ، استوری ، ای جی تی وی   و پخش زنده  در دسترس قرار داده است.

پس از چندین ماه آزمایش ، از امروز ، خرید در طبل امکان پذیر می شود.

مشاغل و خالقین می توانند هنگام ایجاد حلقه ، محصولات خود را هشتگ گذاری کنند. بنابراین هنگامی که کاربران با استفاده از این محتوا در اینستاگرام خود را مرور می کنند ، می توانند برای خرید ، ذخیره یا فقط اطلاعات بیشتری در مورد محصولات ارائه شده روی دکمه دیدن محصولات بزنند.

برای شفاف سازی بیشتر کارها ، سازندگان می توانند برچسب  محتوای مهم  را به طبل های خود اضافه کنند تا نشان دهند که برای تبلیغ محصولات خود پول دریافت می کنند.

در زمانی که خرید مبتنی بر ویدئو در حال افزایش است ، این به روزرسانی خریدهای آنلاین را برای خریداران آنلاین جذاب تر می کند.

ما واقعاً هیجان زده ایم که می بینیم به روزرسانی های بعدی مربوط به خرید درون برنامه است.

اینستاگرام ویژگی دیگری را منتشر کرده است که هنگام چت با دوستانتان لذت بیشتری را به همراه خواهد آورد.

با جدیدترین به روزرسانی ، می توانید با عکسهای دوستان خود بازی کنید ، ترکیبی از آنها ایجاد کنید و آنها را به مکالمه برگردانید.

نحوه کار آن در اینجا است:

مشاهده عکس از یک دوست

نماد دوربین را در پایین لمس کنید

عکس را جابجا کنید و اندازه آن را تغییر دهید ، با برچسب ها ، متن و نقاشی یک چرخش کنید امکانات بی پایان است و میتوانید آن ها را تست کنید.

به خاطر داشته باشید که می توانید تکرارها را نیز کنترل کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک نمای را برای پیامهایی که دوست دارید دوستان شما فقط یک بار ببینند انتخاب کنید.

یا روی مجاز به پخش مجدد  کلیک کنید  تا دوستان شما بتوانند زمان بیشتری برای مشاهده پیام های شما داشته باشند. عکس ها و فیلم های ارسال شده با این گزینه به طور خودکار چرخانده می شوند تا دوستان شما بتوانند آنها را لمس کرده و نگه دارند تا مکث کنند.

این به روزرسانی در حال حاضر برای اینستاگرام نسخه 26 برای ایفون و نسخه 22 برای اندروید در دسترس است ، بنابراین حتماً آن را بررسی کرده و از انجام آن لذت ببرید.

مدیر عامل اینستاگرام ، آدام موزری ، جستجوی کلمات کلیدی را در یک پیام بسیار ظریف در حساب های شبکه های اجتماعی خود اعلام کرد.

به عنوان مثال ، اگر قبلاً می خواستید  دستور العمل های پنیر  را جستجو کنید ، فقط می توانید پست هایی را جستجو کنید که دارای هشتگ # پخت نان و حساب ها ، از جمله دستور العمل های پنیر از طرف آنها یا بیوگرافی ها هستند.

با جستجوی کلمات کلیدی ، می توانید با کلمات کلیدی یا عبارات کلمات کلیدی جستجو کنید و از پست های واقعی که دستور پنیر دارند ، نتیجه بگیرید حتی اگر هشتگ نداشته باشید.

در ابتدا کار چندان مهمی به نظر نمی رسد ، اما فکرش را بکنید ، این ویژگی می تواند بازی را در نحوه استفاده مردم از اینستاگرام و بنابراین واکنش سازندگان ، مارک ها و خرده فروشان در برابر این استفاده جدید تغییر دهد.

با واضح تر ، یک هدف واضح در کلمه کلیدی وجود دارد. شخصی به دنبال چیزی است و اکنون اینستاگرام پست هایی را نشان می دهد که به احتمال زیاد با قصد جستجوی آنها مطابقت دارد. آیا این همه برای شما آشنا است؟

بله ، به نظر می رسد اینستاگرام است

به عنوان بازاریاب ، این بلافاصله پاسخ در درک چگونگی رتبه بندی بهترین پست های اینستاگرام را در پی خواهد داشت. ما حتی می توانیم برای پست های اینستاگرام خود کمی جادوی بازاریابی انجام دهیم تا بفهمیم در درجه اول چه مواردی قرار دارد: بیشترین پسندیدن ، نمایه های تأیید شده ، بهینه ترین محتوای – یا همه موارد بالا.

بنابراین ، آیا اینستاگرام به موتور جستجوی جدیدی تبدیل شده است؟ آیا می تواند برخی از اهداف جستجو را به خصوص در دستگاه های تلفن همراه جایگزین کند؟ آیا این آغاز سئو اینستاگرام است؟

بیایید صبر کنیم و ببینیم ، اما دیدن اینکه چگونه اینستاگرام توسعه می یابد جذاب است.

اینستاگرام عملکرد راهنما را گسترش داده و به همه کاربران امکان می دهد مقالاتی مشابه با مقالات ایجاد کنند.

بنابراین ، به طور خلاصه

راهنماها به نشریات ، محصولات و کاربران دیگر گسترش می یابد.

از 20 آپریل سال 2020 ، اینستاگرام اعلام کرد که قابلیت راهنما را برای همه کاربران ، که در ابتدا فقط برای سازندگان خاص در دسترس بود ، مجاز می داند.

اکنون همه از همه چیز قادر به ایجاد و انتشار راهنما خواهند بود.

به طور خلاصه ، راهنماها مقاله های پیشنهادی هستند ، که ممکن است شامل پست ها یا زیرنویس های مختلف در اینستاگرام ، محصولات یا عکس ها و فیلم ها باشد. این یک فضای خلاقانه برای افرادی است که می خواهند مقصد سفر ، مواد آرایشی یا تناسب اندام را به پیروان خود توصیه کنند.

با هم تماشا کنید تا فیلم های واقعی خود را با دوستان خود تماشا کنید

اینستاگرام به تازگی تجربه پیام رسانی هیجان انگیزتری را در اختیار کاربران قرار داده است تا در ارتباط با مواردی که برای شما بیشتر اهمیت دارند ، باقی بمانند. ویژگی نگاه کردن در بستر اجتماعی مورد علاقه شما لذت بیشتر را خواهد برد.

بنابراین ، دفعه دیگر که برنامه اینستاگرام خود را به روز می کنید ، شما و دوستانتان می توانید از طریق چت ویدیویی به IGTV ، طبل ها ، نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها یا کلیپ های ویدیویی در زمان واقعی بپیوندید.

برای شروع استفاده ازآن:

به یک چت ویدیویی در اینستاگرام بروید

روی دکمه رسانه در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید

برگه فیلم  را انتخاب کنید.

محتوای مورد علاقه خود را انتخاب کنید

از تماشاکردن لذت ببرید.

ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.