ایده هایی شیک و زیبا برای چیدمان مبلمان گرد

مبل گرد دور ستون , مبل گرد فرانسوی , روش چیدمان مبلمان گرد

چیدمان مبلمان گرد

نحوه چیدمان مبلمان گرد

در چیدمان مبلمان گرد به دلیل کم بودن فاصله نشیمنگاه فضای صمیمانه تری ایجاد میشود و دکوراسیون زیبا و منحصر به فردی به خانه شما میدهد.

در خانه های ایرانی معمولا مبلمان به حالت ال چیده میشوند و کمتر از مبلمان گرد استفاده میشود که دلیل آن میتواند سخت بودن جا دادن مبلمان گرد در فضای خانه باشد.

مبلمان گرد به دلیل کم بودن فاصله نشیمنگاه از یکدیگر فضای صمیمانه تر و گرم تری ایجاد میکند ولی از سویی دیگر فضای پرت و بدون استفاده زیادی پشت مبل ها باقی میماند ولی ما در خانه های کوچک تمایل داریم از تمام فضا استفاده ای بهینه کنیم.

مبلمان گرد , چیدمان فرش برای مبلمان گرد , ایده های شیک برای چیدمان مبلمان گرد

 مبل گرد فرانسوی

روش چیدمان مبلمان گرد

مبلمان گرد برای خانه هایی که دیوار و پنجره های گرد دارند مناسب ترین و بهترین انتخاب است. با این روش تمام سطح دیوار با مبل پوشیده شده و فضای اضافه ای باقی نمیماند. در این فضا از یک مبل گرد بزرگ برای پر کردن دیوار استفاده میشود و مبل های کوچک تر و تکی را برای بقیه فضای خالی در نظر میگیرید.

اگر همه دیوارهای خانه شما صاف است میتوانید برای قرار دادن مبلمان گرد از گوشه دیوار استفاده کنید. معمولا یک یا دو مبل معمولی در گوشه اتاق جا میگیرند و فضا کمی آشفته میشود و فضای خالی گوشه بین دو مبل را مجبورید یا گلدان یا میز عسلی پر کنید.  ولی یک مبل گرد بزرگ را به راحتی میتوانید در گوشه دیوار جا داده و جلوی آن یک میز گرد بزرگ بگذارید و دکوراسیون جذاب تری از لحاظ بصری ایجاد کنید.

چیدمان فرش برای مبلمان گرد , ایده های شیک برای چیدمان مبلمان گرد , چیدمان پذیرایی گرد

مبلمان نیم دایره

نقطه کانونی نشیمن یا پذیرایی هم محل مناسبی برای قرار دادن مبلمان گردن است . نقطه کانونی میتواند شومینه، تلویزیون، پنجره بزرگ یا هر عنصر دیگری باشد. فرم منحنی مبلمان گرد باعث میشود که تمام تمرکز به سمت همان نقطه کانونی مورد نظر شما جلب شد. مثلا میتوانید یک مبل دایره ای را روبروی نقطه کانونی قرار دهید یا دو مبل نیم دایره را به صورت عمود بر نقطه کانونی و روبروی هم چیدمان کنید.

اگر فضای کافی برای استفاده از مبلمان گرد ندارید میتوانید از مبل نیم دایره استفاده کنید. باز و بسته بودن این مبل ها با توجه به شعاع نیم دایره بسیار متفاوت است و گاهی فقط گوشه هایی گرد دارند و بنابراین جای کمتری اشغال میکنند. و به راحتی میتوانید از دو مبل نیم دایره روبه روی هم استفاده کنید.

مبلمان گرد, چیدمان فرش برای مبلمان گرد , ایده های شیک برای چیدمان مبلمان گرد

چیدن دکوراسیون با مبلمان گرد

هر چقدر مبلمان به سمت دیوار اتاق نزدیک تر باشد فضا باز تر و هر  قدر به سمت مرکز اتاق قرار بگیرند، فضا کوچکتر میشود.

اگر تمایل به چیدمان گرد مبلمان دارید ولی مبلهایتان از نوع معمولی است می توانید مبل های تک نفره را به دور یک میز گرد به صورت دایره ای بچینید و از فرم جدید چیدمانتان لذت ببرید.

انتخاب مبلمان گرد زیبا و دقت در چیدمان اصولی آن در خانه میتواند دکوراسیون زیبا و منحصر به فردی برای خانه شما به ارمغان بیاورد و فضای خانه را صمیمی تر و گرم تر نشان دهد.

گالری عکس های مبلمان گرد

عکس های مبلمان گرد , دکوراسیون داخلی با مبلمان گرد , چیدمان مبلمان گرد

عکس مبلمان گرد

دکوراسیون داخلی با مبلمان گرد , چیدمان مبلمان گرد , مبلمان گرد

عکس مبلمان گرد

مبلمان گرد , چیدمان فرش برای مبلمان گرد , ایده های شیک برای چیدمان مبلمان گرد

دکوراسیون داخلی با مبلمان گرد

ایده های شیک برای چیدمان مبلمان گرد , چیدمان پذیرایی گرد, مبل راحتی گرد

مبلمان گرد مدرن

عکس های مبلمان گرد , دکوراسیون داخلی با مبلمان گرد , چیدمان مبلمان گرد

دکوراسیون مدرن با مبلمان گرد

 

منبع: بیتوته