ایده هایی برای رنگ آمیزی سقف خانه

آیا می دانستید برای تغییر سبک و رنگ بخشیدن به خانه خود می توانید سقف تان را رنگ آمیزی کنید؟ وقتی می توانید سقف خانه خود را طراحی کرده و رنگ آمیزی کنید، چرا فقط خود را به دیوارهای اتاق پذیرایی و اتاق خواب محدود می کنید؟ بیشتر افراد سعی می کنیم رنگ سفید را انتخاب کنیم، چرا که انتخاب امنی است. بیایید این مد معمول را در هم بشکنیم و برخی اط طراحی های الهام بخش رنگ سقف را امتحان کنیم.

احساسی و مجلل

غنی بودن رنگ بنفش باعث می شود بخواهید این رنگ را برای اتاق پذیرایی یا حتی اتاق خواب خود امتحان کنید. این که چه نوع رنگ بنفش را انتخاب کنید، میل خودتان است. دقت داشته باشید که تعادل رنگ سقف و دیوار را حفظ نمایید. سقفی به رنگ بنفش پر رنگ به همراه دیوارهای خاکستری دیدنی خواهد شد. برای داشتن زمینه ای ظریف تر، برای سقف رنگ بنفش اسطخودوسی را برای دیواری به رنگ بنفش مایل به سفید انتخاب نمایید. با قرار دادن مبلمان فلزی و گل هایی زیبا دکور فضای خود را تکمیل کنید.

هر نقاش ساختمان تهران یا شهرهای دیگر برای خودش روش هایی دارد. در این مقاله خبری از قیمت نقاشی ساختمان نیست بلکه اینجا با فوت و فنی آشنا می شویم که برای یک نقاشی ساختمان باکیفیت لازم است. برای اینکه از هزینه نقاشی ساختمان سر دربیاورید می توانید درخواست نقاشی ساختمان را در بازار خدمات سنجاق ثبت کنید.

 

سیاه و برجسته

بیایید حرکتی جسورانه بزنیم. اگر آماده اید دیوار خانه خود را به رنگ های برجسته ای مانند سیاه و خاکستری گرافیتی در بیاورید، خب چرا سقف خود را این چنین نکنید؟ سقفی به رنگ سیاه یا خاکستری گرافیتی حسی دراماتیک و صمیمی در اتاق پدید می آورد. از آنجایی که این رنگ ها باعث می شوند احساس کنید سقف پایین تر است، خانه های دارای سقف بلند یا نور طبیعی بهترین انتخاب برای امتحان این رنگ می باشند. اگر احساس می کنید در صورتی که رنگ سقف و دیوار یکی باشد خانه تان تاریک به نظر می رسد، می توانید دیوارهای خود را به رنگ سفید در بیاورید.

رگه های آفتابی

اجازه دهید نور آفتاب وارد خانه تان شده و رنگ سقف را از آن خود کند. سقف های رنگ روشن مانند زرد رنگ برای مکان های شاد و سرگرم کننده مناسب اند. رنگ زرد با گرما و انرژی خود، یک فضای عادی را به مکانی جالب و شاد تبدیل می کند. دیوار اتاق پذیرایی یا اتاق خواب خود را به رنگ هلویی یا ترکیبی از زرد و سفید در بیاورید تا شکل فضایی جدید را به خود بگیرد.

درست مانند آسمان

تصور کنید در اتاق پذیرایی خود نشسته و به بالا نگاه می کنید و احساس کنید به آسمان خیره شده اید. با انتخاب رنگ آبی برای سقف می توانید به راحتی این احساس را به دست آورید. از اتاق خواب گرفته تا پذیرایی و حتی آشپزخانه، سقف های آبی رنگ به خالی ترین فضاها نور و هوا می بخشد. همچنین به رنگ های خنثی ای مانند سفید، بژ، خاکستری و چوبی رنگی تازه می بخشد. همچنین می توانید به سقف آبی خود کمی ابر هم اضافه کنید.

خنثی اما برجسته

اگر هنوز در انتخاب رنگ مورد نظر خود مطمئن نیستید، می توانید قدمی کوچک بردارید. از سفید فراتر بروید، اما نه زیاد. رنگ های ظریفی مانند کرم و بژ را برای اتاق پذیرایی خود انتخاب کنید. فضا را با ریسه، لامپ های شیک، مبلمان چوبی و تزئینات ظریف دیوار بیارایید. حتی می توانید کارهای هنری خود را روی دیوار پاستلی رنگ خود قرار دهید و فضایی شیک برای خود بسازید. تمامی این موارد باعث می شوند اتاق تان بزرگتر و مجلل تر به نظر برسد.

ایده ما این است که پنجمین ستون را به قسمت مرکزی اتاق خود تبدیل کنید، چه اتاق پذیرایی باشد، یا اتاق خواب و یا آشپزخانه. می توانید با استفاده از رنگ های ذکر شده سقفی ساده داشته باشید و یا با رنگ های دیگر بر روی طرح های دیوار حالتی متناقض ایجاد کنید. علاوه براین، همچنین می توانید بافت ها و طراحی هایی مانند مرمر یا نوارهای عریض را روی سقف خود امتحان کنید. تمامی این ایده ها فضای ساده شما را به اتاقی فوق العاده تبدیل می کند که مهمانان تان را جذب خود می کند. اگر این رنگ ها را امتحان کنید، دیگر هرگز به دنبال داشتن سقفی سفید نخواهید بود.