انتخاب یک فرش خوب با فرش ماشینی کاشان

امروزه فرش ماشینی یکی از عناصر اصلی در چیدمان منازل است که باید با دقت و متناسب با فضا و دکوراسیون هر خانه ای انتخاب گردد. یکی از مواردی مهم در انتخاب و خرید فرش، تنوع در تراکم، شانه، طرح و رنگ است. اولین گزینه، انتخاب سایز فرش با توجه به فضای مدنظر ماست که راحت ترین مرحله از این پروسه می باشد. با توجه به شرایط اقتصادی قیمت فرش میتواند در مرحله دوم این انتخاب نقش موثری داشته باشد. در این مرحله بهتر است با توجه به وضعیت اقتصادی از میان فرش ها تراکم و شانه فرش را مشخص کنیم. خب تا این مرحله، انتخاب ها با توجه به شرایط موجود انجام شده است و اما مهمترین مرحله ای که مستقیما به سلیقه مشتری برمیگردد انتخاب طرح و رنگ فرش از میان طیف وسیع رنگ و تنوع بالای طرح هاست که با کمی دقت در نوع طراحی داخلی منزل خود میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

تنوع محصولات فرش ماشینی کاشان چگونه است ؟!

توجه داشته باشید که محصولات فرش کاشان دارای انواع مختلفی می باشد و در صورتی که شما قصد سفارش جدیدترین محصولات کاشان را دارید باید گفت که محصولات این کارخانجات به صورت 700 ، 1000 ، 1200 و 1500 شانه می باشد.

در صورتی که شما به دنبال یک فرش مجلل برای خانه خود می باشید می توانید اقدام به خرید فرش ماشینی کاشان به صورت 1200 و یا 1500 شانه نمایید.

در صورتی هم که میخواهید هزینه مناسب تری را برای فرش پرداخت کرده باشید فرش های 700 و 1000 شانه نیز برای شما انتخابی مناسب خواهد بود.

همانطور که مشخص است محصولات فرش کاشان دارا تنوع بسیار زیادی می باشد و این شمایید که با توجه به سلیقه و بودجه ای که دارید فرشتان را انتخاب خواهید کرد.

فرش های ماشینی شرکت آویژه با ظرافت بالا و بافت ریز و دستباف گونه در انواع طرح های جدید و مدرن با استفاده از الیاف ۱۰۰ درصد اکریلیک هیت ست شده تهیه میگردد این در حالی است که می توان گفت مهم ترین عامل در تعیین کیفیت، دوام و قیمت فرش ماشینی، نوع الیاف به کار رفته در آن می‌باشد که در مجموعه فرش آویژه استفاده از الیاف ممتاز و با کیفیت اکریلیک هیت ست شده و همچنین تراکم بالای فرش ها، باعث افزایش طول عمر و پایداری محصولات می شود. این بدین معناست که سال ها بعد از خرید، فرش به همان زیبایی است که در هنگام خرید نظر شما را جلب کرده بود و همچنان در خانه شما خودنمایی خواهد کرد.

فرش آویژه با تولید انواع تابلو فرش، فرش 500 شانه ، فرش 700 شانه، فرش دیزاین 1200 شانه، فرش 1200 شانه گل برجسته، فرش 1200 شانه ساده، فرش 1500 شانه، فرش مدرن و فانتزی، فرش وینتیج و گلیم ماشینی، تمام نیاز شما هموطنان عزیز با هر سلیقه را برآورده می سازد.

خرید اینترنتی و حضوری فرش آویژه کاشان

معمولا در هنگام خرید فرش با واژه هایی از قبیل فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه ساده ، فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته و  فرش ۱۵۰۰ شانه با انواع تراکم های مختلف از جمله ۲۵۵۰، ۳۰۰۰، ۳۶۰۰ ، ۴۵۰۰ و …  رو به روبرو میشویم که بر قیمت فرش هم تاثیر بسزایی دارد اگر برای خرید به جزئیات بیشتر دقت کنیم به واژه تراکم گره در هر متر مربع نیز می رسیم که هر کدام از این موارد در کیفیت تصویر طرح بافت شده و قیمت فرش تاثیر دارد. هر چه طرح مورد نظر شما دارای شانه و تراکم بالاتری باشد به نسبت تراکم گره بیشتر، بافت ریزتر و ظریف تری دارد و وضوح طرح های بافته شده و قیمت فرش بیشتر میشود .

برای افرادی که قیمت، ضخامت و تنوع طرح و رنگ طرح برایشان در اولویت است فرش با تراکم پایین تر گزینه مناسبی برای خرید می باشد.

برای خرید آنلاین فرش کافیست ابتدا طرح ، رنگ و سایز فرش مورد نظر خود را انتخاب کرد و از راه های ارتباط با شرکت فرش آویژه کاشان سفارش خود را ثبت نمایید، برای بافت سفارش شما، هنگام ثبت سفارش مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت می نمایید و مابقی فاکتور خرید فرش خود را بعد از تکمیل بافت و زمان ارسال  تسویه کامل می نمایید. همجنین در هر مرحله از خرید اینترنتی فرش نیاز به مشاور فرش و راهنمایی داشتید، گروه پشتیبانی فرش اویژه به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات و پاسخگویی به سوالات شما می باشند همجنین برای انتخاب بهتر فرش مورد نظر خود میتوانید از نظرات و  مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

جهت خرید حضوری نیز میتوانید به شعب مختلف فرش آویژه در سراسر ایران مراجعه نموده و از تخفیفات نقدی و غیر نقدی نیز بهره مند شوید.

برای خریدارانی که خرید آنلاین فرش از طریق سایت فرش آویژه را انتخاب میکنند ارسال رایگان فرش و همچنین اولویت در بافت سفارشات در نظر گرفته می شود.