افزایش فالوور در کمترین زمان ممکن

افزایش فالوور در اینستاگرام، فوت و فن های خاص خودش را دارد. اگر دارای پیج فروش کالا یا ارائه دهنده خدماتی خاص هستید، شما می توانید به منظور افزایش کاربران پیج خود علاوه بر به کار بردن روش های اصلی مانند داشتن تقویم محتوا، پاسخگویی به سوالات کاربران و استفاده از عکس ها و مطالب جذاب و با کیفیت، برای سرعت بخشیدن به روند کار، به سراغ خرید فالوور از سایت های معتبر بروید. افزایش فالوور سریع از طریق خرید آن، گاه برای پیج به منزله سکوی پرتابی فوق العاده عمل می کند؛ اما چه زمانی باید اقدام به خرید این نوع فالوور کنیم؟ ما به شما در اینجا، مطالبی راجع به بهترین زمان خرید فالوور و روش های افزایش فالوور در کمترین زمان ممکن ارائه خواهیم کرد.

افزایش فالوور سریع

چند روش کاربردی برای افزایش فالوور

افزایش فالوور اینستا نشانگر موفقیت شما در جذب فالوور است. اگر به تازگی با فضای اینستاگرام آشنا شده اید و یا با روش های اصلی افزایش فالوور آشنا نیستید، نگران نباشید؛ شما بعد از خواندن تنها چند نکته کلیدی می توانید از همان ابتدا پیجی جذاب برای مخاطبینتان بزنید.

افزایش فالوور سریع با ایجاد جذابیت در پیج

اگر دقت کرده باشید، پیج هایی در اینستاگرام موفق اند که با هنر جذب مخاطب آشنایی داشته و به خوبی پاسخگوی نیاز آن ها هستند. این نیاز لازم نیست تنها کالا یا خدمات باشد، مردم ما امروزه به خندیدن و سرگرم شدن نیز نیاز بسیاری دارند. پیجی برای عموم جذاب است که در زمینه فعالیت خود به اندازه کافی جذاب بوده و حرفی برای زدن داشته باشد. برای مثال یک بیزینس من موفق، می تواند با در میان گذاشتن نکات کلیدی در راه اندازی کسب و کار، تولید محتوای جذاب برای جوانان کرده و در کمترین زمان ممکن به محبوبیت و در نتیجه به افزایش فالوور برسد. طنزپردازان قوی نیز با ارائه پست های جذاب و سرگرم کننده موفق به جلب نظر مخاطبین شده و از این طریق به افزایش فالوور دست می یابند. پس اگر به فکر راه اندازی پیج تخصصی برای خودتان هستید، در ابتدا به این بیندیشید که شما چگونه می توانید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز مخاطب خود باشید.

ارسال پست های مفید و پیوسته

منظور از پست های پیوسته، ارسال روزانه پستی مفیداست. اینکه شما ماهی یک بار پستی را ارسال کنید، قطعا منجر به افزایش فالوور سریع نخواهد شد. نامرتب بودن زمان ارسال پست، موجب می شود که مخاطبین پیجتان پی به رونق کم بازار کسب و کارتان برده و کم کم از پیجتان دلسرد شوند؛ اما اگر شما هر روز کالایی جدید یا مطلبی آموزنده منتشر کنید، این در ذهن مخاطب خواه ناخواه حک شده و همواره بری دیدن جدیدترین ها منتظر شما خواهد بود.

افزایش فالوور اینستاگرام

پاسخ به دایرکت و کامنت ها برای افزایش فالوور

آیا می دانستید که پاسخگویی به موقع و همراه با صبر و شکیبایی شما برای افزایش فالوور همچون معجزه عمل می کند؟ اگر شما کالایی را در صفحه خود معرفی کرده و برای اطلاع از قیمت مخاطب را به دایرکت راهنمایی کرده اید، پس باید به موقع جواب او را داده یا از تاخیر پاسخ خود عذرخواهی کنید. این نوع رفتارها در افزایش سریع فالوور تاثیر بسیار دارد؛ چرا که مخاطبین شما این رفتارهای حرفه ای را نادیده نگرفته و شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند. این خود بهترین روش برای افزایش سریع فالوور است.

خرید فالوور مفید برای پیج

خرید فالوور نیز یکی از راه های افزایش فالوور سریع است؛ اما همان طور که در ابتدای مقاله نیز ذکر شد، خرید فالوور باید به موقع صورت گیرد؛ اما منظور از خرید به موقع چیست؟ اگر شما صاحب یک پیج بیزینسی هستید که به تازگی آن را افتتاح کرده و تنها یک یا دو پست دارید، قطعا زمان مناسبی برای خرید 10K فالوور نیست. بهتر است از رقم های پایین شروع کرده و به تدریج با بیشتر شدن مخاطبین و تعداد پستهایتان برای افزایش فالوور سریع اقدام به خرید فالوور با تعداد بالا کنید. برای این کار شما می توانید انواع فالوور را خریداری کنید:

فالوور فیک

خرید این نوع فالوور را تنها زمانی پیشنهاد می کنیم که شما هدفی جز افزایش فالوور سریع نداشته یا نرخ تعامل پیجتان اهمیتی برایتان ندارد.

فالوور فعال

فالوور فعال بهترین نوع مخاطب برای افزایش فالوور است؛ چرا که این نوع فالوور برای پست های شما کامنت گذاشته و آن ها را لایک می کنند. البته لازم به ذکر است که این نوع فالوور بعد از خرید با ریزش محدودی مواجه می شود که کاملا طبیعی است.

فالوور ایرانی ارزان

اگر به فکر خرید فالوور هستید، بهتر است مخاطبین شما از میان پیج های ایرانی انتخاب شده باشند. تعداد زیاد پیج های خارجی نشانگر فیک بودن یا خریده شدن فالوورهای یک پیج اند.

دکتر فالوور

جمع بندی

چنانچه قصد خرید فالوور برای پیج خود را دارید، پیشنهاد می کنیم به سایت معتبر دکتر فالوور مراجعه فرمایید؛ چرا که این سایت با ارائه خدماتی مانند خرید انواع فالوور به قیمت مناسب، سرعت و کیفیت فالوورهای فعال، تضمینی برای افزایش فالوور سریع است. شما می توانید با مراجعه به سایت drfollower.ir از خدمات و مشاوره های آن ها از جمله خرید لایک، کامنت، ویو، منشن، ویو لایو، استفاده نمایید. مشاورین ما در کمترین زمان ممکن می توانند شما را کمک و راهنمایی کنند.