افزایش درآمد و ثروت از طریق تبلیغات گوگل

گوگل ادوردز یکی از بهترین و تاثیرگذارترین ابزارها برای بازاریابی آنلاین می باشد. با استفاده از این ابزار هم شما خیلی سریع با افزایش فروش رو به رو خواهید شد و تاثیر آن را بر روی کسب و کار خود خواهید دید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید به آسانی به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید بدون اینکه عملیات سئو را انجام داده باشید.

 ایده آل برای هر کسب و کار و استارتاپی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می باشد. زمانی که تبلیغات شما در صفحه اول قرار می گیرید مخاطبان بسیاری که به شما و خدمات و یا محصولات شما نیاز دارند با شما آشنا خواهند شد و از شما بهره خواهند گرفت. و البته اینکه شما نیز از آنها بهره خواهید برد. تنها راه میانبر و سریع برای رسیدن به صفحه اول گوگل، گوگل ادوردز می باشد. ابزار تبلیغاتی بسیار قوی، هوشمند و کاربردی برای کسب و کار شما. در این مقاله به شما از تاثیرات گوگل ادوردز بر بازاریابی آنلاین و افزایش فروش شما خواهیم گفت. اگر تا به امروز از گوگل ادوردز برای کسب و کار خود استفاده نکرده اید تا پایان این مقاله همراه باشید، به شما این اطمینان را می دهیم که چاره افزایش فروش در کسب و کار شما در دستان گوگل ادوردز می باشد.

تبلیغات گوگل اد روش تبلیغاتی می باشد که توسط گوگل ایجاد شده است. گوگل قویترین موتور جستجوگر در اینترنت می باشد و همچنین رتبه یک سایت الکسا در جهان متعلق به گوگل می باشد. گوگل ادوردز سیستم تبلیغاتی کلیکی می باشد. این بدین معنی می باشد که به ازای هر کلیک شما هزینه ای را پرداخت می کنید، این یعنی اینکه به ازای هر مبلغی که بابت هر کلیک پرداخت می کنید می توانید مطمئن باشید که شخصی از سایت شما دیدن کرده و با کسب و کار شما آشنا شده است. و این برای بازاریابی آنلاین شرکت و بودجه بندی آن بسیار مهم می باشد. یکی از مهمترین مسائل در بازاریابی آنلاین بودجه موجود جهت تبلیغات در گوگل می باشد. که شاید بتوان گفت صرف بودجه در گوگل ادوردز مقرون به صرفه ترین و عقلانی ترین شیوه تبلیغات می باشد.

نحوه کار گوگل ادوردز به این شکل می باشد که شما کلمات کلیدی که مربوط به کسب و کار و سایت شما می باشد را انتخاب کنید و شیوه تبلیغاتی بر معیار کلمات کلیدی می باشد.

گوگل ادوردز و بازاریابی آنلاین

مهمترین هدف از بازاریابی آنلاین افزایش فروش و قرار گرفتن سایت شرکت یا کسب و کار در صفحه اول گوگل می باشد. زیرا تنها با قرار گرفتن در صفحه اول شما می توانید شاهد افزایش فروش خود باشید. راه های و روش های بسیاری برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل وجود دارد از جمله سئو کردن سایت.

در سئو شما می بایست در طول مدت زمانی با استفاده از طراحی سایت حرفه ای و محتواهای عالی و کاربردی، باعث بالا رفتن سئو سایت خود شوید. این کار نیازمند تولید محتوایی قوی و بر پایه سئو می باشد که باعث شود در طول زمان رتبه سایت شما افزایش پیدا کند و به صفحه اول برسد. نکته ای که در این رابطه وجود دارد زمانبر بودن و طولانی بودن این پروسه می باشد.

روش دیگری در بازاریابی آنلاین تبلیغات می باشد. هدف از بازاریابی آنلاین دیده شدن سایت و کسب و کار می باشد. قطعا یکی از بهترین کارها که باعث آشنایی مخاطبان با شما می شود، تبلیغات می باشد. تبلیغات انواع مختلفی دارد. در سایت های گوناگون، در شبکه های اجتماعی و یکی دیگر از تبلیغات، تبلیغ با استفاده از گوگل ادوردز می باشد.

شما زمانی که قصد دارید برای کسب و کار خود، بازاریابی آنلاین را شروع کنید با توجه به حیطه فعالیت خود و خدماتی که ارائه می دهید، حتما می بایست کلمات کلیدی مناسبی را پیدا کنید. منظور از کلمات کلیدی این می باشد که شما با توجه به مخاطبان خود و کلماتی که آنها در گوگل سرچ می کنند تا به خدمات و کسب و کار شما دست پیدا کنند را شناسایی می کنید و معیار تبلیغات گوگل ادوردز خود را این کلمات قرار می دهید.

زمانی که شما کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید، و گوگل ادوردز با توجه به آنها شروع به تبلیغ کرد، نحوه این کار به این صورت می باشد که سایت شما در آن کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل در سطر اول قرار می گیرد و به عنوان سایت پیشنهاد شده از سمت گوگل به مخاطب قرار می گیرد. به زبان ساده تر زمانی که مخاطب در اینترنت به دنبال خدمات و محصولاتی همچون خدمات و محصولات شما می باشد، در هنگام جستجو با اولین گزینه ای که رو به رو می شود، سایت شما می باشد.

افزایش بازدید و افزایش فروش

زمانی که سایت شما در کلمات کلیدی به خصوصی در صدر صفحه اول گوگل قرار بگیرد، قطعا جز انتخاب های اول کاربران قرار می گیرد و بازدیدکنندگان بسیاری به سمت سایت شما سرازیر می کند. پژوهش ها و تحقیقات نشان داده که بیشتر افرادی که در گوگل در حال جستجو می باشند، تنها وارد سایت هایی می شوند که در صفحه اول گوگل قرار گرفته اند و کمتر راغب و مایل هستند که به صفحه دوم یا صفحات بعدی گوگل مراجعه کنند.

قطعا زمانی که سایت شما در صدر تبلیغات لینک 1 گوگل باشد، کاربران زیادی وارد سایت شما می شوند و شما استفاده از تکنیک های بازاریابی بسیاری از این افراد را می توانید تبدیل به مشتری سایت خود کنید و این کار قطعا باعث افزایش فروش شما خواهد شد. در بازاریابی آنلاین شما باید به همه تکنیک ها و روش هایی که باعث می شود بازدیدکننده سایت تبدیل به مشتری شما بشود، تسلط و آگاهی کامل داشته باشید. دلیل این امر این می باشد که زمانی شما با استفاده از گوگل ادوردز در صدر قرار دارید، خواه ناخواه بازدیدکنندگان بسیاری وارد سایت شما می شوند و این هنر شما می باشد که این بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید. افزایش بازدید کننده مساوی است با افزایش مشتری و افزایش مشتری یعنی افزایش فروش و دستیابی به اهداف کسب و کار.

برای آشنایی بیشتر در خصوص تبلیغات گوگل و دیجیتال مارکتینگ  آژانس تبلیغاتی ادوردز20  میتوانید از طریق ادرس سایت ADWORDS20.COM میتوانید خدمات ادوردز 20 را برسی کنید.