اجاره خودرو در تهران، راهی معقول و به صرفه

حمل و نقل همیشه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد پایتخت‌نشین بوده است. مخصوصاً امروزه که با رشد شهرها این نیاز هم افزایش پیدا کرده است. اگر شما فردی هستید که تمایلی به استفاده از وسایل نقلیه عمومی ندارید یا به دلیل فعالیت‌هایتان نیاز به ماشین شخصی دارید، اجاره خودرو می‌تواند گزینه‌ی مناسبی شما باشد. برای افرادی که خودروی شخصیشان را بیرون نمی‌آورند یا ماشینی لوکس دارند که نمی‌توانند راحت با آن تردد کنند، اجاره ماشین بهترین گزینه است. با افزایش بی‌رویه قیمت خودرو و هزینه‎‌های جانبی آن، بسیاری از مردم توان خرید خودرو شخصی را ندارند و یا در صورت مسافرت نگران استهلاک آن هستند. برای این گونه افراد به خصوص ساکنین کلانشهر‌هایی همانند تهران، اجاره خودرو در تهران گزینه‌ای جذاب و به ‌صرفه است. شاید در نظر همه کرایه خودرو کاری پرهزینه باشد اما این برای افرادی که در شرایط خاص قرار می‌گیرند شاید تنها راه ممکن باشد. تنوع خودروها، سفر به شهرهای مختلف کشور و امکان استفاده در مدت زمانی کوتاه توانسته کرایه خودرو را به روشی شایع بدل نماید. امروزه اجاره خودرو در تهران برای ساکنین و علی الخصوص مسافران، عملی عادی می‌باشد و بر اساس همین نیاز مؤسسه‌های کرایه ماشین زیادی در کشور فعالیت می‌کنند.

اجاره خودرو و تنوع بالا در آن

اجاره کردن یک ماشین به معنای این نیست که شما محکوم به پرداخت هزینه بالایی هستید بلکه بدین معنی است که شما در زمان، نوع اتومبیل و مبلغی که صرف اجاره می‌کنید آزادی عمل دارید. ماشین‌ها و مبلغ اجاره بستگی به نیازی دارد که شما دارید. اگر قصد اجاره یک خودرو لوکس برای مراسم عروسی یا قرار کاری را دارید یا حتی یک ون برای سفر دسته جمعی به خارج شهر مورد نیاز شماست، کرایه ماشین می‌تواند راه حل شما باشد. تنوع خودرو در این مؤسسات از یک طرف و از طرف دیگر انواع مختلف این کرایه دهندگان، قدرت انتخاب بالایی به شما می‌دهند تا هر گونه که دوست دارید زمان و هزینه خود را مدیریت کنید. اکثر سایت‌ها تخفیفات ماهانه نیز ارائه می‌دهند که می‌توانید از آن بهرمند شوید.

شاید برای شما پیش آمده باشد که برای مدتی در تهران اقامت کرده باشید. اجاره ماشین در تهران سبب صرفه جویی شما در کرایه‌هایی می‌شود که باید بابت مترو، تاکسی و اتوبوس پرداخت کنید. مهمتر از همه شما با کرایه ماشین در تهران آزادی عمل دارید که با خودرویی که خودتان می‌رانید در شهر به گردش بپردازید. بدین گونه لذت تماشای خیابان‌های زیبای تهران و گشت و گذار در آن را تجربه می‌کنید، حتی اگر شهر را نمی‌شناسید یا رانندگی بلد نیستید می‌توانید اقدام به اجاره ماشین به همراه راننده کنید! دسترسی آسان به این پلتفرم‌ها و نبود پیچیدگی در فرایند دریافت و اجاره خودرو، شما را بسیار در زمان‌بندی کارتان جلو می‌برد. هر گونه که حساب کنید اجاره خودروکاری بسیار منطقی است که به سود شما تمام می‌شود.

اجاره خودرو در تهران، آسان‌تر از همیشه

در گذشته شاید مراحل کرایه ماشین دست و پاگیر و طولانی مدت بود اما امروزه دیگر بدین شکل نیست. با ورود اینترنت و رونق کسب و کار‌های اینترنتی، اکثر مؤسسات کرایه ماشین به فضای مجازی نقل مکان کردند. این اولین قدم برای فراهم نمودن راحتی مشتریان کرایه ماشین بود. با ورود پلتفرم‌های دیگر به این فضا رقابت نیز شدت گرفت و اجاره دهندگان سعی کردند تا با راحت کردن مراحل برای کاربران مشتریان بیشتری جذب کنند. برای اجاره خودرو در تهران یا هر شهر دیگر، شما به آسانی با گوشیتان در خانه یا محل کار تنها در چند دقیقه ثبت نام کرده و ماشینتان را اجاره می‌کنید. دیگر نیاز نیست برای انتخاب ماشین‌ به صورت حضوری اقدام کنید، تنها با چند کلیک تعدادی بالا از انواع ماشین را می‌توانید مقایسه کرده و مورد دلخواه خود را برای اجاره انتخاب نمایید. این بدین معناست که وقت با ارزش شما ذخیره شده و کرایه ماشین در تهران یا شهر‌های دیگر به راحتی برای شما میسر می‌گردد.

اگر شما قصد سفر به تهران را دارید می‌توانید از شهر خودتان به راحتی قبل از این که وارد مقصدتان شوید تمام مراحل اجاره خودرو را انجام داده و منتظر خودرو اجاره‌ای خود در فرودگاه یا جایی که مشخص نمودید باشید. همه هماهنگی‌های دیگر مانند زمان تحویل، مکان آن و ارتباط با کرایه دهنده نیز از طریق پلتفرم پیگیری می‌شود. استفاده از نوتیفیکیشن پلتفرم نیز به شما کمک می‌کند به محض قرارگرفتن ماشینی جدید در سایت، از آن مطلع شوید.

سامانه سپریس و کرایه خودرو در تهران

همان طور که ذکر شد پلتفرم‌های بسیاری در کشور در زمینه کرایه ماشین فعالیت می‌کنند اما سپریس (sepris.com) روشی نوین و متفاوت را در پیش گرفته است. این پلتفرم رابطی آنلاین بین میزبان یا اجاره دهنده و مهمان یا همان اجاره کننده برقرار می‌نماید. در واقع به هر دو طرف کمک می‌کند تا بسیار زودتر به خواسته خود برسند و سپریس نیز اطمینان دهنده این معامله است. بسیاری از افرادی که در تهران سکونت دارند و به هر دلیل از خودرو شخصی خود برای مدتی استفاده نمی‌کنند، با ورود به سپریس اقدام به کرایه دادن ماشین خود می‌نمایند. این امر به آن‌ها کمک می‌کند تا با قیمت گذاشتن بر روی خودرو خود و سپس اجاره دادن آن کسب درآمد کنند، برای اجاره کننده‌ی خودرو نیز به همین منوال خواهد بود.

هنگام دریافت خودرو، هر دو طرف قرارداد رسمی کرایه ماشین را که زیر نظر سپریس تنظیم گردیده امضا می‌کنند و اجاره کننده می‌تواند ماشین را برسی کند. شما در سپریس امکان اجاره خودروهای اقتصادی، مناسب سفر، شاسی بلند و حتی ون را نیز دارید. بعضی از این خودروها را می‌توان به همراه راننده کرایه کرد. بیمه سامان که پشتیبان سامانه سپریس می‌باشد خودروها را بیمه کرده است و شما با کرایه ماشین در صوردت بروز حوادث احتمالی، نیاز نیست نگران پرداخت خسارت باشید. سپریس امکان شناسایی هویت کرایه کنندگان و امتیازدهی به آنان را نیز در سایت خود قرار داده تا مالکان به کمک آن مشترین مسئولیت‌پذیر را تشخیص دهند. تمامی امکانات جذاب و فوق العاده این سامانه کرایه ماشین، معامله و اجاره را برای هر دوطرف دلچسب و امن‌تر گردانده است. پس کرایه خودرو در تهران و شهر های کشور با کمک سپریس و امکان اجاره مستقیم خودرو از مالک، می‌تواند همان گزینه مورد نیاز شما باشد.