خرید رپورتاژ میتواند سوخت جتی باشد برای بهتر دیدن شدن سایت شما! باور نمیکنید؟ شما چگونه به یک مطلب در اینترنت اعتماد میکنید؟ چگونه میتوانید با کنجکاوی و دقت یک متن طولانی را تا انتها دنبال کنید؟ بیشتر کتاب میخوانید یا در صفحات سایتهای خبری وب گردی میکنید؟ برخی اوقات محتوای یک سایت در قالب مقاله برای مخاطب خسته کننده است و شبیه به بروشور اطلاعاتی میشود.
تفاوت بین یک گپ و گفت عادی با یک مکالمه هیجان انگیز در چیست؟
ریپورتاژ شبیه به خاطره تعریف کردن نیست. اطلاعات کهنه نیست و تازه و جذاب به نظر میرسد. معمولا هم این طور آغاز میشود. این خبر را شنیده ای؟ میخواهی بدانی چطور موفق شدم مشکلم را حل کنم؟ در واقع یک اتفاق تازه را با لحنی خبری عنوان میکنیم. چیزی که روال عادی را متحول کرده و به نوعی شبیه به یک دست آورد جدید است.
طبق آمار و نتایج ملموس روایت میکند. نمیگوید همان طور که میدانید چنین است و چنان است. این مزایا را دارد و این بود داستان ما! مطالعه چنین مطالبی مخاطبان با حوصله و مشتاق میخواهد. چیزی که در میان کاربران اینترنت بسیار محدود است. مگر این که به دنبال چاره کاری یا دوای دردی باشند. برخی اوقات قصد داریم خودمان را معرفی کنیم. اصلا بگوییم چه هستیم و که هستیم.
در واقع دامنه خدمات و اطلاعات ما بسیار است اما فرصت نیست که یکی یکی نام ببریم چه هستیم و چه میکنیم شاید که در این میان یکی از آنها به درد مخاطب آنلاین بخورد. خرید رپورتاژ این جا به کارتان میآید. بگذارید کمی واضحتر سخنم را عنوان کنم.
ضرورت خرید رپورتاژ و تاثیر آن
آقای ایکس مدرس و استاد بزرگ حوزه فرهنگ و ادب است. هزار و یک مهارت و استعداد دارد. بلاخره در ازای مسیری که طی کرده و وقتی که گذاشته است، حداقل چیزی که باید نسیبش شود درآمد است. درآمد هم زمانی حاصل خواهد شد که شهرت پیدا کرده باشد و همگان به سمت او جذب شوند. متاسفانه به چاپ کتاب و چیدمان کردن آن در قفسههای کتاب فروشیها اکتفا کرده است.
اصلا کسی خبر دارد که آقای ایکس چه میکند و چه کاره است که بخواهد کتابها را بخرد؟ خیلی کم پیش میآید که مشتری یک کتاب فروشی داخل شود و نداند چه میخواهد. مگر این که از مسئله پرت باشد و از فروشنده بپرسد ببخشید در حوزه هنر و ادب چه کتابهایی دارد؟ در نهایت هم شانس آقای ایکس بسیار محدود است. زیرا فروشنده هم کتابهای پرفروش را معرفی میکند.
بیایید مسئله را ساده کنیم و برای خرید رپورتاژ آگهی نتیجه بگیریم.
آقای ایکس یک سایت است. تحصیلات و تخصص او خدمات ارائه شده در سایت است. محتوای سایت او کتابهای چاپ شده آقای ایکس هستند. کتاب فروشی دنیای بزرگ اینترنت است. فروشنده هم آنالیزور گوگل است. برنده هم نویسندگانی هستند که فروشنده تبلیغشان میکند. حال سوال این است. فروشنده بر چه اساسی این کتابها و نویسندگان را معرفی میکند؟ براساس شناس بودنشان!
اگر آقای ایکس در دو سمینار معتبر شرکت کرده بود و در حضور حاضرین تمام و کمال معرفی میشود، حتما کتابهای او هم فروش میرفت و اوضاعش بهتر بود. ثبت رپورتاژ آگهی در seocell.ir این چنین است که شما در یک سایت پرمخاطب با تحسین و تشویق معرفی میشوید و پس از شهرت در مسیری هموار فعالیت میکنید.