آیا در خرید رپورتاژ این موارد را رعایت می کنید؟

خرید رپورتاژ می­تواند سوخت جتی باشد برای بهتر دیدن شدن سایت شما! باور نمی­کنید؟ شما چگونه به یک مطلب در اینترنت اعتماد می­کنید؟ چگونه می­توانید با کنجکاوی و دقت یک متن طولانی را تا انتها دنبال کنید؟ بیشتر کتاب می­خوانید یا در صفحات سایت­های خبری وب گردی می­کنید؟ برخی اوقات محتوای یک سایت در قالب مقاله برای مخاطب خسته کننده است و شبیه به بروشور اطلاعاتی می­شود.

تفاوت بین یک گپ و گفت عادی با یک مکالمه هیجان انگیز در چیست؟

ریپورتاژ شبیه به خاطره تعریف کردن نیست. اطلاعات کهنه نیست و تازه و جذاب به نظر می­رسد. معمولا هم این طور آغاز می­شود. این خبر را شنیده­ ای؟ می­خواهی بدانی چطور موفق شدم مشکلم را حل کنم؟ در واقع یک اتفاق تازه را با لحنی خبری عنوان می­کنیم. چیزی که روال عادی را متحول کرده و به نوعی شبیه به یک دست آورد جدید است.

طبق آمار و نتایج ملموس روایت می­کند. نمی­گوید همان طور که می­دانید چنین است و چنان است. این مزایا را دارد و این بود داستان ما! مطالعه چنین مطالبی مخاطبان با حوصله و مشتاق می­خواهد. چیزی که در میان کاربران اینترنت بسیار محدود است. مگر این که به دنبال چاره کاری یا دوای دردی باشند. برخی اوقات قصد داریم خودمان را معرفی کنیم. اصلا بگوییم چه هستیم و که هستیم.

در واقع دامنه خدمات و اطلاعات ما بسیار است اما فرصت نیست که یکی یکی نام ببریم چه هستیم و چه می­کنیم شاید که در این میان یکی از آن­ها به درد مخاطب آنلاین بخورد. خرید رپورتاژ این جا به کارتان می­آید. بگذارید کمی واضح­تر سخنم را عنوان کنم.

ضرورت خرید رپورتاژ و تاثیر آن

آقای ایکس مدرس و استاد بزرگ حوزه فرهنگ و ادب است. هزار و یک مهارت و استعداد دارد. بلاخره در ازای مسیری که طی کرده و وقتی که گذاشته است، حداقل چیزی که باید نسیبش شود درآمد است. درآمد هم زمانی حاصل خواهد شد که شهرت پیدا کرده باشد و همگان به سمت او جذب شوند. متاسفانه به چاپ کتاب و چیدمان کردن آن در قفسه­های کتاب فروشی­ها اکتفا کرده است.

اصلا کسی خبر دارد که آقای ایکس چه می­کند و چه کاره است که بخواهد کتاب­ها را بخرد؟ خیلی کم پیش می­آید که مشتری یک کتاب فروشی داخل شود و نداند چه می­خواهد. مگر این که از مسئله پرت باشد و از فروشنده بپرسد ببخشید در حوزه هنر و ادب چه کتاب­هایی دارد؟ در نهایت هم شانس آقای ایکس بسیار محدود است. زیرا فروشنده هم کتاب­های پرفروش را معرفی می­کند.

بیایید مسئله را ساده کنیم و برای خرید رپورتاژ آگهی نتیجه بگیریم.

آقای ایکس یک سایت است. تحصیلات و تخصص او خدمات ارائه شده در سایت است. محتوای سایت او کتاب­های چاپ شده آقای ایکس هستند. کتاب فروشی دنیای بزرگ اینترنت است. فروشنده هم آنالیزور گوگل است. برنده هم نویسندگانی هستند که فروشنده تبلیغشان می­کند. حال سوال این است. فروشنده بر چه اساسی این کتا­ب­ها و نویسندگان را معرفی می­کند؟ براساس شناس بودنشان!

اگر آقای ایکس در دو سمینار معتبر شرکت کرده بود و در حضور حاضرین تمام و کمال معرفی می­شود، حتما کتاب­های او هم فروش می­رفت و اوضاعش بهتر بود. ثبت رپورتاژ آگهی در seocell.ir این چنین است که شما در یک سایت پرمخاطب با تحسین و تشویق معرفی می­شوید و پس از شهرت در مسیری هموار فعالیت می­کنید.