چین؛ امتحان قبل از طلاق!

زوج به 60 درصد یا بیشتر سؤال ها پاسخ درست دهند از آنها خواسته می شود تا در تصمیم خود تجدید نظر کنند و اگر یکی از آنها کمتر از 60 درصد جواب صحیح به سؤال ها بدهد به این معنا است که زندگی آنها در خطر شدید قرار دارد. در یک مورد عجیب زنی توانست به صد در صد سؤال ها پاسخ درست بدهد.

امتحان قبل از طلاق در چین!اختصاصی «تابناک با تو»؛ آژانس خبری چین گزارش داد در استان جیانگسو، زوج هایی که قصد دارند از هم جدا شوند باید امتحان ویژه ای را پشت سر بگذارند تا براساس آن آینده ی خانواده ها مشخص شود. بنا بر این گزارش زوج ها باید پیش از طلاق به صد سؤال درباره ی همسر خود پاسخ بدهند. این سؤالات شامل تاریخ تولد همسر، غذای مورد علاقه ی او، تعداد سفرهای دونفره ی تفریحی و سالهای زندگی و نحوه ی تقسیم بندی مسئولیت ها در خانواده می باشد.

اگر زوج به 60 درصد یا بیشتر سؤال ها پاسخ درست دهند از آنها خواسته می شود تا در تصمیم خود تجدید نظر کنند و اگر یکی از آنها به کمتر از 60 سؤال جواب صحیح بدهد به این معنا است که زندگی آنها در خطر شدید قرار دارد.

 

در یک مورد عجیب زنی توانست به صد سؤال پاسخ درست بدهد و در مقابل همسرش حتی یک سوال را هم درست پاسخ نداد با این حال مسئولان برگزاری امتحان از آن دو خواستند تا در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

کاربران فضای مجازی از این تدبیر برای حفظ زندگی افراد انتقاد کرده و آن را نوعی دخالت در امور شخصی زوج ها عنوان کرده اند. اما وزارت امور آموزشی و محلی جیانگسو این امتحان را داوطلبانه دانسته و گفته هیچ فشاری بر زوجین برای شرکت در این امتحان وارد نمی کنند.