معرفی برترین فروشگاه آنلاین ظروف مسی

اینجا قراره چند فروشگاه آنلاین خوب برای خرید ظروف مسی رو بهتون معرفی کنیم ، این مجموعه ها به صورت آنلاین و حضوری فروش دارن و کیفیت کارهاشون عالی هست و ضمانت کیفیت و اصالت ظروف مسی رو دارن و اینکه میتونید با خیال راحت ازشون خرید کنید ، در ضمن پشتیبانی قبل از خرید هم دارن ، پس با ما همراه باشید .

کمی در مورد ظروف مسی و هنر مسگری توضیح بدیم :

مسگری یکی از صنایع دستی کهن ایران است. اشیا و ظروف مسی دست ساز از زمان‌های دور در موزه‌ها قابل مشاهده هستند. پیشینه مسگری در ایران حداقل به پنج هزار سال پیش و در شهر باستانی سیلک کاشان می‌رسد و به ظن غالب اولین فلز مکشوفه بدست انسان همین فلز مس بوده و اولین فلزکاران نیز ایرانیان بوده‌اند. از جمله مراکز عمده این هنر شهرهای کاشان ،اصفهان،زنجان، کرمان، و شیراز است.

وضعیت رونق مسگری

صنعت مسگری در اصفهان،زنجان، کرمان، شیراز و کاشان و یزد و در دوران اسلامی و تا به امروز از رونق و شکوفایی برخوردار بوده به گونه‌ای که در اغلب این شهرها یکی از بازارها با عنوان بازار مسگرها به صاحبان این هنر – صنعت اختصاص داشت. در بازار مسگرهای این شهرها ده‌ها مسگر به قوت بازو و ضرب چکش خود، انواع ظروف، وسایل و اشیاء مسین می‌ساختند. امروزه در این بازارها هنوز آثاری از این هنر یافت می‌شود. کشف دو کوره ذوب فلز در محوطه سه هزار ساله «اسپیدژ» در سیستان و بلوچستان نشان داد که مردم اسپیدژ، پیش از تاریخ به هنر مسگری و فلزکاری مسلط بوده‌اند

چند روش ساده هم برای تشخیص ظروف مسی اصل بگیم

یکی از دغدغه خریداران ظروف مسی این هست که نمی توانند ظروف مسی اصل را تشخیص دهند ،به چند راه برای تشخیص ظروف مسی در زیر توجه کنید:

  • چکش زنی ریز و منظم انجام شده است
  • قلع داخل ظرف درخشان و براق است
  • ظرافت و ریزه کاری دارد
  • از ورق مس با کیفیت و ضخیم استفاده شده است
  • مهر سازنده ظروف مسی روی ظروف هک شده است

معرفی 3 فروشگاه آنلاین ظروف مسی که میتونید با خیال راحت ازشون خرید کنید :

نفیس مس nafismes :

نفیس مس زنجان از تولید کنندگان و فروشندگان قدیمی ظروف مسی زنجان هستد ، کیفیت ظروف مسی عرضه شده در فروشگاه نفیس مس بسیار بالا هست ، ضمانت کیفیت و اصالت کالا دارند ، آدرس سایت شون به نشانی nafismes.com  آدرس پیج شون به نشانی : @nafismes هست ، مسئول فروش این سایت آقای علیمحمدی هستن که کار پشتیبانی قبل و بعد از خرید و خودشون انجام میدن .

مس حیدری زنجان meseheydari:

مس حیدری از  فروشندگان ظروف مسی زنجان هستد ، کیفیت ظروف مسی عرضه شده در فروشگاه آنلاین مس حیدری بسیار بالا هست ، ضمانت کیفیت و اصالت کالا دارند ، آدرس سایت شون به نشانی meseheydari.ir  آدرس پیج شون به نشانی : @meseheydari هست ، مسئول فروش این سایت خانم زهرا حیدری هستن که کار پشتیبانی قبل و بعد از خرید و خودشون انجام میدن .

ظروف مسی دیجی کالا digikala :

بخش ظروف مسی دیجی کالا هم میتونه یکی از گذینه های شما برای خرید ظروف مسی باشه ،دیجی کالا که امروزه مرکز عرضه همه چیز شده ، ظروف مسی با کیفیت های مختلف و با قیمت های متنوع در دیجی کالا هست ، میتونید از این طریق هم اقدام به خرید کنید .

میتوانید از سایت های شبیه ترب و ایمالز هم اقدام به خرید ظروف مسی بکنید

همینطور برای خرید ظروف مسی خارج از کشور میتونید از آمازون سفارش بدید

https://www.amazon.com/copper-dishes/s?k=copper+dishes