قیمت ترمووود ایرانی با کیفیت و ارزان در سال 1401

چوب ترمووود یکی از متریال های رایج برای طراحی دکوراسیون داخلی و محیط بیرونی می باشد. شاید دیده باشید که اکثر خانه های ویلایی و شیک با چوب ترمووود ساخته شده و جایگاه خاص و جذابی در طراحی و دکوراسیون یافته اند. امروزه انواع چوب ترموود از برند های سر شناس در بازار ایران  موجود می باشند. این چوب ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب های محیطی برخوردارند.

به دلیل نوسانات قیمت ارز، خرید چوب ترمووود با توجه به قیمت روزانه ارز قیمت گذاری می شود. به همین دلیل برای خرید ترمووود، بهتر است روزانه استعلام قیمت انجام شود.

اگر می خواهید قیمت ترموود را در مناسب ترین حالت و با بالاترین کیفیت دریافت کنید، بهتر است با کارشناسان شرکت ترمووود در ارتباط باشید.

برای راحتی و سهولت مشتریان، جهت خرید چوب ترمووود و همچنین اطلاع از قیمت ترمووود می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار کنید، تا از انواع ترموود، همچنین از قیمت به روز آن اطلاع پیدا کنید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد لیست قیمت فروش چوب ترمو ارزان به این مقاله مراجعه کنید.

لیست قیمت ترمووود

با توجه به زمان ورود ترموود به ایران، لیست قیمت آن نوسان قابل توجهی پیدا کرده و به دلیل استقبال بالا، این محصول در سال های اخیر با افزایش قیمت روبه رو شده اما شرکت های معتبر مانند پارس چوب برای رضایت مشتریان سعی کرده اند قیمت ترمووود را با توجه به شرایط اقتصادی مناسب و با کمترین تغییرات در اختیار متقاضیان قرار دهند. شما می توانید جهت اخذ لیست قیمت و مشاوره با ما تماس بگیرید.

بهترین برند ترمووود در ایران

همان طور که می دانید ترموود در ایران انواع مختلفی دارد و با توجه به جنس و وزن که تولید می شود دارای قیمت متفاوتی می باشد.

ترموود را به عنوان محصولی از کشور فنلاند می شناسند، اما این محصول در کانادا و آلمان به طور گسترده تولید می شود و امروزه خرید چوب ترمووود در تمام دنیا و به شکل فوق العاده ای برای نمای ساختمان توصیه می شود. عمر و دوام طولانی مدت ترمووود فنلاندی از ویژگی های منحصر به فرد آن است. ترمووود فنلاندی که چوبی نرم است و دارای ابعاد گوناگون می باشد، متناسب با محیط کارایی مختلفی دارد.

در کل می توان گفت که بهترین و با کیفیت ترین ترمووود موجود، ترموود فنلاندی است که در صورت تمایل به خرید، می توانید با کارشناس ما (09122250453- 09307046005 ) تماس بگیرید.

معتبرترین شرکت چوب ترمووود را بشناسید

پارس چوب بزرگترین شرکت تولید کننده چوب ترمووود می باشد که محصولات خود را با رعایت اصول استاندارد با بهترین قیمت عرضه می‌کند.

این شرکت نماینده رسمی ترمووود فنلاند در ایران می باشد که با تولید انواع چوب ترمووود، نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی، فعالیت خود را در این زمینه و با هدف مشتری مداری و رضایتمندی همشهریان خدمات خود را به بهترین شکل ممکن و کیفیت بالا ارائه می دهد.

همانطور که می دانید بهترین شرکت ترمووود در ایران، شرکت پارس چوب می باشد که شما می توانید متنوع ترین محصولات را با تضمین کیفیت بالا و قیمت مناسب، از وب سایت رسمی این شرکت مشاهده کنید. این شرکت با مشاوره رایگان خود در خصوص خرید ترموود راهنمایی ارزنده ای  را به شما می دهد تا با خیال راحت خرید موفق داشته باشید.

ویژگی های ترمووود با کیفیت

  • ثبات ابعاد
  • دوام زیستی
  • مقاوم در برابر حشرات چوب خوار
  • مقاوم در برابر قارچ و پوسیدگی، خش، ساییدگی و لغزندگی
  • عایق رطوبتی و حرارتی
  • عایق صوتی مناسب
  • مقاومت بالا در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • مقاومت در برابر هوازدگی
  • مقاومت در برابر UV
  • رنگ پذیری
  • عاری از هرگونه مواد شیمیایی
  • رطوبت متعادل 8 تا 12 درصد
  • وزن کمتر و سبک
  • نصب تمیز تر و سریع
  • رنگ یک دست
  • دوستدار محیط زیست

راهنمای خرید ترمووود با قیمت مناسب

پارس چوب با بیش از چند سال سابقه درخشان خود در زمینه  تولیدات تخصصی انواع چوب ترمووود در صنعت ساختمان و با عرضه محصولات خود افتخار همکاری در بسیاری از پروژه های چوبی، خانه های چوبی و … در ایران را دارد. در حال حاضر مشتریان عزیز می توانند در زمینه چوب ترموود با ما همکاری داشته باشند.

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب این نوع چوب ها لازم است ابتدا ابعاد و مقدار چوب مورد نیازتان را مشخص کنید. همچنین باید بدانید که از تخته های چوبی برای چه کاربردی می خواهید استفاده کنید.  به طبع استفاده از چوب هایی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، با تخته چوب هایی که برای ساخت وسایل چوبی استفاده می شوند متفاوت خواهند بود.

راه ارتباطی با ما

آدرس: اتوبان ساوه خروجی شهریار شاهد شهر روبروی آتش نشانی خیابان صدر زاده – خیابان صنعت -پلاک۱

https://pwf.ir/

 

09122250453

09307046005