فروش تابستانه ارزان ترین پنل تبلیغاتی در کل شبکه های اجتماعی فالووان

این روزها که همه از کوچک و بزرگ در فضای مجازی هستند و تمام خرید و فروش ها در دنیای وب و اینترنت انجام میشود از کوچک ترین چیزها مثل یک قلم تا بزرگ ترین چیزها حتی دکل نفتی!

رسانه های اجتماعی یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی دیجیتال است که مزایای خارق العاده ای را فراهم می کند که به میلیون ها مشتری در سراسر جهان کمک می کند.

همه از این طریق به شهرت و ثروت میرسند چرا شما نتوانید کسب و کار خودتان را راه بیاندازید و پولدار شوید؟!

من در این رپورتاژ به شما میخواهم بگم چطور میتوانید از این طریق به ثروت و شهرت برسید پس تا پایان همراه من و فالووان باشید.

ارسال ایمیل انبوه :

اگر در دنیای اینترنت باشید برای ارتباط برقرار کردن با افراد از ایمیل استفاده کردید و حتی اگر استفاده هم نکرده باشید اسمشو زیاد شنیدید.

اما میدونستید میشه ایمیل بصورت انبوه و در تعداد بالا ارسال کرد!!!

بله تعجب نکنید با فالووان این امکان رو دارید که برای مشتری هاتون و بازاریابی ایمیل انبوه ارسال کنید.

ایمیل انبوه چیست و چطور کار میکند؟

ایمیل انبوه عموماً برای اهداف بازاریابی استفاده می شود و این زمانی است که نامه های الکترونیکی به صورت انبوه از یک تجارت به بسیاری از گیرندگان ارسال می شود.هدف از ارسال نامه الکترونیکی انبوه ترویج تجارت، فروش کالا، توسعه روابط است. برای ارسال خبرنامه، تبلیغات، نامه های بازاریابی و همه چیز در این میان می توانید از خدمات ارسال ایمیل انبوه فالووان استفاده کنید! مشخص کنید که می خواهید کمپین بازاریابی ایمیل شما چگونه اجرا شود و نحوه توزیع محتوا چگونه باشد

ارسال ایمیل انبوه به شما امکان می دهد تا برای هزاران مشترک با چند کلیک ایمیل ارسال کنید. سرویس ایمیل انبوه یا بستر ایمیل انبوه، ابزاری مهم برای مشاغل و بازاریابان برای ارسال پیام های بازاریابی یا EDM (نامه الکترونیکی مستقیم) و ایمیل های فعال شده است که به آن‌ها ایمیل های معاملاتی می گویند. سرویس ایمیل انبوه فالووان همچنین شامل توانایی دریافت پیام های برگشتی و پیگیری پیام های خروجی شما را دارد تا به راحتی رشد بازگشت سرمایه خود را مشاهده کنید. ارسال ایمیل انبوه به شما امکان می دهد به صورت سریع و آسان مستقیم با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.

خرید ربات اینستاگرام :

در واقع ربات اینستاگرام ؛ادمین شماست تا به جای شما همه ی فعالیت های لازم در صفحه ی شما را انجام دهد . اصلی ترین حسن اینستاگرام این است که در دسترس همه قرار دارد ؛ پس با استفاده از ابزار های مناسب بهترین بهره را میتوان برد . در واقع ربات اینستاگرام مانند کارمندی هست که شما او را استخدام کرده اید تا پیج اینستاگرام شما را اداره کند

با استفاده از ربات؛  شما با دیگر کاربران ارتباط میسازید بدون آنکه طرف بفهمد که با ربات حرف میزند و این یعنی اینکه شما فردی در اختیار دارید که 24 ساعته و بدون خستگی برای پیشرفت شما تلاش میکند

 

جذب فالوور کاملا واقعی

ربات فالووان، با استفاده از آخرین متد های روز اینستاگرام فالوور های هدف شما را از هشتگ ها و پیج های رقیب به سمت شما جذب می نماید.

کامنت هوشمند

ربات فالووان، با استفاده از هوش مصنوعی ، کامنت مرتبط به محتوا ارسال می کند. ؛برای مثال :(پست تبریک= کامنت تبریکی پست انگیزشی= کامنت حمایتی)

ارسال دایرکت انبوه

ربات فالو وان، با شناسایی مخاطبان هدف شما، شما و کسب و کار و محصولاتتان را از طریق ارسال دایرکت به آنها معرفی میکند

هشتگ یابی

ربات فالو وان، به کمک هوش مصنوعی محتوا های شمارا شناسایی کرده و هشتگ های مرتبط و پرطرفدار محتوای شما را کشف کرده و به مخاطبین این هشتگ ها شما را معرفی میکند.

فیلترهای مکانی و سنی

ربات فالووان، مخاطبین شما را با محدودیت های سنی مورد نظر شما شناسایی کرده و آنها را به عنوان فالوور برای شما جذب میکند. همچنین ربات میتواند شما را به فالوور هایتان با یک لوکیشن خاص معرفی کند.

بازدید استوری انبوه

طبق مطالعات، کاربران اینستاگرام نسبت به بازدیدکنندگان استوری خود حساس بوده و آنها را دنبال میکنند. ربات فالووان با بازدید 35 تا 100 هزار بازدید استوری، توجه کاربران را به شما جلب میکند.

ربات فالو وان تنها ربات هوشمند اینستاگرام در ایران است که بصورت تمام وقت فعال بوده و یار همیشگی شما برای کسب و کارتان در اینستاگرام خواهد بود. ربات فالو وان مدیریت اینستاگرام شما را به عهده میگیرد و شما را به تمام جوامع هدف معرفی خواهد کرد.

خرید لایک اینستگرام :

مانند هر شبکه اجتماعی، هدف شما جمع آوری هرچه بیشتر بازدید، لایک و فالوور است. هرچه پست های شما محبوبیت بیشتری داشته باشد ، به احتمال زیاد توسط بینندگان جدید دیده می شود و کاربران اینستاگرام به احتمال زیاد به پستی نگاه می کنند که از گذشته بازدید قابل توجهی داشته است

چرا لایک‌ها برای حساب شما بسیار مهم هستند؟

لایک‌های اینستاگرام برای معروف شدن بسیار مهم هستند. با رفتن پست شما به اکسپلور آن‌ها به پروفایل شما مراجعه می‌کنند و می‌تواند به پیشنهادات تجاری منجر شود. این مساله برای اینفلوئنسرهایی که به دنبال مشارکت تجاری هستند بسیار حیاتی است.
همانطور که می‌دانید، اگر می‌خواهید در اینستاگرام معروف شوید، لایک گرفتن در اینستاگرام ضروری است. همه افراد مشهور در اینستاگرام دوست دارند که همینطور بمانند، تعداد لایک دکمه اندازه گیری نظرات مردم در مورد پست‌های شما است

اگر محتوایی که ارسال کرده اید لایک زیادی داشته باشد، افرادی که معمولاً آن را دوست ندارند نیز به آن لایک میدهند. این وضعیت روانشناسی گله نامیده می‌شود، مردم واقعاً به این روش عمل می‌کنند. اگر با داشتن لایک زیاد و تعاملات مثبت در پست‌های خود، مردم را به چالش و مسابقه دعوت کنید، در این صورت آن‌ها محتوای شما را با شبکه خود به اشتراک می‌گذارند و افراد بیشتری با شما و محصولات شما آشنا می شوند. سپس واکنشی زنجیره ای رخ می دهد که ما آن را “اثر گلوله برفی” می نامیم و باعث تعامل بیشتر و بیشتر مردم در سراسر جهان می شود. این‌ها مانند قوانین نانوشته اینستاگرام است. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم لایک ها را به صورت تدریجی خریداری کنید

تبلیغات در واتساپ :

یکی از پرکاربردترین ویژگی های واتساپ، امکان ارسال پیام های انبوه بوده است. آن‌ها به مشاغل اجازه می دهند تا بفهمند افرادی که با آن‌ها تعامل دارند چه می خواهند، اطلاعات را توزیع کنند یا تبلیغاتی را که می تواند به ایجاد وفاداری مشتری کمک کند تبلیغ کنند.

ارسال پیام های انبوه واتساپ با استفاده از نسخه رایگان واتساپ که همه ما می توانیم دانلود کنید امکان پذیر است. اما ما می توانیم این کار را با استفاده از لیست ها و ربات‌هایی که داریم انجام دهیم چرا که محدودیت های واتساپ بسیار سخت گیرانه می باشد و در صورت ارسال پیام تبلیغاتی انبوه واتساپ اکانت شما را Ban میکند ولی با استفاده از پکیج های فالو وان میتوانید بدون محدودیت ارسال کنید.
لیست های توزیع به شما امکان می دهد بدون ایجاد گروه یا کپی کردن و چسباندن متن مشابه به طور همزمان با چندین گیرنده تماس بگیرید. درست مثل لیست ارسال انبوه ایمیل است.
ارسال پیام های انبوه واتساپ بسیار مفید است، اما واتساپ نحوه ارسال پیام های گسترده توسط مشاغل را محدود می کند و در مورد افراد و شرکت هایی که هرزنامه ارسال می کنند بسیار سختگیرانه عمل کرده است.
اگر شرکتی این روش را درست و رسمی انجام ندهد، خطر مسدود شدن شماره آن‌ها و البته از دست دادن مشتری توسط واتساپ وجود دارد.

گروه برنامه نویسی فالووان به شما این امکان را می دهد بدون خطر مسدود شدن از طریق سرویس های از پیش ساخته شده، که ابزاری ایده آل برای برقراری ارتباط تجاری با یک جامعه کاربری که همچنان در سراسر جهان رشد می کند است، پیام های انبوه ارسال کنید .فالووان یک ویژگی ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد هرتعداد پیام را با تأیید رسمی از واتساپ ارسال کنید و هیچ خطری از نظر اسپم در نظر گرفته نمی شود.

 

ارسال انبوه پیوی تلگرام :

با استفاده از سرویس ارسال پیام انبوه فالووان و اد کردن انبوه در تلگرام ، در وقت و هزینه صرفه جویی کرده و تبلیغاتی بسیار سودمند و هدفمند خواهد داشت. شما میتوانید به تمام اعضای یک گروه پیام خصوصی ارسال کنید و یا آنها را در گروه و… خود اد کنید ، و یا از روی یک لیست اکسل به تعداد زیادی پیام انبوه ارسال کنید و یا آنها را در گروه و… اد کنید

این همان ارسال نامه الکترونیکی است، فقط چند برابر کارآمدتر. مدتها است نامه های افراد غریبه توسط کسی خوانده نشده است، یا به طور خودکار وارد پوشه “هرزنامه” می شود. این مورد در مورد ارسال نامه تلگرام وجود ندارد. هر گیرنده پیام شما را قطعاً می بیند و تقریباً ۱۰۰٪ احتمال دارد آن را باز کند. چنین تغییراتی توسط خود پیام رسان مشروط شده است، امكان پذیرفتن از دریافت كامل پیام ها غیرممكن است، همه پیام ها در نوار مشترک قرار می گیرند و کاربران هنوز نمی دانند چه اعلانی و چه كسی آن را برای آن‌ها ارسال كرده است.
ما همچنین از راه حل های منحصر به فرد خود برای ارسال پیام با بالاترین کیفیت، دقت و سرعت استفاده می کنیم، مانند مواردی که در تلگرام دریافت می شود