فال روز یکشنبه 1 تیر 1399

فال روزانه

 

فال روز یکشنبه 1 تیر 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: در حالی كه دوران ابهام و سردرگمی به پایان می‌رسد می‌توانید با وضوح بیشتر همه چیز را ببینید، اما ممكن است به مسائلی كه امروز می‌آموزید علاقه نداشته باشید. با این حال دستیابی به حقیقت بهتر از در تیرگی و ظلمات باقی ماندن است. شما باید اول یك تصویر ذهنی كامل داشته باشید، سپس می‌توانید به موضوعاتی بپردازید كه هنوز نیاز به این دارند كه رویشان كار شود. زمانی كه به دوستانتان احتیاج دارید از تكیه كردن بر كمكهای آنها تردید به خودتان راه ندهید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: فقط به خاطر اینكه بتوانید قابلیتهای شخصی خود را نشان دهید، همراهی كردن با یك گروه را فراموش كنید. امروز تعریف كردن نیازهای شخصیتان و سپس برنامه‌ریزی كردن بر اساس آنها برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به خاطر طرز فكر دوستانتان و خانواده‌تان نگران نباشید. حتی اگر آنها انگیزه‌های شما را متوجه نشوند، وقتی كه شما در مسیر خود شروع به كار می‌كنید این موضوع برایشان واضح‌تر می‌شود.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: زمانی كه دیگران از شما توقعی ندارند تصمیم درست گرفتن برایتان كار آسانتری می‌شود. خوشبختانه امروز شما نیاز ندارید كه به خاطر راضی كردن یك شخص دیگر مسئولیتهایی را قبول كنید. اگر شما چیزی برای قسمت كردن با دیگران دارید با رضایت كامل این كار را انجام بدهید. اما خارج از وظایف شخصی كاری را برای فردی انجام دادن همان قدر كه برای دیگران دشوار است برای شما نیز هست.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: ممكن است كه امروز شما حوصله رویارویی با تنشها را نداشته باشید. هرچقدر رابطه شما با فردی كه دوستش دارید صمیمی‌تر می‌شود، شما بیشتر ازش فاصله می‌گیرید. شاید ترسهای شما توجیهی برای این كار باشد. شاید این فرد شما را نپذیرد و یا ممكن است شما از برقراری این ارتباط خوشحال نشوید. اما به یاد داشته باشید نگرانی‌های شما بر پایه تجربیات قبلی و نیز مواردی هستند كه اخیراً اتفاق افتاده‌اند.
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: اگر یك شخص غیرعادی در زندگی شما وجود دارد، سعی نكنید كه او را عوض كنید. اكنون موقعیت مناسبی نیست كه بخواهید فرد دیگری را شبیه ایده‌آل‌هایتان بسازید. در مورد دیگران خیلی سریع و بر اساس اولویتهای خودتان قضاوت نكنید، برای اینكه تصور كردن این موضوع سخت است كه آنها هم با همان موضوعاتی كه برای شما دارای اهیمت هستند برانگیخته بشوند. سعی كنید به خودتان بقبولانید كه در مسیر زندگی راههای زیادی وجود دارد و لزوماً راهی كه شما برگزیده‌اید برای دیگران مناسب نیست.<
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: ارتباط برقرار كردن با واقعیت امروز مهم‌ترین اولویت برای شما است، برای اینكه شما در چند روز گذشته بعضی از چیزها را از قلم انداخته‌اید. اما فقط به این دلیل كه در گذشته احساس راحتی می‌كردید، دوباره به روال یكنواخت روزهای قبل برنگردید. سعی كنید با شیوه‌های جدید كارهایتان را انجام بدهید. روشهای جدید را برای رسیدن به هدفهایتان جستجو كنید.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: امروز شما برای قدری تفریح كردن آمادگی دارید، اما این تفریح باید به دلخواه شما باشد. ایده شما این است كه تفریح و سرگرمی همیشه باید وجود داشته باشد و شاید این خواسته شما همیشه برآورده نشود. این نوع طرز تفكر مطمئناً برای شما بسیار خوشایند است، اما زیاد هم انعطاف ناپذیر بودن نیز باعث می‌شود نتوانید خوب فعالیت كنید. در موقعیتی كه شما واقعاً نیاز دارید از زندگی لذت ببرید، كمی نرم‌خویی می‌تواند به نشاندن لبخند روی صورتتان كمك كند.
فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: امروز رفتار شما به گونه‌ای است كه دوست دارید بدانید دیگران چه احساسی دارند، بنابراین زمانی كه آنها به شما می‌گویند كه به چه می‌اندیشند شما مأیوس می‌شوید. شما می‌خواهید بیشتر در رویاهایتان فرو بروید، اما خانواده و دوستان شما می‌خواهند كه شما تعاملات اجتماعی داشته باشید. به جای اینكه با فردی كه علاقه‌ای به احساسات شما ندارد خیلی زود ارتباط برقرار كنید، باید برای تحقیق كردن در مورد آن شخص زمان بگذارید.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: امروز روز مناسبی برای فراموش كردن برنامه‌های دراز مدت و تعهدات عملی نشده می‌باشد. آنها از بین نمی‌روند اما به منظور رسیدن به یك بینش جدید لازم است كه بین شما و هدفهایتان فاصله بیفتد. این اتفاق شبیه یك مرخصی یا تعطیلات كوتاه مدت است. امروز فقط به چیزهایی بپردازید كه نیاز به توجه فوری دارند و فعلاً به فكر استراحت و آرامش نباشید.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: توجه كردن به موضوعی كه شما اخیراً آن را نادیده گرفته‌اید بهانه‌ای به دست شما داده است. بازگشتن به فعالیتهای تكراری گذشته باعث می‌شود حالت فعالیت شما به گونه‌ای شود كه شما فكركنید كه هیچ فعالیت غیر ضروری‌ای را انجام نمی‌دهید. اما اجازه ندهید كه بیش از حد خودتان را با كارهایی كه قبلاً انجام می‌دادید محدود كنید. اینها مربوط به گذشته شما بودند و اكنون شما باید به آینده نگاه كنید.
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: حتی اگر شما عادت داشته‌اید كه افراد جدیدی را وارد زندگی خود كنید، اما امروز ممكن است كه شما شخصی را وارد زندگی خود كنید كه به واسطه حس ششم او را شناخته‌اید. اگرچه شاید بار اولی باشد كه او را ملاقات می‌كنید، اما برای شما اینگونه به نظر می‌رسد كه مدت زیادی است كه او را می‌شناسید. مراقب باشید، برای اینكه ممكن است وسوسه شوید كه قبل از اینكه حتی تشخیص بدهید كه او چه كسی است، با او ارتباط نزدیك برقرار كنید.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: علی رغم وابستگی‌های مذهبی شما، امروز می‌تواند روز نوسازی امور معنوی برای شما باشد. اما این نوسازی ممكن است كه مربوط به اصول قراردادی مذهبی نباشد. جادوی آفرینش مستقیماً به واسطه زیبایی طبیعت و وفور نعمت در زندگی با شما صحبت می‌كند.