فال روز پنج شنبه 15 آبان 1399

فال روزانه

فال روز پنج شنبه 15 آبان 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: شما هنوز سعی می‌کنید که احساسات خود نسبت به دوستان نزدیکتان را دسته بندی کنید. شاید به رویاهایتان اجازه دهید که یک رابطه دوستانه خوب را زنده کنند. یا شاید هم می‌خواهید نیازتان برای ایجاد کردن مرزهایی شخصی را واضح و شفاف کنید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: شما شاید ایده‌های خوبی برای انجام دادن کارهایتان در محل کار البته با روشی جدید و متفاوت داشته باشید. اگرچه مدتها در مورد این روش فکر کرده‌اید، ولی اگر حدس می‌زنید این روش کارایی ندارد و یا کسی ازتان حمایت نمی‌کند فعلاً آن را اجرا نکنید. به جای اینکه فکر کنید افراد دیگر بهتان ملحق شده و کمکتان می‌کنند، فعلاً بهتراست از خیر این موضوع بگذرید و انرژی تان را تلف نکنید!
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد:شما امروز با کمک منطق‌تان می‌توانید دیدگاه خوبی حاصل کنید. اما این بدین معنی نیست که شما به رویاهایتان اجازه ایجاد کردن یه رابطه دوستانه ایده‌آل‌تر می‌دهید. هم اکنون بهترین استراتژی برای شما این است که در عین حال که روابط عادی خود را حفظ می‌کنید، تسلیم عشق نشوید.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: شما آماده جشن گرفتن هستید!! یا آماده انجام دادن کاری لذت بخش هستیدٰ، حتی اگر هنوز وظایفتان را انجام نداده باشید. اما شما دوست ندارید تنهایی تفریح کنید، بنابراین دنبال کسی می‌گردید که با هم تفریح کنید و در جستجوی این وقت‌تان را تلف می‌کنید. اگر طرف مقابل‌تان دلش نمی‌خواهد شما را همراهی کند، بی خودی به او اصرار نکنید. شاید اگر تنها تفریح کنید بیشتر لذت ببرید!!
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: شما هنوز كارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نكات مبهم زیادی نیز به صورت سربسته باقی مانده‌اند. حتی اگر بی‌صبرانه منتظر شروع كردن كارهایتان هستید، الان بهتر است كه اصلاً كاری انجام ندهید و یك برنامه تفریحی تدارك ببینید. در عین حال به موقع خودش به فكر اهدافتان هم باشید. به جای اینكه برخلاف جریان آب شنا كنید، خودتان را به دست آن بسپارید.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: شما امروز در فکر تغییر دادن روش خود هستید و هرقدر بیشتر فکر می‌کنید این موضوع بغرنج تر می‌شود. خوشبختانه مشکل خیلی حادی برایتان پیش نخواهد آمد، اما باید از تجزیه و تحلیل کردن منطقی کردن دست بردارید. اگر به جای دنبال کردن حقیقت از غریزه و حس ششم خود پیروی کنید راه حل خوبی خواهید یافت.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: شما امروز درگیر آرزوهای مربوط به شغل و حرفه‌تان شده‌اید. به جای اینکه آن را جدی گرفته و خودتان را درگیر کنید، برای مدتی در رویاهای شخصی و خصوصی تان گشت و گذار کنید! یک بار که دوباره رویاهایتان زنده شوند از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. نگران نباشید؛ واقعیت صبر می‌کند تا شما بازگردید.
فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: شاید امروز باز هم کارهای زیادی برای انجام دادن در داخل خانه داشته باشید که ظاهرا ربطی به وظایف شغلی ندارد. باوجود این فایده‌ای ندارد با حوادث خارجی بجنگید. مقاومت و عدم انعطاف پذیری در شما ناراحتی‌های بیشتری برایتان به همراه می‌آورد. تنها چیزی که در این روند از دست می‌دهید غرور نابجا است.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: اگر شما نتوانید به دوست نزدیکتان بگویید دقیقا چه حسی دارید اعصابتان خرد خواهد شد. شاید دلایل خیلی خوبی برای حرف نزدن و ساکت بودن داشته باشید، اما نمی‌توانید در برابر وسوسه دردل کردن مقاومت کنید! لزومی ‌ندارد تمام آرزوهای خود را بیان کنید، اما نباید از اطرافیانتان سلب اعتماد کنید.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: امروز فکر شما حول و حوش پول و سکه دور می‌زند! اما دنبال راه‌هایی هستید که بتوانید در مورد یک مساله مهم مالی تصمیم گیری کنید. افکار بزرگ داشته باشید؛ برای اینکه رویاهای شما فوق العاده بزرگ هستند. در مورد تصمیماتی که آنی و لحظه‌ای هستند احتیاط کنید، اگر در مورد اقدام بعدی خود کاملاً مطمئن نیستید، بهترین کار این است که در مورد تمام گزینه‌ها تحقیق کنید.
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: امروز روزی است که باید در بین همکارانتان بدرخشید! اما شاید نتوانید از محبوبیت خود به نفع خود استفاده کنید. مادامی ‌که به خودتان مغرور نشوید، مورد تشویق و توجه واقع شدن تجربه خیلی خوب و زیبایی خواهد بود.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند:امروز یکی از نزدیکان‌تان می‌خواهد حرف خیلی مهمی‌ بهتان بزند، اما به دلایل نامعلومی ‌منصرف می‌شود. متاسفانه شما نمی‌توانید کاری بکنید و اگر بیشتر سعی کنید سدی که بینتان ایجاد شده است عمیق‌تر می‌شود. بعضی از این مشکلات شاید نتیجه رویاپردازی‌های شما باشد. بهترین کار صبر کردن است؛ پس زمانی را اختصاص دهید که رویاهای خود را منطقی تر کنید.

منبع: بیتوته