فال روز دوشنبه 6 مرداد 1399

فال روزانه

 

فال روز دوشنبه 6 مرداد 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردين: احتمالاً احساس بهتری می‌کنید که دیروز خونسردی خود را حفظ کردید و حالا می‌توانید روی مسایلی که بیشتر مورد سلقه شما هستند، بپردازید. امروز خوشبختی در خانه شماست و شما هم انرژی و هم تمایل به دنبال کردن حداقل یک برنامه و هدف که به شادی شما ختم می‌شود را دارید. ورزش همیشه در بالای لیست اولویتهای شماست، ولی عشق هم همینطور. هر دوی این فعالیت‌ها با شانس خوبی همراه هستند.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین ارديبهشت: امروز به جای این که حواستان پی کارهایتان باشد به مطالب عشقی و احساسی فکر میکنید. امروز سیاره‌ها، ذهن شما را به مطالب عاشقانه معطوف می‌کنند. اگر داشنجو هستید و مجرد، ممکن است یک هم دانشگاهی و یا حتی یک معلم نظر شما را به خود جلب کند. اگر کسی را نصیحت می‌کنید که مسوولیت پذیرتر باشد به نظر می‌رسد آن نتیجه‌ای را که انتظار دارید نمی‌گیرید. خوب است که فکر می‌کنید همه مانند شما توانایی دارند اما آنطور نیستند. سعی کنید زمانی از زبان چرب ونرمتان استفاده کنید که لازم است و همان طور رفتار کنید که دیگران می‌خواهند.<
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: امروز یک نفر شما را متقاعد می‌کند و بدون شک در ذهنتان این موضوع نقش می‌بندد که آنها چطور طرز فکرشان را به شما القا می‌کنند. آنها موفق نمی‌شوند زیرا نقطه نظر شما نیز به همان اندازه قوی است بنابراین شاید به این نتیجه برسید که با هم توافق کنید. گفتنش از انجامش راحتتر است! ‌نوآوری را دوست دارید اما بهتر است با نظر جمع خودتان را تطبیق دهید. گاهی اوقات لازم است صبر کنید و در نظر دیگران را در مورد ایده‌هایتان ببینید و با این کار خودتان را هم از سردرگمی نجات دهید.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تير:یک خرید ناگهانی می‌تواند معامله قرن شود و شما نمی‌توانید صبر کنید تا خریدتان نمایان شود. آیا می‌توانید آن قدر ولخرج و دست و دلباز باشید. اگر نه قبل از این که یک دردسر مالی بالا بیاورید یک چشم‌بندی زیرکانه با سرمایه‌تان انجام دهید. امروز روز فعالیت، ایجاد تغییرات، بهتر کردن ظاهرتان یا دنبال کردن آرزوهایتان یا حتی ایجاد رابطه‌ای جدید با جنس مخالفتان است. در چنین شرایطی امکان انجام هر کاری وجود دارد.
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: امروز ممکن است کناره گیری کنید. سعی کنید کمتر روحیه تهاجمی داشته باشید. از خواسته‌ها و نیازهای آنها با خبر هستید و آنها را در مرکز کارهایتان قرار می‌دهید. دوستان جدیدی می‌یابید. در انتظار ایجاد تغییری در کارتان باشید. امروز پستچی برخلاف نامه‌های بی‌ارزش و یا قبض‌های پرداختی، نامه بسیار مهمی رابرای شما می‌آورد. این نامه تاثیر مهمی بر دارایی شما می‌گذارد.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهريور: اگر بر سر دو راهی قرار دارید و فکر می‌کنید به خاطر فشار روحی که دارید باید همه چیز را کنار بگذارید و ازهمه چیز دوری کنید اشتباه فکر کرده‌اید. سعی کنید به طور کلی موضاع بی‌اهمیت را نادیده بگیرید. اما تنها همین یک بار با وجودی که از محافظه کاری متنفرید ولی از آن استفاده کنید. طبیعت دیگران با شما فرق دارد خوب نیست در مورد دیگران با معیارهای خودتان قضاوت کنید.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: می‌توان لحظات رویایی و لذت بخش را با همکارانتان سپری کنید. افراد خانواده آمادگی دارند تا از آرزوهای شما حمایت کنند، تنها لازم است از آنها بخواهید زمان خوبی برای عوض کردن اسباب و اثاثیه منزل و ارتقاء رتبه در محل کار است. امروز به فعالیت زیادی از طرف شما نیاز است. امروز بسیار مایلید که شتاب زده عمل کنید احتمالاً به این علت که سعی می‌کنید کارهای زیادی را یک جا و با هم انجام دهید.
فال روزانه آبان

>فال روز متولدین آبان: در کمال تعجب می‌بینید که یک نفر از شما دفاع می‌کند و طرفدار شماست. با وجود ناامیدیهای اخیر، می‌بینید که رفتار انسان دوستانه شما اکنون به شما جواب می‌دهد و تمام روز این حس شما را خوشحال نگه می‌دارد. سراسر شور و هیجان هستید ولی به خاطر شتاب زیاد، زمان بیشتری را هدر می‌دهید. نفسی عمیق بکشید و به خود بگوئید که در هر زمان یک کار را به عهده بگیرید و با کاری که مهمتر است شروع کنید. در غیر این صورت به خودتان آمده و می‌بینید تنها دور خودتان می‌چرخید.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: شما عاشق و شیفته افکار ماجراجویانه می‌باشید. اکنون زمان بسیار مناسبی برای این افکار است زیرا مشغول کشفیات جالبی می‌باشید که مطالب زیادی را به شما یاد می‌دهند و می‌توانید راجع به آنها فکر کنید. به فکر چالش دیگری نیز می‌افتید و می‌خواهید نشان دهید که بیش از توانایی خودتان می‌توانید کار انجام دهید. اگر شانس سفر کردن پیدا کنید، این امر می‌تواند ناشی از اجابت یکی از دعاهایتان باشد.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: شما فردی هستید که با عادتها زندگی می‌کنید اما امروز برعکس همیشه هستید و امروز دوست دارید کارها و فعالیتهایی برخلاف همیشه انجام دهید. اگر از شخصی در خارج خبر بگیرید یا فردی که کاملاً از لحاظ فرهنگی و فکری متفاوت است را پیدا کنید، خوشحال می‌شوید. اگرخوش شانس باشید دعوت نامه‌ای برایتان می‌آید که به کشور دیگری بروید.
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن:امروز روابط شما کمی شلوغ شده و این یکی دیگر از روزهای پر تنش حساب می‌شود کسی می‌خواهد کارها را با سرعتی دو چندان به انجام برساند و این بدان معناست که او راجع به انجام این کارها به خوبی فکر نکرده است. همچنین اگر شما نتوانید با آرامش با آنها مواجه شوید، آنها خیلی کم تحمل شده زود از کوره در خواهند رفت. اگر حاضر نشوید در مقابل آنها کوتاه بیایید، وقوع بحثی شدید بین شما اجتناب ناپذیر است.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: امروز مراقب سلامتی خود باشید مخصوصاً آنهایی که سابقه درد دارند. شما تمایل دارید گاهی اوقات افراط کنید. بنابراین افراط نکنید و نگرانیها را خیلی جدی نگیرید. امروز پول و عشق با هم نیستند. اگر با دوستی به بیرون می‌روید مطمئن شوید که او هم دوست ندارد پول خرج کنید تا تفریح کنید و او نیز با قبضهای آخر ماه مشکل دارد. زیرا پول کافی به همراه ندارد و شما نیز نمی‌خواهید غذای او را هم حساب کنید.

منبع: بیتوته