عکس بازیگران در شبکه های اجتماعی

آزاده زارعی در حال مرور خاطرات تارزان در جنگل های شمال.

   

شهرام حقیقت دوست  از علاقه اش به کار معدن گفته، علاقه ای که از کودکی تا حالا در او وجود دارد. در کنار آرزوی ورشکستگی برای همه کسانی که مال مردم را نوش جان میکنند و یک لیوان دوغ هم روش.

 

مهدی پاکدل و میهمان کوچکی که سعی کرده بود مثل گریم مهدی در نمایش “رومئولیت” لباس بپوشد.

 

وقتی مصدوم و بی تیمی ولی خیالت راحت است که دو روز مانده به شروع بازی ها، فیکس تیم ملی در جام جهانی خواهی شد!

 

جشنواره فیلم کن شب گذشته در کن فرانسه با اکران فیلم “همه میدانند” اصغر فرهادی افتتاح شد و تا چند روز بهترین فیلم های دنیا برای تصاحب نخل های طلای این جشنواره تلاش خواهند کرد. مراسم فرش قرمز اکران این فیلم با حضور جناب فرهادی، خاویر باردم، پنه لوپه کروز و سایر ستارگان این فیلم برگزار شد و فیلم پس از اکران با تشویق بی وصف تماشاگران و کارشناسان همراه شد. آرزوی موفقیت دوباره داریم برای جناب فرهادی و تیم جهانی اش.

  

عکس هنری مونا برزویی در کنار یک دریاچه کوچک در دامان طبیعت.

 

یکی از بهترین تصمیم هایی که در دنیای چهره ها گرفته شده است، توسط مریم سلطانی بوده که بازیگری را کنار گذاشت و سالن زیبایی به راه انداخت و حالا شعبه جدیدش را افتتاح کرده و از همه رفقای بازیگرش پول بیشتری در می آورد. لاله اسکندری، گلاره عباسی، سحر دولتشاهی و مهراوه شریفی نیا در مراسم افتتاحیه شعبه جدید کسب و کار مریم سلطانی.

 

بهنوش طباطبایی با این پست تلویحا اعلام کرده که لامپ اتاقش سوخته و اگر کسی از دوستان و آشنایان قصد آمدن به خانه اش را دارد، سر راه یک لامپ صد هم بگیرد.

 

استاد کیهان کلهر و اردل ارزنجان دو نوازنده چیره دست که این شب ها در شهر های مختلف کشور عزیزمان (جر مشهد و حومه!) به اجرای کنسرت می‌پردازند و هر شب اجرای خود را به یکی از بزرگان موسیقی ایران تقدیم میکنند. کنسرت دیشب که در رشت بود، به استاد فرهاد فخرالدینی تقدیم شد.

   

محمدرضا غفاری این سلفی را گرفته و از لذت پیاده روی در خیابان ولی عصر (عج) گفته. ما نیز باید از لطافت مستتر در پس نگاه نافذش و یا از موزائیک های پیاده رو به صداقتش پی ببریم و قبول کنیم که این سلفی در خیابان ولی عصر گرفته شده است.

 

بله همه جای ایران شبیه بهشت است، ولی اگر خوب مدیریت کنند و در ویوی برکه ساختمان نیمه کاره و کانکسِ توالت عمومی نکارند!

 

نیکی خانم کریمی در یک سریال هنرنمایی کرده است، سریال “ممنوعه” ساخته امیر پورکیان که از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. پورکیان پیش از این با کارگردانی فیلم های “خنده های آتوسا” و “دریا و ماهی پرنده” شناخته میشد.

  

حسین پاکدل، پانته آ بهرام و کیومرث مرادی داوران جشنواره فیلم “سلامت”، جشنواره ای وطنی و تازه تاسیس با خطی و مشیِ نا معلوم.

 

نوشابه ای تگری از برزو ارجمند، برای علی کریمی.

 

ترامپ بداند اگر بار دیگر درباره ایران حرف اضافی بزند، با رستاک طرف است!

 

س

اخبار,اخبار فرهنگی,چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی

 

خاطره اسدی هم در سریال “ممنوعه” حضور دارد و احتمالاً نقش یک دختر جوان و سرکش را بازی میکند.

 

این همه راه و با کلی بادیگارد به نمایشگاه کتاب رفته تا کتاب های خودش را بخرد :)) حرف ندارد این بهاره رهنما.

 

سلفی بامزه احمد مهرانفر و شبنم مقدمی، مربوط به روز های فیلمبرداری فیلم “خجالت نکش” که این روز ها در حال اکران عمومی است.

   

لاله مرزبان در لاله زار، یا به قول خودش لاله ای در لاله ها. یاد یک آهنگ فولک تورکی افتادم که لپ کلامش “لاله لَر، لاله لَر” است.

 

سلفی از پشت صحنه یک سریال دیگر. سریال “گلشیفته” ساخته بهروز شعیبی که با وجود شروع پخش آن، فیلمبرداری اش ادامه دارد. بهاره کیان افشار و شیلا خداداد در این سلفی حضور دارند.

 

سلفی عمو پورنگ در کنار نفیسه روشن در یک جشن مربوط به سفارت هندوستان، با حضور هندی ترین چهره های ایرانی.

 

عکس سعید پیردوست عصا به دست در مراسم ترحیم زنده یاد ناصر چشم اذر بسیار مکدرمان کرد. سخت است وقتی با پیر شدن خالقین خاطراتمان رو  به رو می‌شویم.

 

خاطره ی پیر نشو، فقط: سلطان عباس قادری! از اشوان هم جوانتر مانده.

 

استاد مجید انتظامی به همراه دخترش گلنوش انتظامی که در سینما فعالیت دارد، در مراسم استاد چشم آذر حاضر شدند.

 

نوزده اردیبهشت و مثل هر سال یادی میکنم از عسل بانوی سینما، زنده یاد عسل بدیعی که اگر بود امروز 42 ساله می شد. روحش شاد و یادش مانا.

 

عرفان ابراهیمی بازیگر جوانی که در سریال “آنام” خوش درخشیده است و چهره شده است، انتظار هایی دارد که نشان میدهد شخصیت واقعی و شخصیتش در سریال خیلی بیربط از هم نیستند!