عکس بازیگران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی (7)

شروع میکنیم با این عکس بهنام بانی در مقابل ساختمان معروف اپرای سیدنی. واقعا هم جای شکر خدا دارد بهنام جان. اینکه یک ساله به چنین جایی برسی.

 

افسانه خانم الآن این عکس فتوشاپی از صورتتان حقیقتی است که باورش سخت است؟! شما همان دروغ بگو! دروغ بدون روتوش را به حقیقت فتوشاپی ترجیح میدهیم.

 

سلفی فلامک جنیدی در کنار همسر و فسقلی تازه به دنیا آمده اش. برای این بازیگرِ دور از وطن آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

 

مهناز افشار در نمایی از فیلم جدیدی که در دست کار دارند. فیلمی به نام “ناگهان درخت” ساخته جدید صفی یزدانیان که پیمان معادی هم در آن بازی کرده است و در لاهیجان آن را فیلمبرداری میکنند.

 

طعنه علی عمرانی به کسانی که خود را بازیگر ذاتی میدانند، با این عکس فوق العاده زیبا.

 

الناز حبیبی در اکران خصوصی فیلم “ناخواسته” ساخته جدید برزو نیک نژاد.

 

 

سارا منجزی هم که چند وقتی میشد خبری ازش نبود، در این مراسم حضور داشت.

 

سلفیِ “مثلا من خیلی کاری ام” شاهرخ استخری، در روزهایی که کل ایران تعطیل است.

 

سلفی ماشینی مهدی رحمتی و آقا پسر هایش علی و عطا.

 

سلفی افکتیِ دنیا مدنی در آلمان، بازیگری که با پخش سریال “رهایم نکن” تحت تاثیر موج سریالی قرار گرفته و به شدت در حال مطرح شدن و مشهور شدن است.

 

سوگل طهماسبی با این استوری تمام تلاشش را کرده تا فراموشی تولد سامیه لک و تبریک نگفتن به او را از دلش در بیاورد ولی از ظواهر موجود در عکس پیداست که خیلی موفق نبوده است.

 

بار الها در بحران سوژه، این افکت ها و فیلتر های اینستاگرام را از ما نگیر!

 

اسکار که چه عرض کنم، نوبلِ تاثیر گذار ترین جمله قرن را هم باید بدهیم به افسانه کمالی بابت این جمله تکان دهنده که با آن مسیر زندگی بشریت را تغییر داد!

 

علی پهلوان هم در غربت با یاد و خاطرات آریان خوش است و هر پستی که میگذارد ردی از آریان در آن پیداست. گروهی که دل ما هم برای آن تنگ شده است.

 

سمیرا حسنپور هم در مراسم اکران “ناخواسته” حضور داشت.

 

سلفی سرمربی اسبق بارسا و پسرانش.

 

ستاره اسکندری و سامیه لک، رفقای گرمابه و گلستان در اکران خصوصی “ناخواسته”.

 

فرق هنرمندانی مثل لیلا برخورداری با آزاده نامدای در میزان استقامتشان در برابر قدرت باد است.

 

بابک کریمی پس از خوردن گز آردی اصفهان.

 

این کوچولوی چشم آبی که در اکران “ناخواسته” در آغوش الناز حبیبی دیده شد، همان کوچولویی است که در سریال “دردسر های عظیم” هم بازی الناز و جواد عزتی شده بود. ساحل بکرانی عزیز. بچه ها با همین شدت و سرعت در حال بزرگ شدن هستند.

 

ترلان پروانه هم در این مراسم حضور داشت. ترلان این روزها یک مسافر به شرق اروپا دارد و اوضاع روحی اش چندان مناسب نیست.

 

سارا بهرامی و مهتاب کرامتی، دو تن از خوب های سینما در اکران “ناخواسته”. برزو نیک نژاد چه اکران پرستاره ای راه انداخته است.

 

سلفی مارال بنی آدم و ستاره پسیانی که خبر از اجرای مجدد نمایش “خدای کشتار” دارد. نمایشی که یکی از محبوب های سال گذشته بود.

 

عکس بهاری نازنین بیاتی در یکی از خیابان های شهر. عکسی که شهاب اسدی آن را ثبت کرده است.

 

بهار و برزو ارجمد، خواهر  برادری که در سریال “سر دلبران” هم بازی شده اند. سریالی به کارگردانی محمدحسین لطیفی که در این شب های ماه مبارک رمضان از شبکه 1 در حال پخش است.

 

فلورنتینو پرز از جانشین زیدان در فصل آینده رئال مادرید رونمایی کرد.

 

حال خوش عمو بهمن مفید در روزی که محمد لقمانیان و آقا لقمه به دیدارش رفته بودند. برای ایشان و همه پیشکسوت های سینما آرزوی سلامتی داریم.

 

آنا نعمتی بازیگر کم کار این روز ها در سالن زیبایی مریم سلطانی. البته این عکس مربوط به قبل از ورودشان به سالن است. هنوز عکسی از ایشان بعد از خروج از سالن منتشر نشده است.

 

بهنام تشکر در حال عشق و حال در تپه های شنی دوبی. بهنام جان باور کن در ایران خودمان هم از این تپه ها داریم. نیازی به بردن ارز و پول مملکت به دوبی نیست!

 

سلامِ موهیتویی میثم ابراهیمی به هواداران اش، از شمال زیبا.

 

احسان کرمی و پسرش در حال کوهنوردی و ورزش.

 

بانو آفرین عبیسی، سوگل طهماسبی، شهین خانم تسلیمی و بهار ارجمند در حاشیه یک مراسم افطاری با حضور هنرمندان.

 

نازنین کریمی در کنار الهام پاوه نژاد پس از تماشای اجرای وی در نمایش “کافه پولشری” نمایشی که با تحسین اکثر تماشاگران اش همراه بوده است.

 

واقعا هوای این روز های تهران غیر عادی و عجیب است و چنین هوای خوبی در این موقع از سال بی سابقه بوده است. ماهایا پطروسیان هم همین نظر را دارد.

 

مهدی ماهانی، احمد مهرانفر و بهرام افشاری در یک جایی. مهدی ماهانی چرا انقدر لاغر و نزار شده است؟! گریم فیلم است یا گریم روزگار؟!

 

مریم معصومی در یکی از کافه های تهران. با جرأت میتوان لقب شهر هزار کافه را به تهران داد. انواع و اقسام کافه ها و با دکور و آپشن های خاص و منحصر به فرد در گوشه و کنار این شهر پیدا میشود.

 

سلفی امیرحسین رستمی و سارا بهرامی در پشت صحنه سریال “ساخت ایران 2”.

 

به بهانه ادامه اکران “کوپال” در گروه هنر و تجربه، یادی کنیم از لوون هفتوان عزیز و دوست داشتنی که هنوز رفتنش را باورمان نیست.

 

سلفی شبنم قلیخانی و پوریا پورسرخ در پشت صحنه سریال “ریکاوری”، یکی دیگر از سریال های در دست ساخت برای شبکه نمایش خانگی.  برای آن عزیز مستقر روی سقف خودرو هم آرزوی سلامتی داریم.

 

فاطمه گودرزی در جشن افطاری هنرمندان که مثل همیشه پسرش آقا پویان را هم با خودش برده بود. کلا فاطمه گودرزی نمیتواند پسرش را در خانه تنها بگذارد، چون از تنهایی میترسد و ممکن است خانه را به هم بریزد!