طالع بینی هفتگی از 30 فرودین تا 5 اردیبهشت 99

 

فال هفته 30 فرودین تا 5 اردیبهشت 99

طالع بینی متولدین فروردین:

از تجار خواسته می شود برای به دست آوردن نتیجه رضایت بخش ، تمام تلاش خود را بکار گیرند. این دوره برای کسانی که می خواهند به سمت شغل بهتر حرکت کنند مطلوب است. دانشجویانی که مدرک دکترا یا فارغ التحصیلی را دنبال می کنند می توانند برای رفع نیازهای مالی خود به دنبال مشاغل نیمه وقت باشند. به نظر می رسد این هفته رشد و ثبات مالی شما بسیار امیدوار کننده است. روشهای غیراخلاقی در زمینه درآمدزایی را اتخاذ نکنید. سخنان خود را عاقلانه انتخاب کنید زیرا تأثیر عمیقی خواهد داشت. ممکن است در مورد سلامتی خود با یک مسئله جزئی روبرو شوید. باید به چشم چپ خود توجه ویژه ای داشته باشید.

طالع بینی متولدین اردیبهشت:

صنعتگران و تولیدکنندگان خواهان افزایش بازار محصولات خود هستند. کارمندان با رعایت موارد برتر به مراحل بالاتر خود در محل کار قرار خواهند گرفت. آنها برای عملکرد بهتر باید آستین خود را بالا بزنند و تلاش خود را به حداکثر برسانند. دانشجویان باید رویکردی منظم را اتخاذ کرده و برای هر موضوع زمان کافی اختصاص دهند. احتمال ایجاد رابطه با شخصی از جنس مخالف بسیار زیاد است. نسبت به نظرات شریک زندگی خود دلخور نشوید و در موردش قضاوت نکنید. از آنجا که اختلالات تنفسی در طول این هفته یک احتمال است ، توصیه می کنیم از رفتن به مکان های آلوده خودداری کنید.

طالع بینی متولدین خرداد:

با تلاش مستمر و عزم سنگین ، بازرگانان با موفقیت قادر خواهند بود موج را به نفع خود بچرخند! فرصت های شغلی عالی که رشد شغلی امیدوارکننده ای را ارائه می دهند به زودی به نتیجه می رسند. دانشجویانی که مایل به استفاده از پذیرش برای تحصیلات عالی در خارج از کشور هستند ، موفق خواهند بود. دانش آموزان باید یاد بگیرند که برای یک نتیجه برجسته تمرکز خود را افزایش دهند. به نظر می رسد خورشید و عطارد در خانه یازدهم در حال حرکت است. این امر باعث جریان پایدار پول همراه با سودهای پولی می شود. در کل به نظر می رسد هفته در جبهه مالی بسیار خوب است. احتمال مشخصی برای ایجاد رابطه تنگاتنگ با شخصی از جنس مخالف وجود دارد. این هفته با دوستان تازه ، به شرط انتخاب دقیق آنها ، زمان بسیار خوبی را ارائه می دهد. به بیماران دیابتی و فشار خون اکیداً توصیه می شود یک بررسی کامل از بدن انجام دهند تا سطح قند و فشار آنها تحت کنترل باشد.

طالع بینی متولدین تیر:

کارمندان نسبت به جایگاه خود در دفتر احساس ناامنی می کنند. بازرگانان ممکن است سفارشات مکرر را از مشتریان قدیمی دریافت کنند. اگرچه ، در مورد مشتریان جدید ، قبل از ارائه هر نوع اعتبار ، پیشینه آنها را بررسی کنید. علیرغم تلاش های صادقانه ، دانشجویان ممکن است نتوانند سطح تمرکز خود را حفظ کنند. ما به دانشجویان توصیه می کنیم که مرتباً مراقبه کنند. این هفته نوید یک وضعیت مالی پایدار و قوی را می دهد. احتمال قوی وجود دارد که شما هزینه اصلی مربوط به خانواده خود را متحمل شوید. از هزینه‌های غیرضروری خودداری کنید و هر وقت ممکن بود پس انداز کنید. اولویت شما باید حفظ صلح در خانواده باشد. با رویکرد خود مراقب باشید و به زبانی نرم و ملایم بچسبید. بدون اینکه قضاوت کنید به شریک زندگی خود گوش کنید. بیماران دیابتی و فشار خون باید مرتباً معاینه دقیق بدن انجام دهند. تمرینات سبک قلبی و عروقی به شما کمک می کند تا سالم باشید.

طالع بینی متولدین مرداد:

ثبات مالی شما کاملاً سنگین خواهد بود. سرمایه گذاری های انجام شده در گذشته ثمره شیرین بازده را به همراه خواهد داشت. اگرچه ، این دوره مناسب برای در نظر گرفتن سرمایه گذاری های جدید نیست. به طور کلی زمان سپری شده با خانواده ممکن است لذت بخش باشد. این هفته امکان مشخصی برای ایجاد روابط جدید وجود دارد. اختلافات جزئی ممکن است بین زوجین متاهل ایجاد شود. در طول این هفته هیچ نگرانی عمده ای در زمینه سلامتی مشاهده نمی شود. غذاهای سالم و مغذی بخورید. شام شما باید تا حد امکان سبک باشد. مراقب صدمات غیر منتظره باشید. رانندگی با دقت!

طالع بینی متولدین شهریور:

کارمندان حقوق بگیر باید تغییراتی را بپذیرند و چالش های جدید را در پیش بگیرند. بازرگانان هوشمند موفق خواهند بود. کاهش حاشیه سود شما ایده خوبی برای گسترش تجارت خواهد بود. دانشجویان ممکن است نتوانند زمان با کیفیت زیادی را برای دانشگاه خود اختصاص دهند. کسانی که مایل به ادامه تحصیلات عالی در خارج از کشور هستند ، موفق خواهند بود. در کل ، وضعیت مالی شما راحت خواهد ماند. ممکن است بطور غیر منتظره هزینه های عمده ای متحمل شوید. گانشا به شما توصیه می کند مقررات کافی برای احتمالات را در نظر بگیرید و منابع مالی خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید. جو درون خانواده شاد و لذت بخش خواهد بود. از مصرف مشروبات الکلی و افرادی که ماهیت مخرب دارند دوری کنید. ممکن است مجدداً با بیماریهایی که در گذشته داشتید ،درگیر شوید. بسیار مراقب چشمان خود باشید ، به خصوص چشم راست در صورت بروز هرگونه ناراحتی با چشم راست ، فوراً به چشم پزشک مراجعه کنید.

طالع بینی متولدین مهر:

بازرگانان در حال مذاکره در مورد معاملات مختلف هستند که همه به یکباره انجام می شود. دانشجویان باید در این هفته متمرکز و مراقب باشند ، به خصوص دانشجویانی که فارغ التحصیل علم یا فناوری اطلاعات هستند. دانش آموزانی که تحصیلات عالی را دنبال می کنند نیز برتری خواهند یافت. شما در این هفته در یک وضعیت مالی بسیار راحت خواهید ماند. هزینه های غیر ضروری را کاهش داده و روی پس انداز متمرکز شوید. در مورد نیازهای داخلی خانواده خود مراقب باشید. احتمال ازدواج با کسی که به دلخواه شماست ، بسیار زیاد است! نسبت به انتخاب ها ، دوست داشتن و دوست نداشتن شریک زندگی خود حساس باشید.

طالع بینی متولدین آبان:

کارمندان حقوق بگیر سخت تلاش می کنند تا به موقع کارهای خود را تحویل دهند. تلاش آنها نباید چیزی کمتر از بهترین باشد. بازرگانان سرشار از شور و نشاط هستند تا بتوانند پایگاه مشتری خود را توسعه داده و تجارت خود را گسترش دهند. دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیلات عالی در خارج از کشور هستند ، موفق خواهند بود. پیشرفت دانش آموزان رضایت بخش خواهد بود. در کل ، ثبات مالی شما در طول این هفته بسیار پر صدا خواهد بود. ممکن است هزینه های پیش بینی نشده ای را برای خانواده ات متحمل شوید. افراد متاهل ممکن است هدایای ارزنده ای را دریافت کنند. دست و صورت خود را ضد عفونی کنید.

طالع بینی متولدین آذر:

سفرهای کوتاه مدت تجاری بسیار سودآور خواهد بود. کارمندان حقوق بگیر باید نسبت به عملکرد خود در محل کار بسیار مراقب باشند. در طول این هفته از تصمیم گیری های مهم تجاری خودداری کنید. دانشجویان در طول این هفته مشغول نوعی فعالیت های اجتماعی خواهند بود. نکاتی را که سالمندان خود به شما ارائه می دهند به یاد داشته باشید و دنبال کنید. دانشجویان نیاز به تمرکز و دقت بیشتر دارند. از آنجا که این دوره بسیار روشن برای سرمایه گذاری های جدید نیست ، این هفته از انجام این کار خودداری کنید. هزینه های غیر ضروری را کاهش داده و روی پس انداز آینده متمرکز شوید. مسائل جزئی خانواده ممکن است باعث آرامش روحی شما شود. ممکن است در نهایت شریک رویاهای خود را ملاقات کرده و گره زناشویی بزنید. ممکن است در طول این هفته دچار اختلال جزئی سیستم تنفسی شوید. به غذاهای سالم بچسبید و از شامهای سنگین و روغنی در اواخر شب اجتناب کنید.

طالع بینی متولدین دی:

بازرگانان این هفته قادر به معامله عمده نخواهند بود. توصیه می کنیم در این دوره هیچ تصمیمی مهم در رابطه با مشاغل اتخاذ نکنید. شما باید امور مالی را با دقت انجام دهید. همچنین احتمال تحمل هزینه های کلان در طول این هفته بسیار قوی است. عشق در هوا است. احتمال ازدواج مجردها در این مدت بسیار زیاد است. اختلالات جزئی در خانواده ممکن است شما را ناراحت کند. حفظ هماهنگی خانوادگی مهمترین چیز خواهد بود. ممکن است در رابطه با دستگاه گوارش شما موارد جزئی وجود داشته باشد.

طالع بینی متولدین بهمن:

کارمندان باید دائماً در تلاش برای بهبود کارآیی کلی خود باشند. بازرگانان با یک رقابت سخت روبرو خواهند شد. آنها باید سرزمین های جدید و غیرممکن را کشف کنند. سفرهای کوتاه مدت تجاری به میزان قابل توجهی فروش را افزایش می دهد و بسیار سودآور خواهد بود. دانش آموزان وقت کافی برای تحصیل خود اختصاص نمی دهند. تمرکز و سخت کوشی امری ضروری است. مدیریت هزینه های روتین در این هفته برای شما مشکلی نخواهد داشت. از هزینه‌های غیرضروری خودداری کنید و هر وقت ممکن بود پس انداز کنید. فصل جدید پر از عشق و تعهدات در حال آغاز است! احتمال عاشق شدن زیاد است. ما به کارمندان شاغل توصیه می کنیم با همکاران خود دوستانه باشند. در طول هفته احساس تازگی و انرژی خواهید کرد. احتمال وجود یک مسئله جزئی در رابطه با دستگاه گوارش شما وجود دارد. شام شما باید تا حد امکان سبک باشد. مراقب صدمات غیر منتظره باشید.

طالع بینی متولدین اسفند:

تجار باید بیش از حد معمول تلاش کنند ، خصوصاً ضمن انعقاد معاملات. کارمندان با مشکلی روبرو خواهند شد. از تصمیم گیری های مهم شغلی خودداری کنید. دستیابی به سود عمده مالی در این مدت بسیار دشوار خواهد بود. این دقیقاً زمان تحمل فشار زیاد در هزینه های ناخواسته است. نگه داشتن احساس بد برای شریک زندگی تان ، فقط به هماهنگی در روابط زیبای شما آسیب می زند. یک مسئله جزئی خانوادگی شما را مختل می کند. قبل از دوستی جدید خصوصاً جنس مخالف مراقب باشید. در این مدت مستعد ابتلا به عفونت های ویروسی خواهید بود. ممکن است در مورد سیستم گوارشی شما نیز موارد جزئی وجود داشته باشد. تمرینات سبک قلبی و عروقی به شما کمک می کند تا متناسب باشید.

منبع:بخش سرگرمی بیتوته