توصیه های نشونت برای خرید بک لینک انبوه که حتماً باید بدانید

روزی روزگاری ساخت بک لینک های انبوه راهی برای افزایش رتبه شما بود، اما اکنون این روش یکی از راه های کاهش رتبه شماست. اگر می خواهید دلیل این تغییر را بدانید، لطفا تا پایان این مقاله که از سایت نشونت گردآوری شده است، ما را همراهی کنید.

بک لینک انبوه به چه نوع بک لینکی گفته می شود؟

بک لینک انبوه یعنی ایجاد تعداد زیادی بک لینک (این تعداد عدد ثابتی ندارد و نسبی است) برای وب سایت شما در زمان بسیار کوتاه و به روش یهویی. این کار را می توان به صورت دستی و همچنین رباتیک و اتوماتیک انجام داد.

بک لینک های انبوه چه تاثیری بر روی وب سایت دارند؟

در گذشته، بک لینک های فله ی رتبه سایت را به طور چشمگیری افزایش داده اند، اما امروزه اینطور نیست و اغلب اگر اینطور هم نباشد، نتیجه مثبتی ایجاد نمی کند. ما جلوتر به شما خواهیم گفت چرا، مگر در شرایط خاص.

انواع بک لینک انبوه

بک لینک های انبوه را می توان به صورت دستی و خودکار ایجاد کرد.

بک لینک های گسترده در سایت (سایت واید)

اگر از یک سایت بزرگ بک لینک بخرید، در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی بک لینک از سایت دریافت خواهید کرد. این روش به عنوان یک روش دستی برای ایجاد لینک های انبوه نیز شناخته می شود.

خرید بک لینک انبوه از نشونت

بک لینک های رباتیک انبوه

احتمالا همه شما بک لینک های روباتیک را می شناسید. به عنوان مثال، اگر با استفاده از نرم افزارهای لینک سازی در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی بک لینک برای وب سایت خود ایجاد کنید، باز هم بک لینک های بزرگ و انبوه تولید خواهید کرد، اما این بار به صورت خودکار و رباتیک که در هر دو مورد خطرناک است. ممکن است تعجب کنید: اکنون که این اتفاق می افتد، پس رقبا به راحتی می توانند به سایت ما آسیب بزنند. بله، اما راه حلی وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید از ابزاری استفاده کنید که بک لینک های مخرب را نادیده می گیرد تا بک لینک های بی کیفیت را رد صلاحیت کند تا بر وب سایت شما تأثیر منفی نگذارد (مثلاً بتوانید بک لینک های اسپم را رد کنید و از این طریق رقبا دیگر نتوانند به شما آسیب بزنند).

اگر از نرم افزار لینک سازی استفاده می کنید و مستقیماً به سایت خود بک لینک می سازید، باید بدانید که یک قدم به مجازات شدن نزدیک شده اید. این بدان معنا نیست که نرم افزار لینک بیلدینگ بی فایده است. در عوض، باید ترفندهای آنها را یاد بگیرید و بعداً آنها را به کار ببرید. بنابراین سعی کنید قبل از آشنایی کامل با آنها به دقت از آنها استفاده کنید. نشونت چگونگی استفاده از نرم افزارهای لینک سازی را در سرویس های مشاوره سئو ارائه نموده است.

چه زمانی لینک های عمده مناسب هستند؟

معمولا در سئو سایت های تازه تاسیس نمی توان روی بک لینک انبوه حساب باز کرد. اگر در حال حاضر سایتی را راه اندازی کنید و از آنجائیکه گوگل اعتماد نسبتا کمی به شما داشته است، رفتار نادرست شما تاثیر بسیار ناخوشایند و غیرقابل برگشتی روی سایت خواهد داشت. یکی از این موارد ایجاد بک لینک انبوه برای سایت های تازه تاسیس است. تعداد بک لینک های چنین سایتی کاملا غیر طبیعی است زیرا هیچ جریان جدیدی برای آن ها در فضای مجازی ایجاد نشده است.

اما باید بدانیم چه زمانی این بک لینک ها طبیعی هستند. سایت های ثبت نام یارانه یا مسکن یا کنکور را به خاطر دارید؟ یا حتی چنین وب سایت های مشابهی را! سوال اینجاست که نه تنها سایت های خبری در مدت زمان کوتاهی برای ایجاد بک لینک بالا به این سایت ها لینک می دهند و جریمه هم نمی شوند، بلکه به رتبه 1 هم دست پیدا می کنند. چطور این اتفاق می افتد؟ مگر نگفته ایم بک لینک انبوه ضرر دارد؟ دلیلش این است که این سایت ها قابل اعتماد هستند و با بک لینک های انبوه یک جریان کاملا طبیعی در اینترنت وجود دارد که هوش مصنوعی گوگل آن را کاملا تشخیص می دهد و اگر این جریان مصنوعی و غیرعادی باشد به راحتی تشخیص داده می شود که نتیجه اش چیزی جز پنالتی گوگل نیست. بنابراین در خرید بک لینک نشونت حتما به این موارد توجه کافی داشته باشید.

سعی کنید بک لینک انبوه نسازید

فراموش نکنید که بک لینک ها همه چیز نیستند. هر صفحه ای که به طور طبیعی در صفحات مختلف وب به طور همزمان تبلیغ می شود، جریان های طبیعی را در وب به سمت آنها جریان می دهد و این جریان به قدری طبیعی است که بک لینک های انبوه آنها نه تنها غیر طبیعی نیست، بلکه اهمیت این صفحه را تایید می کند. می تواند وضعیت رتبه و سئوی آن صفحه را بهبود دهد. بنابراین، قبل از ایجاد لینک های ورودی (چه لینک های ورودی رایگان یا پولی یا لینک های ورودی انبوه یا محدود) و تعداد آنها را بیان کنید، به مواردی مانند طول عمر وب سایت، تعداد لینک های ورودی از وب سایت قبلی و فعالیت های کلی توجه کنید. در طول سئو این جزئیات برای پیشبرد پروژه سئو بسیار موثر است.

پس خرید بک لینک انبوه خوب نیست؟

اگر به بسته های لینک بیلدینگ در صفحه سایت خرید رپورتاژ آگهی (https://neshoonet.ir) دقت کنید، تمامی بسته ها دارای زمان ساخت مشخصی هستند. یعنی همه منابع به تدریج ایجاد می شوند و این ایجاد تدریجی آنها را طبیعی می کند. البته بخشی از ساختمان انتقالی برای تقویت ایجاد شده در لایه های 2 و فراتر از آن است. در این صورت ایجاد بک لینک گروهی در لایه دوم و بعدی با در نظر گرفتن شرایط سایت و تدوین استراتژی مجاز است. اگر در مورد معایب بک لینک های انوبه صحبت کنیم، منظور ما فقط طبقه و لایه اصلی  لینک سازی است. حتما به این نکته توجه کافی داشته باشید.

از مشاور سئو نشونت کمک بگیرید

اگر هنوز مردد هستید و نمی دانید که چگونه روی سایت خود کار کنید، مشاور سئوی نشونت (https://neshoonet.ir/market/seo-consulting/) با توصیه ها و توسعه استراتژی های لینک بیلدینگ در سئوی خارجی راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما ارائه می دهد و در صورت تمایل شما می توانید از این روش ها استفاده کنید و سایت خود را رشد دهید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید به صفحه ساخت بک لینک انبوه (https://neshoonet.ir/bulk-backlinks/) مراجعه کرده یا با 01391012617 یا 09114934623 تماس بگیرید.