بیوگرافی بهامین تورانی, بازیگر و مجری

بیوگرافی بهامین تورانی

بهامین تورانی مجری، بازیگر و گوینده متولد ۲۵ مهر ۱۳۶۲ در شمیران تهران است. بهامین تورانی از مجریانصدا و سیمای ایران که وی را در شبکه شما و برنامه توپ می شناسند، وی علاوه مجریگری در عرصه بازیگری نیز فعالیت می کند.

تصاویر اینستاگرام بهامین تورانی

بهامین تورانی را بیش تر باید مجری بوده تا بازیگر. وی تجربه اجرا در برنامه ورزشی توپ که پخش آن بصورت زنده از شبکه شما بوده است را در کارنامه هنري خود دارد.

تورانی در برنامه هایی مانند اجرای برنمه های بانکداری و مستندهای اجتماعي و برنامه سبک زندگی و غیره بعنوان مجری در تلويزيون حضور داشته است.

مادر بهامین تورانی

بهامین تورانی در زمان اجرای برنامه زنده توپ در شبکه شما به علت انتقادهای تند و جنجالی که علیه تیم ملي داشت با عکس العمل های تندی روبرو شد. این مجری، در این برنامه، به نقد شدید از کارلوس کیروش پرداخته و جملاتی مانند« براي من بزرگ نیستی»،« داری با رحمتی تسويه حساب شخصی می کنی»، « منافع خاص داری»،« یکی نیست به کیروش بگوید جایگاه تو این نیست» و … اظهار داشت.

ورود وی به عرصه بازیگری

وی بازگری را براي بار اول در سال 1386 و با مجموعه تلویزیونی کارآگاهان به کارگردانی حمید لبخنده تجربه کرد.

بهامین تورانی بازیگر نقش علیرضا فرمند در مجموعه تلویزیونی” گاندو”

بهامین تورانی به تازگی در مجموعه تلویزیونی گاندو حضور یافته و در این مجموعه پلیسی و امنیتی ایفای نقش علیرضا فرمند و آقازاده پرداخته است. 

از ديگر آثار وی در زمينه بازیگری میتوان به بازي در فیلم هایی مانند« آخرین بازي»،« جامه دران» و مجموعه تلویزیونی« پردیس» اشاره داشت.

گردآوری : روبکا