برترین هتلهای دبی از هتل آستوریا تا هتل آتلانتیس

دبی شهری بسیار مدرن و زیبا و محلی برای گردشگری خارجی در جنوب خلیج فارس است و این شهر بخشی از امارات متحده عربی محسوب می‌شود. این شهر دارای آسمان خراشهای دیدنی و بناهای مدرن متعددی است و مراکز خرید مجلل و مجموعه‌های تفریحی بسیار خوب را در خود دارد. آنجا شهری دارای جاذبه‌های مختلف توریستی بوده و شامل ساحل و رودخانه می‌شود. میلیون‌ها گردشگر سالانه به دبی سفر میکنند و تعطیلات خود را در آنجا سپری می‌کنند.

در دبی می‌توانید به انواع تفریحات آبی بپردازید و از موزه‌های زیبا دیدن فرمایید. رستوران‌های بسیار خوبی در دبی قرار دارند که انواع غذاهای بین‌المللی را با کیفیت خیلی بالا به شما ارائه می‌کنند. در دبی شگفتی‌های معماری مانند برج خلیفه و برج العرب وجود دارد که مورد توجه بسیاری از توریست‌ها است. در شهر دبی می‌توانید اقامت آرام و مجلل را در لوکس ترین و بهترین هتل‌های دنیا تجربه کنید. این شهر شامل صدها هتل مختلف می‌شود و در میان هتل‌های دبی می‌توان هتل‌های 4 و 5 ستاره بسیار خوبی را برای اقامت انتخاب کرد. تور دبی به همراه یک هتل درجه یک می‌تواند به یک سفر خاطره انگیز و فراموش نشدنی تبدیل گردد. اگر می‌خواهید با برترین هتل‌های شهر دبی آشنا شوید حتماً ادامه این مطلب در مورد تور دبی را بخوانید که می‌خواهیم به شما چند هتل بسیار خوب در دبی را معرفی کنیم.

هتل والدورف آستوریا پالم جمیرا دبی

به گزارش سفر باتو هتل والدورف آستوریا پالم جمیرا یکی از هتل‌های بسیار عالی 5 ستاره دبی محسوب می‌شود. این هتل در پالم جمیرا واقع شده و دارای مناظری زیبا از خلیج فارس است. آنجا تمامی امکانات یک هتل مدرن را شامل می‌شود و یکی از زیبا‌ترین هتل‌های دبی از نظر معماری و طراحی است. این هتل دارای اتاق‌هایی با امکانات کامل و لوکس است و برای شما تمامی خدمات را فراهم آورده است. اتاق‌ها شامل تلویزیون صفحه تخت، مناظر زیبا، تراس، مینی بار، اینترنت پرسرعت، مبلمان و وسایل لوکس می‌شوند. در آنجا برای راحتی رفت و آمد خدمات ترانسفر به نقاط مختلف شهر فراهم گردیده است. این هتل دارای رستوران‌هایی با کیفیت بسیار بالا بوده که غذاهای بسیار عالی بین المللی از اروپا و آسیا را به شما ارائه می‌کنند. آنجا همچنین دارای چند کافه بسیار عالی و با کیفیت بالا است. از امکانات این هتل لوکس می‌توان به ساحل اختصاصی بزرگ آنجا با امکانات بی نظیر تفریحی و ورزشی اشاره کرد. آنجا دارای فروشگاه بوده و برای کودکان زمین‌های بازی و استخر اختصاصی دارد. در آنجا می‌توانید در استخرهای سرپوشیده و روباز به آبتنی بپردازید و از سونا و جکوزی بره ببرید. این هتل دارای سالن بدنسازی مجهز، سالن اسپا، خدمات ماساژ و بسیاری امکانات دیگر نیز می‌شود.

هتل آتلانتیس پالم دبی امارات دبی

دیگر هتل در جزایر مصنوعی زیبای دبی هتل آتلانتیس است که  پس از تهیه تور دبی ارزان در پالم جیمرا قرار گرفته است. آنجا یک هتل 5 ستاره بوده که در فاصله کمی از برج خلیفه و امارات مال قرار گرفته است. این هتل دارای طراحی بسیار زیبا بوده و معماری آنجا بسیار باشکوه و دیدنی است. اتاق‌های این هتل از بهترین امکانات اقامتی در دبی بهره مند هستند و شامل تهویه، اینترنت وای فای، مینی بار، خدمات شبانه روزی و گاو صندوق هستند. اتاق‌ها نمای زیبایی به دریای خلیج فارس دارند و همینطور می‌توانید اتاق‌هایی با نمای زیبای دبی را هم در آنجا داشته باشید. این هتل شامل رستوران‌هایی با کیفیت بسیار بالا و غذاهایی متنوع بوده که مناظری بی نظیر و طراحی‌هایی عالی را هم شامل می‌شوند. این هتل دارای استخر‌های بسیار بزرگ روباز با امکانات کامل آفتاب گرفتن بوده و همچنین ساحلی اختصاصی دارد. از دیگر امکانات ورزشی این هتل، زمین تنیس، سالن بیلیارد، خدمات ورزشی آبی و ساحلی و بسیاری امکانات دیگر مثل سالن ورزشی و بدنسازی است. آنجا شامل دلفیناریوم بوده و آکواریومی بزرگ دارد. برای تفریح این هتل از بهترین‌ها در دبی بوده و شامل پارک آبی، سالنهای بازی برای بچه‌ها، سالن‌های کنسرت، سالن‌های بولینگ، انواع تورهای گردشگری و بسیاری امکانات دیگر می‌شود.

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا، یک هتل زیبا با معماری زیبای سنتی عربی در منطقه شیخ زاید است. این هتل از هتل‌های خوب 5 ستاره دبی بوده و می‌توانید از این هتل به راحتی به مناطق دیدنی و تفریحی دبی بروید. اتاق‌های این هتل دارای امکانات مدرن بوده و طراحی بسیار خوبی را دارند. از امکانات آنجا باید به اینترنت بی سیم، مینی بار، مناظر زیبا و تلویزیون صفحه تخت اشاره کرد. این هتل دارای رستوران‌های بسیار خوبی می‌شود که غذاهای خوشمزه عربی، لبنانی و همچنین اروپایی و مدیترانه‌ای را برای مشتریان طبخ می‌کنند. آنجا شامل امکانات بسیار خوبی برای رفاه و آرامش است که می‌توان به خدمات ماساژ درمانی، سالن اسپا، خدمات طب سوزنی چینی و سالن یوگا اشاره کرد. این هتل دارای فضای بسیار زیبا در کنار رودخانه بوده و برای پیاده روی بسیار محل مناسب و خوبی است. از دیگر امکانات این هتل باید به استخر‌های سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، سالن ورزشی مجهز و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.