برترین هتلهای تایلند از هتل اورینتال تا هتل شانگری

تایلند کشوری سرسبز و استوایی در جنوب قاره آسیا بوده و سالانه میلیون‌ها گردشگر را به سوی خود جذب می‌کند که به دلیل سواحل زیبا و نقاط دیدنی متعدد در آنجا گردشگران به این کشور سفر می‌کنند. اگر به تور تایلند بروید می‌توانید تور بانکوک یا تور پاتایا یا کرابی را برای سفر گردشگری خود انتخاب کنید که از شهرهای بسیار زیبا در این کشور محسوب می‌شوند. در کشورتایلند جاذبه‌های مختلف زیادی وجود دارد که می‌توان به معابد زیبا و همچنین موزه‌های تاریخی اشاره کرد. آنجا شامل پارک‌های ملی و سواحل بکر و زیبا می‌شود. شهر بانکوک به عنوان پایتخت تایلند محلی بسیار عالی برای خرید بوده و مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به فرهنگ و هنر است. تایلند شامل خوراکی‌ها و غذاهای خوشمزه بوده و رستورانهای بسیار خوبی را درون خود جای داده است. اگر بخواهید به تایلند سفر کنید باید یک هتل خوب را برای اقامت خود در طول سفر انتخاب کنید. اگر هتل‌های لوکس و مجلل تایلند را برای اقامت خود انتخاب کنید می‌توانید از داشتن یک سفر خوب و راحت مطمئن باشید توصیه ما با شما انتخاب هتل‌های 5 ستاره تایلند برای اقامت در تور تایلند است. در ادامه چند هتل 5 ستاره خوب در کشور تایلند را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل اورینتال رزیدنس بانکوک تایلند

به گزارش سفر باتو یکی از هتل‌های بسیار خوب در شهر بانکوک که در مرکز شهر هم قرار دارد و به مراکزر خرید و نقاط دیدنی شهر نزدیک است هتل 5 ستاره اورینتال رزیدنس است. این هتل دارای طراحی بسیار مدرن و زیبا بوده و جلوه‌ای باشکوه دارد. اتاق‌های این هتل بسیار زیبا تزئین شده و شامل امکاناتی کامل و مناظری زیبا با پنجره‌هایی بزرگ می‌شود. اتاق‌ها دارای حمام لوکس و مبلمان و وسایل شیک بوده و شامل اینترنت وای فای سراسری می‌شود. در این هتل می‌توانید در رستوران‌های مجلل و بسیار با کیفیت غذاهای تایلندی، ژاپنی و بین المللی میل کنید و از امکانات این هتل مثل فروشگاه، خشک شویی، صرافی و خدمات نگهداری از کودک به همراه سالن بازی برای بچه‌ها بهره ببرید. در این هتل استخرهای سرپوشیده و سرباز با مناظر و طراحی بسیار زیبا، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ حرفه‌ای، باشگاه مجهز بدنسازی، سالن بیلیارد و بسیاری امکانات تفریحی و رفاهی دیگر بهره ببرید.

هتل شانگری لا بانکوک تایلند

دیگر هتل 5 ستاره بانکوک، هتل شانگری لا است که در نزدیکی رودخانه بانکوک قرار گرفته است و دارای مناظری بسیار عالی است. آنجا شامل اتاق‌هایی بسیار لوکس با تزئینات مدرن بوده و امکاناتی کامل را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل شامل اینترنت رایگان بوده و تلویزیون، حمام، یخچال، تهویه هوا و امکانات رفاهی خوبی دارند. این هتل شامل 5 رستوران بوده که انواع منوهای مختلف از غذاهای آسیایی و بین المللی را به مشتریان ارائه می‌کنند. آنجا دارای استخرهای سرپوشیده و همچنین روباز بوده و مرکز مجهز اسپا و خدمات ماساژ درمانی دارد. این هتل دارای زمین تنیس بوده و باشگاه بدنسازی مجهز دارد. فضای بیرونی این هتل باغی زیبا و مناسب برای پیاده روی و کسب آرامش است. این هتل شامل امکاناتی مانند صرافی، سالن کنفرانس بزرگ، خشک شویی، سلمانی و بسیاری امکانات دیگر است.

هتل رایاوادی کرابی تایلند

یکی از هتل‌های 5 ستاره و خوب در تور تایلند هتل رایاوادی کرابی است که در منطقه‌ای سرسبز و زیبا و نزدیک به دریا قرار گرفته است. این هتل با طراحی زیبا و جالب اش به شما حس آرامش می‌دهد. برای رفتن به این هتل باید با قایق به منطقه پارک ملی دریایی کرابی بروید. آنجا دارای یک رستوران داخل غار است که فضایی جالب و منحصر به فرد دارد. به جز این رستوران آنجا شامل 3 رستوران بسیار خوب دیگر است. دیگر امکانات این هتل شامل مرکز اسپا، سونا و جکوزی و ساحل اختصاصی است.

هتل هیلتون پاتایا تایلند

هتل هیلتون در شهر پاتایا یکی از هتل‌های خوب و 5 ستاره شهر پاتایا بوده که امکاناتی لوکس و کامل را در اختیار مهمانان خود ارائه می‌دهد. اگر به این هتل بروید می‌توانید دسترسی خوبی به نقاط دیدنی شهر و مراکز خرید داشته باشید. این هتل با داشتن اتاق‌هایی با مناظر زیبا و طراحی داخلی مجلل شما را از هر لحاظ راضی خواهد نمود. امکانات این هتل کامل بوده و شامل خدمات خشک شویی، کرایه ماشین، صرافی و … می‌شود. در آنجا می توانید در اتاق‌ها تجهیزاتی مانند یخچال، تلویزیون، گاو صندوق و مبلمان و اینترنت رایگان را داشته باشید. این هتل شامل فروشگاه بوده و رستوران‌های بسیار خوبی را دارد. سالن آمفی تئاتر آنجا بزرگ بوده و مناسب برای جشن‌های مختلف است. این هتل شامل استخر‌های مختلف می‌شود و ساحل اختصاصی همراه با امکانات تفریحی دارد. هتل هیلتون پاتایا دارای سالن بدنسازی بوده و خدمات ماساژ درمانی و اسپا را به مشتریان ارائه می‌کند. در تراس‌ این هتل می‌توانید مناظری بسیار زیبا از مناطق اطراف پاتایا و همچنین دریا را مشاهده کرده و در آنجا به مشاهده مناظر و استراحت بپردازید.