برترین جاذبه های دیدنی کیش که باید حتما دید

کیش جزیره‌ای در جنوب ایران و خلیج فارس است. این جزیره یکی از نقاط توریستی و پر طرفدار در ایران بوده و همه ساله میلیون‌ها توریست این مقصد را جهت سفر خود در تعطیلات انتخاب می‌کنند. آنجا دارای پوشش گیاهی خاص و بسیار دیدنی است و نقاط طبیعی و دیدنی زیادی دارد. از مهم ترین دلایل سفر به جزیره کیش رفتن به سواحل این جزیره و لذت بردن از آب شفاف آنجا است. آب آنجا تمیز بوده و برای آبتنی و همچنین تفریحات دریایی عالی است. در سواحل کیش می‌توانید در کنار داشتن یک ساحل زیبا و با شن‌های طلایی از آبتنی لذت ببرید. این جزیره شامل رستوران‌هایی بسیار خوب است و تجربه اقامت و رستوران‌های خوب کیش سفر در آنجا را به یک تجربه لذیذ تبدیل خواهد نمود. در این جزیره هتل‌های بسیار خوبی ساخته شده است و هتل‌های کیش راحتی را برای مسافران این جزیره به ارمغان می‌آورند. در آنجا تعدادی از بهترین هتل‌های 5 ستاره ایران ساخته شده است. اگر می‌خواهید با تور کیش به این جزیره سفر کنید باید در مورد دیدنی‌های آنجا اطلاعات کسب کنید و در طول اقامت خود از دیدنی‌های این جزیره دیدن کنید. در ادامه می‌خواهیم به بهترین نقاط دیدنی در جزیره زیبای کیش بپردازید و آنها را به شما معرفی کنیم.

پارک دلفیناریوم کیش و باغ پرندگان

به گزارش سفر باتو از بهترین جاذبه‌های دیدنی در کیش دلفیناریوم است که به محلی گفته می‌شود که در آنجا می‌توانید نمایش دلفین‌ها و فک‌ها دریایی را مشاهده کنید و از بازی و کارهای آنها لذت ببرید. این برنامه همه روزه در این جزیره انجام می‌شود و به یکی از مقاصد تفریحی کیش تبدیل شده است. دلفیناریوم کیش اولین دلفیناریوم کشور ایران بوده است. در بیرون این محیط می‌توانید به باغ پرندگان بروید در آنجا انواع مختلف گونه‌های پرندگان مانند طاووس وجود دارد و می‌توانید از نزدیک آنها را مشاهده کنید. دیدن طوطی‌ها و کاسکو‌ها بسیار جذاب و فراموش نشدنی خواهد بود.

اسکله تفریحی کیش

یکی از نقاط دیدنی کیش که برای عکس برداری و ثبت خاطرات هم بسیار عالی است. اسکله تفریحی کیش است. این اسکله دارای محیطی بزرگ و عالی برای پیاده روی است و نیم کت‌هایی برای نشستن دارد. در نزدیکی آنجا مراکز خرید و همچنین کافه‌ها و رستوران‌های مختلف وجود دارند. در آنجا می‌توانید آبهای خلیج فارس را مشاهده کرده و از زیبایی آنجا لذت ببرید. برخی در آنجا به ماهی گیری مشغول می‌شوند و می‌توانید بعد از بازدید از آنجا به مراکز تفریحی نزدیک آنجا مثل سینما 4 بعدی و همینطور سالن بولینگ بروید.در ضمن تور ارزان کیش را از ما بخواهید .

کشتی یونانی کیش

یکی از نقاط بسیار معروف و دیدنی کیش، کشتی یونانی است. این کشتی که سالیان سال است در بخش غربی کیش به گل نشسته است محلی بسیار آرامش بخش برای عکاسی در هنگام غروب آفتاب است. ساحل آنجا یک ساحل آرام و شامل جاذبه‌های طبیعی مثل صخره‌ها و شن‌های نرم است. در آنجا امکانات گردشگری خوبی مانند کافی شاپ، رستوران و فروشگاه قرار گرفته است. از نماد‌ها و نشانه‌های مهم جزیره کیش همین کشتی بوده که عکس‌های زیادی از آنجا گرفته شده است.

خانه مردم‌شناسی بومیان کیش

اگر به فرهنگ مردمان جنوب به خصوصی بومیان کیش علاقه دارید بهترین جا برای رفتن، رفتن به خانه مردم شناسی بومیان کیش است. این خانه در زمان قدیم عمارتی برای یکی از ثروتمندان کیش بوده است و امروز به یک موزه تبدیل شده است. در آنجا می‌توانید با زندگی مردمان قدیمی آنجا بیشتر آشنا شوید و طریقه زندگی و وسایل زندگی آنها را از نزدیک مشاهده کنید. مردم قدیمی این جزیره عمدتاً ماهیگیر بوده و برخی به شکار و پیدا کردن مروارید در کف دریا مشغول بوده اند. در آنجا همچنین می‌توانید محصولات مختلف صنایع دستی و محلی را تهیه کنید.

آب انبار کیش

یک بنای تاریخی و بسیار دیدنی در جزیره کیش آب انبار کیش است که دارای 5 بادگیر بوده که فضای داخلی آن را که شامل دو گنبد بزرگ است خنک می‌کنند. این آب انبار در زمان قدیم، کاربرد نگهداری آب و ارائه آن به مردم ساکن آنجا را داشته است. معماری این سازه سنتی و قدیمی بوده و بادکیرهای این سبکی را می‌توانید در جنوب ایران و در خانه‌های تاریخی مشاهده کنید. به دلیل هوای خنک آنجا در این آب انبار آب خنک می‌مانده است و می‌توانید در آنجا از هوای سرد تر از بیرون لذت ببرید.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

کیش شامل پارک‌ها و پارک‌های ساحلی زیادی می‌شود. در آنجا می‌توانید به پارک ساحلی سیمرغ رفته و به مناظر زیبای خلیج فارس نگاه کنید و در آنجا استراحت کنید. انواع امکانات مختلف گردشگری در آنجا وجود دارد و می‌توانید به تفریح در آنجا بپردازید. بچه‌ها آنجا را خیلی دوست خواهند داشت زیرا این پارک شامل فضای بازی برای کودکان و همینطور زمین اسکیت سواری است. ساحل این پارک یکی از بهترین ساحل‌های کیش بوده که شامل شن‌هایی روشن و آبهایی آرام و کم عمق است. در آنجا انواع امکانات برای رفتن به داخل آب وجود دارد.