فال روز شنبه 16 شهریور 1398

فال روزانه
فال روز شنبه 16 شهریور 1398
فال روز متولدین فروردین: مواظب باشید خوشبینی دوباره كشف شده تان شما را به زانو در نیاورد. شما احساس خوبی نسبت به زندگی خود دارید و به كارهایی كه انجام می‌دهید اطیمنان كامل دارید. اما دیگران سعی دارند دلیل این خوشبینی شما را بفهمند. شور و هیجان خود را متعادل كنید و اطلاعات خود را راجع به دوستانتان بیشتركنید. ملایم‌تر كردن جوش و خروش خود جوی مناسب برای دوستی‌های متعادل ایجاد می‌كند.
فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز از مطرح كردن نیازها و افشا كردن درد و دل‌هایتان با یك دوست و یا همكار خیلی صمیمی ‌خجالت نمی‌كشید. شما می‌توانید كاملاً رك حرف‌هایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد كرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌كنید آنها نیز با كمال میل به حرف‌های شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا كردن از مرزهایی كه دیگران برای خود تعیین كرده‌اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است كه حتماً این كار را بكنید.
فال روز متولدین خرداد: امروز ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستی‌ها حضور دارد و توجه شما را به سمت افراد دیگر متوجه ساخته است، بنابراین تفكرات دیگران برایتان خیلی مهم شده است. شما امروز زیاد میل ندارید به خودتان فكركنید، چراكه ایده كار كردن با یك دوست به نظرتان خیلی جالب و خوشایند است. اما حواستان باشد محصولاتی كه دیگران عرضه می‌كنند را خریداری نكنید، مگر اینكه در خصوص اصل بودنشان به اندازه كافی تحقیق كرده باشید.
فال روز متولدین تیر: شما امروز فكر می‌كنید كه می‌توانید به سرعت تمام كارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت كنید. ولی متأسفانه شما نمی‌توانید دقیقاً حدس بزنید كه انجام دادن تمام كارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید كه به اندازه كافی وقت دارید؛ چرا كه اگر كارهایتان را ناتمام رها كنید و بعد بفهمید كه كارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلاً نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.
فال روز متولدین مرداد: شما حتی اگر كارهای ناتمام زیادی هم داشته باشید، ولی دوست دارید امروز كاملاً خوش بگذرانید. اما كار و مسئولیت وقت زیادی برای تفریح و خوشی باقی نمی‌گذارد. وقتی كه شما به جای انجام دادن مسئولیت‌های خود به دنبال سعات و خوشبختی‌تان می‌روید خیلی هیجان زده می‌شوید. اگر شما كارهایتان را نیمه كاره رها كردید، حداقل راستگو باشید و برای آنهایی كه با این كار شما به زحمت افتاده‌اند دلیل خود را توضیح دهید.
فال روز متولدین شهریور:شما به اندازه كافی كار كرده‌اید، حالا وقت خوشی و تفریح كردن فرا رسیده است. اما به خاطر اینكه ماه در چهارمین خانه شما یعنی خانه وظایف خانگی قرار گرفته، لازم نیست برای خوش بودن حتماً از خانه بیرون بروید. شما می‌توانید یك كار جدید و سرگرم كننده در خانه برای خود پیدا كنید و یا یكی از دوستانتان را به خانه دعوت كرده، با او گپی دوستانه داشته باشید، غذا بخورید و یا چای بنوشید.
فال روز متولدین مهر: امروز ماه در حال حركت كردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای كوتاه می‌باشد و ناآرامی‌و بی‌قراری‌تان امری كاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینكه از منزل خارج بشوید ممكن است كه به یك فروشگاه و یا مكانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.
فال روز متولدین آبان: شما امروز نسبت به خود حس خوبی دارید و همین اعتماد به نفس بالا دلیل خوبی است كه شما بخشی از پولتان را برای خرید اشیاء خاص اختصاص بدهید. شما نسبت به آینده خود فوق‌العاده خوش‌بین هستید، این موضوع باعث می‌شود كه به فكر تهیه كردن یك زندگی لوكس برای خود بیفتید. ولی بهتان توصیه می‌كنیم قبل از اینكه برای خودتان هزینه‌های اضافی بتراشید چند روزی صبر كرده تا ببینید كه آن موقع چه نظری خواهید داشت.
فال روز متولدین آذر: امروز ماه به نشانه شما بازگشته و شما را حساس و آسیب پذیر كرده است، برای اینكه شما دوست دارید احساسات خود را با فرد خاصی در میان بگذارید. اما فقط در مورد بخشی از نیازها و ترس‌های خود صحبت كنید؛ هم اكنون شما نسبت به واكنش‌های بد و منفی بیش از حد حساس شده‌اید. با وجود این تا چند روز آینده اعتماد به نفس خود را باز خواهید یافت و قادر خواهید شد تا بر هر مانعی غلبه كنید.
فال روز متولدین دی: شما معمولاً تا موقعی كه دلیل خوبی نداشته باشید خوش بینی و حس مثبت خود را پنهان نمی‌كنید و البته امروز این كار برای شما سیاستی عاقلانه محسوب می‌شود. شاید شما فكر می‌كنید كه افتخار كردن و بالیدن به اعتماد به نفستان دیگران را می‌رنجاند و حالا شما هم می‌خواهید از این كار اجتناب كنید تا دیگران هم از ایده‌های شما حمایت كنند. خوشبختانه رفتارهای سیساتمدارانه شما به نتیجه خواهد رسید، بنابراین به حس ششم خود اعتماد كنید و آن كاری را كه فكرمی‌كنید بهترین كار است انجام دهید.
فال روز متولدین بهمن:امروز پافشاری كردن روی اعتقاداتان، چه در محل كار، خانه و یا اجتماع كه باشد باعث بالا رفتن قدرت شما می‌شود. روش خاص شما برای نگاه كردن به جهان می‌تواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابراین وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می‌كنید، هیچ حقیقتی را مخفی نكنید. با فكر كردن به نگرانی‌ها و آرزوهای بیهوده و به درد نخور وقتتان را تلف نكنید. در عوض فقط لحظه حال را درك كرده و رهبری تمام كسانی كه می‌خواهند از شما پیروی كنند را برعهده بگیرید.
فال روز متولدین اسفند: دور و بر شما را دوستان و همكارانی احاطه كرده‌اند كه می‌توانند جوی مطبوع و مناسب را برایتان فراهم آورند. امروز رویاهای شما كاملاً واضح و روشن هستند و شما می‌توانید با افراد هم فكر خود آنها را درمیان بگذارید. یك مهمانی می‌تواند مكان كاملاً مناسبی برای یافتن صمیمیتی كه خواهانش هستید باشد، اما شما اكنون می‌توانید به یك شام كوچك بیرون از منزل هم اكتفا كنید.