فال روزانه دوشنبه 29 مرداد 1397

فال روزانه دوشنبه 29 مرداد 1397
فال روز متولدین فروردین: شما هنوز كارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نكات مبهم زیادی نیز به صورت سربسته باقی مانده‌اند. حتی اگر بی‌صبرانه منتظر شروع كردن كارهایتان هستید، الان بهتر است كه اصلاً كاری انجام ندهید و برای یك برنامه تفریحی تدارك ببینید. در عین حال به موقع خودش به فكر اهدافتان هم باشید. به جای اینكه برخلاف جریان آب شنا كنید، خودتان را به دست آن بسپارید.
فال روز متولدین اردیبهشت: امروز شما زیاد حس خوبی ندارید، برای اینكه زمان به سرعت می‌گذرد و شما نمی‌توانید همه كارهایتان را تمام كنید. به جای اینكه با نگران شدن به خاطر اتفاقاتی كه شاید در آینده بیفتد تلاش‌هایتان را ضایع كنید، سریع به سراغ لیست خود بروید و از گزینه‌ای به سراغ گزینه بعدی بروید. شما باید هفته آینده وقت بگذارید و برنامه‌های تفریحی خود را از نو سازماندهی كرده و آنها را جدی‌تر بگیرید.
فال روز متولدین خرداد: امروز نوع نگاهتان به زندگی بهتر شده است و حتی دوستان شما هم متوجه این موضوع شده‌اند. تازگی‌ها فشارهای عصبی زیادی بر شما وارد شده است و امروز مثل اینكه اوضاع در حال بهتر شدن است. اكنون زمان خیلی خوبی برای شروع كردن هر نوع پروژه‌ای است، بخصوص اگر این پروژه در نزدیكی خانه‌تان باشد.
فال روز متولدین تیر: شما امروز كاملاً به خودتان اعتماد دارید، اما نمی‌توانید به راحتی دلیل این اعتماد را برای دیگران توضیح بدهید. شاید دلیلش این باشد كه شما نمی‌خواهید آنها را ناراحت كنید و یا شاید هم از عكس‌العمل آنها می‌ترسید. حالا دلیلتان هرچه كه باشد لازم نیست كاملاً سكوت اختیار كنید. درعوض برای امتحان بخشی از احساسات خود را ابراز كنید تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد.
فال روز متولدین مرداد: در عین حال كه كاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد كرده و تواناتر می‌شوید. شما كارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینكه وقت زیادی دارید، دوست دارید كارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل كردن زندگیتان آمادگی كامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی كفایت می‌كند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.
فال روز متولدین مرداد: در عین حال كه كاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد كرده و تواناتر می‌شوید. شما كارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینكه وقت زیادی دارید، دوست دارید كارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل كردن زندگیتان آمادگی كامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی كفایت می‌كند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.
فال روز متولدین مهر: به فكر ناراحتی‌های عصبی سرخورده خود باشید، برای اینكه اگر نتوانید راهی برای مهار كردن آن به طور مثبت پیدا كنید، زندگیتان را به چالش خواهد كشاند. هم اكنون سطح توانایی شما در حال بالا رفتن است و سیاره بهرام عصبانی نیز نشانه شما را ملاقات می‌كند. اگر امروز شما خیلی عصبانی شوید، حتی ممكن است كنترل خود را هم از دست بدهید. فقط موقعی احساس بهتری خواهید داشت كه نگرش منفی خود را در مسیر درستی هدایت كرده و به اهدافتان نزدیك‌تر بشوید.
فال روز متولدین آبان:امروز برای رسیدن به اهدافتان لازم است به دیگران سرویس داده و بهشان بیشتر توجه كنید. حتی اگر دلتان بخواهد كاری را هم به خاطر خود انجام دهید، شرایط طوری است كه مجبور می‌شوید مدتی صبر كنید. حالا اگر صدای نفس خود را نشنیده بگیرید از نظر معنوی هم ارزشمند خواهد بود؛ ولی لازم است كه ناامیدی و شكست خود را كنترل كنید، وگرنه مانع از لذت بردن شما خواهد شد.
فال روز متولدین آذر: زندگی اجتماعی شما نادیده گرفته شده است و این خبر عجیبی است! اما این سخن بدین معنی است كه شما حتماً باید خواسته‌های شخصی خود و نیازهای دوستان و همكارانتان را سبك و سنگین كنید. خوشبختانه خودتان بهتر می‌دانید چگونه آرزوهای افراد دیگر می‌تواند خواسته‌های شما را تحت تأثیر قرار دهد. اما فقط دانستن كافی نیست، شما باید دانسته‌های خود را در عمل هم به كار ببرید.
فال روز متولدین دی: شما فكر می‌كنید كه به اندازه كافی كار كرده‌اید و الان وقت این رسیده كه نتیجه برنامه‌ریزی‌های دقیق خود را ببینید. اما همین قدر كه شما دوست دارید موفقیت خود را ببینید، به همان اندازه از پذیرفتن مسئولیت‌های بیشتر خسته شده‌اید. با همه این احوال اگر به تلاش كردن ادامه ندهید، نباید انتظار تحسین و تشویق دیگران و همچنین پیشرفت و ترقی را داشته باشید.
فال روز متولدین بهمن: اگر شما تازگی‌ها دوران سختی را پشت سر گذاشته‌اید و یا تغییرات زیادی در زندگیتان رخ داده است، الان دیگر باید خیالتان راحت باشد و به وظایفی كه پیش رو دارید رسیدگی كنید. خوشبختانه شما وقتی در موقعیت‌های جدید قرار می‌گیرید، توانایی این را دارید كه كاملاً خونسردی خود را حفظ كنید. اما نباید از اینكه اهدافتان به تعویق بیفتد بترسید. فراتر از افق دید خود به دنیا نگاه كنید و بعد برنامه‌ریزی كنید.
فال روز متولدین اسفند: تغییری در زندگی شما رخ داده است و شما نمی‌دانید كه این تغییر را دوست دارید یا نه!! از یك طرف شما وقتی كه احساسات خود در روابط دوستانه‌تان را تجزیه و تحلیل می‌كنید، می‌توانید كاملاً منطقی شوید. از طرف دیگر شما مثل ماهی كه از آب بیرون افتاده است شده‌اید و قادر نیستید چیزی كه بهتان آرامش می‌دهد را پیدا كنید. اما زیاد هم به خاطر مشكلات اخیرتان نگران نباشید، چرا كه این دوره موقتی است. در این میان كاری را انجام دهید كه باعث می‌شود احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا كنید.