فال روزانه جمعه 8 تیر 1397

فال روز جمعه 8 تیر 1397

 متولدین فروردین ماه

 افکار شما همیشه سیری صعودی دارند به همین دلیل باعث موفقیت هایی هستند که تا کنون کسب کرده اید زیرا هیچ گاه افکارتان سیری نزولی نداشته اند. شما هیچ گاه در یک مسیر متوقف نمی شوید همین دلیل باعث شده است که شما در برابر مشکلاتی که بر سر راه تان به وجود می آیند سر درگم نشوید.  شما اکثر مواقع تصمیماتی را که می گیرید با درایت بالایتان انجام می شود و با تمام انرژی برای انجام کاری وارد آن مسیر می شوید، انرژی تان را بیهوده هدر نمی دهید، اما به تازگی کمی احساس ناراحتی می کنید بهتر است این احساس را از خود دور کنید زیرا مانع از پیشرفت های شما می شود.

 متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است ترجیح بدهید که الان حس حسادت خود را بروز ندهید و از آشکار شدن آن جلوگیری کنید، اما نمی توانید احساسات خود را به خوبی کنترل کنید. با این وجود، رفتارهای غیرارادی امروز ایده خوبی نیست چرا که شما از این می ترسید که چیزی را که بدست آورده اید از دست بدهید یا فرصتی را که شما را در جستجوی عشق موفق می ساخت را از دست بدهید. هرچقدر احساستی واکنش نشان دهید، موقعیت تان بیشتر به خطر می افتد. پنهان کردن تمایلات تان موثر نخواهدبود، همچنین وضع شما را نشان نخواهد داد. سعی کنید تا میانه رو باشید تا استرس خود را به حداقل برسانید.

 متولدین خرداد ماه

 عموماً شما توانایی این را دارید که با یک رفتار معقول با دیگران همکاری متقابل برقرار کنید. با وجود این امروز برایتان سخت است که تعادلی منطقی بین الهامات درونی و عمل کردن به برنامه های خود ایجاد کنید. در حالی که شما از اصول خود پیروی می کنید عاقلانه ترین راهبرد این است که همه چیز را رها کرده و به خدا واگذار کنید.

متولدین تیر ماه

شما می توانید به طرف یک نقطه عطف نسبتاً مهم بروید، اما شما هنوز می خواهید باور کنید که می توانید همه کارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است که همه چیز امروز باید تغییر کند، شما برای مدیریت کردن این فشار توانایی دارید، اما احساسات شما آنقدر شدت می یابند که شما نمی توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی که به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه گیری در مقابل ناشناخته ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند، زندگی راحت تری خواهند داشت.

متولدین مرداد ماه

 شما این روزهای در خانه تان احساس کمبود می کنید. این احساس می تواند بازتاب یکی از اتفاقاتی باشد که در دوران کودکیتان اتفاق افتاده است. برای مثال ممکن است شما آرزوی داشتن همسر، فرزند و خانواده را داشته باشید. رویا پردازی و آرزو کردن می تواند برایتان مفید باشد، اما شما نباید آنها را با واقعیت اشتباه بگیرید و باید در زمان حال زندگی کنید تا شاد باشید.

 متولدین شهریور ماه

امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کار می کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

متولدین مهر ماه

احتمالا شما برای خودتان حد و مرز مالی تعیین کرده اید و اکنون کاری انجام نداده اید که باعث درک بیشتر شما از تصویر مالی شود. حتی ساده ترین تصمیم درباره اینکه چیزی بخرید که مورد نیاز شماست باعث بوجود آمدن یک سری اتفاق می شود و درک و فهم شما را بالا می برد که شما می فهمید که یک منبع بی پایان پول ندارید. امروز ایده آشکار ساختن فراوانی اموال خود ممکن است برای تحقق یافتن اسان تر باشد به جای اینکه واقعا آنقدر که می خواهید داشته باشید.

متولدین آبان ماه

امروز باید چشمتان به روی حقایق باز باشد و اگر اینگونه شد می فهمید که حقایق آنقدر که فکر می کردید بد نیستند. حالا فرصت این را دارید که جهان را آنگونه که هست ببینید، نه آنگونه که دوست دارید باشد. وقتی که رویاهایتان از حقیقت فاصله می گیرند، پس مجبور می شوید تمام جزئیات را بفهمید تا بتوانید تصمیمی منطقی بگیرید. در عین حال که به قدم بعدی خود فکر می کنید به مسائل جزئی و پیش پا افتاده هم دقت کنید.

 متولدین آذر ماه

امروز دست خط شما روی دیوار خواناتر و خواناتر می شود و شاید آنچه می خوانید را دوست نداشته باشید! فشاری که بهتان اعمال می شود بیشتر شده و مجبورتان می کند در موقعیت دشواری قرار بگیرید. شما می خواهید با افکار خود آزاد و راحت باشید، و حتی اگر عدم تمایل شما برای باز کردن سفره دلتان تبدیل به شور و اشتیاق شود باز شرایط جدید ایجاب می کند سکوت اختیار کنید. حتی اگر تصمیم گرفته اید استراتژی ثابت و مشخصی پیدا کنید، وقتی که مشکلات از راه های مختلفی که انتظارش را ندارید تغییر می کنند، شما نیز از عوض کردن افکارتان هراس نداشته باشید.
 

 متولدین دی ماه

سعی برای پیدا کردن راه معقولی برای انجام دادن همه کارهایی که امروز در برنامه تان دارید ممکن است ناامید کننده باشد. این مسئله به معنی این نیست که شما تقویم تان را با انبوهی از کار پر کرده اید؛ هر کاری نیازمند زمان و انرژی بیشتری است . احساسات خود را کنترل کنید؛ اگر ناراحتی و آزردگی های خود را برای دیگران فاش کنید، روزتان را پیچیده تر خواهد کرد. فقط به یاد داشته باشید اگر بتوانید خط پایان را تصور کنید قادر خواهید بود که در نهایت به آنجا برسید.
 

 متولدین بهمن ماه

 هم اکنون شما باید کاملاً آگاه باشید که احساساتتان چقدر بر تلاشهایتان تأثیر می گذارند تا عینی و ملموس باشند و این موضوع برای شما از اهمیتی حیاتی برخوردار است. امروز ماه کامل در نشانه شما می تواند بیشتر به واقعیت تکیه کند. خوشبختانه تصورات شما در طول روز کاملاً واضح و روشن خواهند بود.

 متولدین اسفند ماه

 حتی اگر به اهداف بلند مدت خود فکر می کنید، خورشید وارد دومین خانه تان، یعنی خانه ارزش های اساسی می شود و اعتقادات تان عوض شده و می توانید با دیگران تبادل نظر کنید. وقتی که نسبت به خود حس بهتری پیدا می کنید، می توانید با ابراز عقیده کردن و کار کردن با نگرش مثبت نتیجه کار را به نفع خود تمام کنید.