فال روزانه سه شنبه 5 تیر 1397

فال روزانه سه شنبه 5 تیر 1397

  متولدین فروردین ماه

 حواستان جمع باشد که موقعیتی را ایجاد نکنید که رئیس یا یکی از مدیران شما از دستتان عصبانی بشوند. اگر کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوب لای چرخ شما بگذارد شما عصبانی می‌شوید. اکنون سرسختی نشان دادن ممکن است کاملاً بی‌نتیجه باشد، درعوض باید عملکردهای خود را برای دیگران شفاف ساخته و تا جایی که شرایطتتان اجازه می‌دهد سعی و تلاش مضاعف داشته باشید.

 

  متولدین اردیبهشت ماه

 شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می‌برید که شرایط واقعی  شما آن چیزی نیست که  می‌خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می‌توانید روی پولهایی که بعداً می‌خواهید بگذارید.

 

  متولدین خرداد ماه

شما امروز وقتی وارد بحثی می‌شوید که همیشه مثل طاعون ازش فراری بودید خودتان هم شگفت زده خواهید شد. شاید شما دوست دارید بحثی راجع به سیاست و یا راجع به ارتباط بین مذهب و حکومت را آغاز کنید. اگر بحث بالا گرفت، فقط به خاطر اینکه یک بار مورد بی‌اعتنایی قرار گرفتید عقب نشینی نکنید.

 

  متولدین تیر ماه

اهمیت ندارد که شما چقدر می‌خواهید چیزها را سرهم کنید، الان نیازدارید که به محدودیت‌هایی که اخیرا جزیی از زندگی تان شده است آگاهی یابید. اوضاع همیشه اینجور باقی نمی‌ماند، حتی اگر نتوانید مسیر واضحی برای رسیدن به موقعیت ایده آل تان را ببینید. هر چه قدر اکنون شما سخت تر برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید، دیرتر به آن می‌رسید. ظاهرا، اگر دست از چسبیدن به آینده بکشید، مطمئن باشید که زودتر به هدف تان نائل می‌شوید.

 

  متولدین مرداد ماه

امروز کنترل کردن دخل و خرجتان تقریبا غیر ممکن شده است. برای اینکه امروز فقط می‌خواهید خوش بگذرانید و چیزهایی بخرید که حسابی از خریدنشان لذت ببرید. فکر کردن به راه های لذت بردن و شاد بودن کار خوبی است، اما افراط کردن لزوماً باعث رضایت خاطر نمی‌شود. هرچقدر که انتخاب‌هایتان پیچیده تر شدند، اگر به چیزهای ساده بیشتر از هر چیز دیگری توجه کنید شادتر خواهید شد.

 

  متولدین شهریور ماه

هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی روی دیگران حساب کنید، چرا که به نظر می‌رسد همه آنها دمدمی‌ مزاج شده‌اند و نمی‌شود بهشان اطمینان کرد. از طرف دیگر شما احساس می‌کنید که می‌توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشکلاتی هم دارید، اینکه نمی‌خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشکلا ت خود را حل کنید خیلی راحت‌تر است تا اینکه صبر کنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

 

  متولدین مهر ماه

امروز شما مملو از احساسات قوی هستید که حتی فکر می‌کنید خیلی پیش از این به موفقیت رسیده‌اید، اما یک چیز خاطرات مربوط به گذشته شما را دوباره زنده کرده است. اگر شما شرایط جدید خود را با گذشته خود پیوند دهید، برایتان مشکل درست می‌شود. شما فقط باید به واکنش‌ها و عکس العمل‌های خود در گذشته توجه کنید، برای اینکه اگر خواهان پیشرفت کردن هستید باید از آنها درس گرفته تا بتوانید فراتر از عادت‌های قدیمی خود رفتار کنید.

 

  متولدین آبان ماه

یک نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس کار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یکی نباشد)، که این موضوع می‌تواند روز شما را قدری آشفته کند. در مورد مسائلی که به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینکه یک سوء تفاهم ساده می‌تواند تبدیل به مشکلی بزرگ بشود. دانستن اینکه چه کسی هستید و چه کاری میخواهید انجام دهید اکنون برای شما از رابطه دوستی‌ای که به نقطه پایان نزدیک شده مهم‌تر است.

 

  متولدین آذر ماه

 شما طوری در مورد خود حرف می‌زنید که انگار همه چیز خیلی عالی است، اما مثل اینکه مشکلاتی هم وجود دارد. شما خیلی با مسائل حاشیه‌ای و جزئی درگیرید که از حل کردن آنها هم اجتناب می‌کنید، بنابراین سعی کنید که چیزهایی که برایتان ارزشمندند را از دست ندهید. حتی اگر وسوسه می‌شوید که استراحت کرده و بقیه روزتان را با فکر کردن سپری کنید، ولی الان باید بر روی فهرستی که از وظایفتان تهیه کرده‌اید تمرکز کنید.

 

 متولدین دی ماه

انرژی بین شما و دیگران در محل کار کم کم بیشتر می‌شود و خیلی عالی به نظر می‌رسد، البته چند روزی طول می‌کشد تا به اوج خودش برسد. هر همکاری و عمل متقابلی را به یک فرصت تبدیل کنید، اما فراموش نکنید که باید آگاه و روشمند باشید تا بتوانید به نحو مطلوبی از پس مشکلات جدید بر بیایید.

 

  متولدین بهمن ماه

امروز روزی است که شما در برابر تمامی مشکلات‌تان باید بایستید و با آنها مبارزه  کنید زیرا اگر امروز به مبارزه برنخیزید سست می‌شوید و دیگر توان جنگیدن را نخواهید  داشت. برای این که موقعیت خود را در ینده تغییر دهید همین امروز باید اقدام کنید.

 

 متولدین اسفند ماه

حتی اگر جدیداً شما تمایل دارید که احساساتان را برای خود نگه دارید، ولی گزینه سکوت کردن همراه با قدرت را برای خود برنگزینید. خوشبختانه دوستان شما و افرادی که دوستتان دارند به واسطه ظاهر شما می‌توانند حقیقت را بفهمند. حتی اگر نسبت به تصمیم مالی جدیدی که گرفته‌اید احساس خوبی دارید، ممکن است که هنوز برای آنچه که بعدها اتفاق می‌افتد آمادگی نداشته باشید. به خاطر  اینکه عقاید عمومی را هم بدانید این قضیه را با یک دوست صادق در میان بگذارید.