گردش محمد رضا گلزار و بازیگران در چین (عکس)

محمد رضا گلزار سوپراستار سینمای ایران برای بازی در فیلم ساخت ایران 2 در چین به سر میبرد . این بازیگر و مدل مشهور و محبوب در فیلم ساخت ایران 2 که برای نمایش در  شبکه های خانگی تهیه میشود بازی میکنند .

 

بازیگران اصلی این سریال علاوه بر گلزار میتوان به امین حیایی و محسن کیایی و سحر دولتشاهی و … اشاره کرد.برزو نیک نژا کارگردان این اثر می باشد که قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی برای پخش آماده باشد.

 

 

سریال “ساخت ایران ٢” این روزها در چین در حال فیلمبردارى است.بازیگران و عوامل سریال “ساخت ایران ٢ “به تهیه کنندگى منصور سهراب پورو امیر پروین حسینى و کارگردانى برزو نیک نژاد این روزها در چین مشغول به فیلمبردارى هستند.

 

 

 

 

محمدرضا گلزار در چین برای فیلمبرداری فیلم ساخت ایران 2

 

بازیگران اصلى این سریال عبارتند از : امین حیایى و محمدرضا گلزار… محسن کیایى،سحر دولت شاهى، سارا بهرامى، مهران احمدى، امیر حسین رستمى و بازیگران مطرح خارجى …

 

“ساخت ایران ۲ ” قرار است در ۲۲ قسمت تولید شود. طبق اعلام تهیه کننده سریال،تصویربرداری این سریال علاوه بر تهران و شانگهای، احتمالا در کشورهای لبنان و روسیه ادامه پیدا خواهد کرد.اولین قسمت این سریال نیز در تاریخ ۲۹ فروردین‌ماه از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.