عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی

عکسی از علیرضا جهانبخش که با کولاک در لیگ هلند، توانست آقای گل این رقابت ها و همچنین بهترین بازیگن این لیگ شود. جوان 24 ساله ای که با زندگی حرفه ای و ممارست تحسین برانگیز توانست ضعف های سیستمی و فرهنگی فوتبال ایران را شکست دهد و خود را دست نیافتنی کند. قطعا تازه شروع راه علیرضاست و من بعد بیشتر به او افتخار خواهیم کرد.

 

ذوق پانته آپناهی ها وقتی متوجه آقای گلی جهانبخش شد.

 

خوشحالیم از خوشحالی ات علیرضای عزیز. ‏وقتی سردار آزمون مشغول لایو بازی در اینستاگرام و اسب سواری بود و سعید عزت اللهی درگیر کل کل با فلان خانم بازیگر، علیرضا جهانبخش در سکوت تلاش کرد و جنگید و در نهایت اینگونه تاریخ سازی کرد.

 

گویا متین ستوده اخیراً با یک خط کش ارتباط برقرار کرده است و از این رابطه هم راضی به نظر میرسد.

 

خبر فوری: سحر قریشی قید احساسش را زد.

 

این را یک جایی یادداشت کنید تا پس فردا که دوباره پست عاشقانه گذاشت، رو کنیم که چه شد.

 

 

مبارک باشه.

 

خب؟ نکند انتظار کادو هم داری؟! اوکی، برای مریم خدارحمی آرزوی سلامتی و شادکامی داریم. این هم از کادو.

 

تلاش های سردار آزمون برای عادی جلوه دادن همه چیز و اینکه نشان بدهد اصلاً در حال گرُ گرفتن نیست :))

 

مجتبی جباری به مدرسه خواهر زاده اش رفته بود که این سلفی را در کنار او و همکلاسی هایش گرفت. ممنون از مجتبی جباری که با حضورش حداقل یک ساعت درسی بچه ها را فِر داده است و دل کودکان سرزمین را شاد کرده است.

 

السا فیروز آذر ابتدا این استوری را گذاشت و نوشت که امروز تولد عشقش است و موجی از کنجکاوی در اینستاگرام به راه انداخت!

 

 

اندر احوالات دوچرخه سواری ویشکا آسایش و رفیقش در مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران.

 

وقتی میفهمی یک آس از زیر دستت در رفته و حالا رو شده است و دیگر کاری از دستت بر نمی آید! حالا فقط باید یک گوشه بنشینی و تک دلت را ببُری!

 

امین حیایی و مهران احمدی با نگاه هایی به دوافق متضاد به سبک عکس های دهه شصت در کنار برج ازادی، در مراسم جشن سریال “ساخت ایران 2”.

 

از مسئولین رسانه ملی عاجزانه خواهشمندیم به علی ضیا یک آنتن یکی دو ساعته در روز بدهند تا هر چی دوست دارد بگوید. اینگونه با این حجم از استوری ها، اینستاگرام و مخاطبین آن را دچار ناراحتی و زخم کرده است.

 

حسن خان شکوهی، از خوب های لیست آلترناتیوِ ما، در کنار نوه عزیزش. ممنون که در بحران سوژه به یاری ما می‌شتابید. هم اکنون نیازمند سوژه های سبزتان هستیم!

 

هر بار که عکس های این مدلی محسن افشانی و همسرش را می‌بینیم از او هزاران بار تشکر می‌کنم، چون او میتوانست کار های دیگری بکند ولی مراعات کرده و نکرده. پس به صورت شبانه روزی باید سپاسگزار این الطاف محسن باشیم!

 

اچ بی دی پویا جان، پسر مثبت و سر به زیر سینما و تلویزیون. امیدوارم با همین روند سال به سال جوان تر و پویا تر از قبل بشوی.

 

مهتاب ثروتی عکسی از گریم جدید خود به اشتراک گذاشته است، بدون هیچ اشاره ای به جزئیات این کار. کلا مُد شده که تست گریم را می‌گذارند و هیچ چیزی از خود آن اثر نمی‌گویند. مرموزبازیِ عنبره؟!

 

نگین معتضدی با این پست خواسته بگوید که خیلی صبور است و لبخند او را به حساب رَد دادن نگذاریم. چشم.

 

همه چیز ها موقتی هستند، به جز بازی کردن نقش دختران معصوم و قربانی توسط شما! این یکی دائمی و همیشگی است.

 

فرزاد حسنی، داریوش فرضیایی، محمودرضا قدیریان و همسرش فرشته آلوسی در یکی از استودیو های صدا و سیما.

 

اصغر آقای خودمان در کنار خاویر باردم و پنه لوپه کروز در پشت صحنه آخرین فیلمش “همه می‌دانند”. بیصبرانه منتظر شروع جشنواره کَن و افتخار آفرینی دوباره اصغر فرهادی هستیم. اظهارات اخیر خاویر باردم را هم که شاهد هستید.

 

خاطره حاتمی از وقتی تلگرام فیلتر شده از ابزار دیگری برای ارسال پیام هایش استفاده میکند. ابزاری به اسم جِلفگرام. ولی جدا از شوخی هر جوری که حساب میکنم خاطره عینک را برعکس روی بینی اش گذاشته. این طور نیست؟!

 

امین حیایی و شاپسر در جشن “ساخت ایران 2” ساخته برزو نیک نژاد که احتمالا همین روز ها در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. دارا پسر بسیار معتقدی است و یک لحظه هم تسبیح را از خود دور نمیکند و مدام دستش کنار یقه اش است! ممنون از اینکه امروز هم در کنار ما بودید. کمبود سوژه را به بزرگی خود ببخشید، امیدواریم در آینده اوضاع بهتر شود. شب و روزتان خوش، یا حق.