طالع بینی دی ماه 98

طالع بینی متولدین فروردین:

شما توجه مردم را به دست می آورید و در صورت وجود اختلافات با دیگران آنها را حل می کنید. شما رقبا و حریفان خود را با موفقیت شکست می دهید. با پیشرفت هفته اول ، تمایل شما برای یادگیری و انتقال دانش می تواند افزایش یابد. از نظر زندگی عاشقانه ، می توانید با درک خود در مورد یک شخص اشتباه کنید. در حین رانندگی باید احتیاط کنید تا از آسیب دیدگی یا تصادف و یا زخمی شدن جلوگیری کنید. تمرینات بدنی همچنین برای رفاه عمومی شما توصیه می شود و همچنین به این دلیل است که باید روی سلامتی خود تمرکز کنید. زمان مناسب برای جابجایی مشاغل و انجام کارهای تحلیلی است. ممکن است وسایل برقی جدید در این مرحله خریداری کنید. به دلیل جذابیت تازه کشف شده روابط اجتماعی و شخصی شما بهبود می یابد. در قسمت سلامت باید از بیماری های پوستی محافظت کنید. هزینه ها فراتر از درآمد است و برنامه های مالی شما را مختل می کند. هزینه های پیش بینی نشده ممکن است رخ دهد.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت:

به دنبال مشاوره و حفظ شرایط خوب با دوستان خود باشید ، زیرا آنها تنها ناجیان شما هستند. شما موفقیت خواهید یافت ، اما به تأخیر می افتد ، بنابراین  تلاش کنید و سخت کار کنید. ممکن است شما بسیار مضطرب باشید. سیارات در حال گذار ممکن است شما را تحریک کند که کاری غیر عادی و تحریک کننده انجام دهید. ممکن است نگران سلامتی پدرتان باشید. همچنین یک دوره خوب برای برنامه ریزی خانواده است. شما برای مقابله با مخالفان خود تأثیر پویا خواهید داشت ، اما توصیه می شود از پرخاشگری و درگیری با دیگران نیز خودداری کنید. این دوره شامل اهداف و تحقق اهداف خواهد بود. با یک رویکرد متمرکز و کاربردی تر ، می توانید در جبهه شغلی به سرعت پیشرفت کنید. همچنین، آماده دریافت تکالیف و مسئولیت های جدید ، که نتیجه روابط خوب با افراد بالاتر ، و افزایش اعتماد به نفس شما خواهد بود. در بعضی مواقع ممکن است احساس غفلت کنید و ممکن است شما را به انجام کار خارق العاده ای برای جذب و تحت تأثیر قرار گرفتن شخص مورد علاقه خود سوق دهد. زندگی حرفه ای شما نیز نیاز به توجه ویژه دارد. شاید یک احساس کلی نارضایتی ، ترس و ناامنی شما را تنش دهد.

 

طالع بینی متولدین خرداد:

این دوره فرصت ها و راه های لازم را برای جذب سریع سود به شما ارائه می دهد. شما می توانید دیگران را با پاسخ سریع ، درک دقیق و مشاهده شگفت انگیز خود تحت تأثیر قرار دهید. احتمال پراکنده شدن ایده های شما وجود دارد و این ممکن است در برخی موارد به سردرگمی منجر شود. این زمانی است که شما نیاز به تعریف و درک رابطه خود دارید. از هفته سوم به بعد ، شما در بهترین حالت مغناطیسی خود قرار خواهید گرفت و افزایش اعتماد به نفس جدید این توانایی را به شما می دهد تا از فرصتهایی که به وجود آمده استفاده کنید. این مرحله مناسب برای بهبود روابط با مدیران و مقامات بسیار بالا است. در طی این مرحله ، تمرکز به سمت امنیت در حرفه و موضوعات مرتبط با امور مالی تغییر خواهد کرد. این ممکن است یک دوره پاداش پولی باشد ، به طوری که می توانید انتظار بازده های خوب برای بیشتر تلاش های خود را داشته باشید. اگر منتظر ارائه نظرات خود در مورد یک موضوع خاص یا مشروط به موارد بالاتر هستید ، آن زمان می تواند یک دوره مطلوب باشد. نکته مهم در این مدت ، صبر و تحمل است و رفع مشکلات با پرداختن به هرچه سریعتر و در حد امکان. در این مرحله تلاش های بیشتری برای مقابله با مسئولیت ها انجام می شود تا بتوانید روی جزئیات در کار تمرکز کنید. تلاشهای خلاقانه اکنون می تواند به موفقیت برسد. سپس این می تواند یک دوره مطلوب باشد نکته مهم در این مدت ، صبر و تحمل است.

 

طالع بینی متولدین تیر:

اگر سبک کاری خود را بداهه بگیرید ، مهارت و کارآیی شما در محیط کار شناخته می شود. شما می توانید از این مرحله بهترین استفاده را برای جابجایی امور و سازماندهی کار و روال خود داشته باشید. در این مرحله شما بر جلب امنیت و ثبات در جبهه کار تأکید بیشتری می کنید. اکنون ممکن است در پروژه های سطح بالا شرکت کنید و کارهایی که شما را ملزم به ارائه ایده های جدید می کند ، انجام دهید. این دوره ای از شکوفایی خلاقانه فوق العاده است و شما قادر خواهید بود خود را به خوبی بیان کنید. به دلیل افزایش وضوح در ذهن خود ، می توانید ایده های خود را به خوبی اجرا کنید. روابط با مدیران و همكاران خوشایند خواهد بود و این به عنوان یك عامل دلگرم كننده عمل می كند. اعتماد به نفس شما افزایش می یابد. با توانایی باورنکردنی برای گرفتن موقعیت های چالش برانگیز ، شما در حالت ادعایی قرار خواهید گرفت. به دلیل پشتیبانی از سطح بالای انرژی و استقامت ، مشکلی ندارید که تلاش های اضافی را در محل کار انجام دهید. شما می توانید انتظار داشته باشید که در طول این مرحله ، درک بهتری از شریک زندگی خود داشته باشید. اندکی نشان دادن ایمان و صبر می تواند روابط خوبی را برای شما ایجاد کند.

طالع بینی متولدین مرداد:

این دوره در مورد تلاش های مشترک و کار تیمی خواهد بود و ممکن است فرصت هایی برای همکاری با سایر افراد فراهم شود. اگر بهترین استفاده را از این فرصت ها داشته باشید ، ممکن است با دیدگاه ها و تکنیک های مختلفی روبرو شوید. گرچه ممکن است این دوره از نظر خلاقیت بسیار رضایت بخش نباشد ، اما فرصت هایی برای یادگیری روش ها و تکنیک های غیر متعارف به وجود می آید. اگر در امور مهم آرزوی حمایت از شانس خود را داشته اید ، این زمانی است که شما موفق می شود. شما قادر خواهید بود تا انرژیهای خلاقانه خود را در جهت درست هدایت کنید و این اطمینان را به شما می دهد تا کارهای پیچیده تر و مهم تری را انجام دهید. سفر ، دیدار با افراد جدید و فرصتهای جدید به نظر می رسد تا پایان ماه برای شما باشد. زمان بسیار خوبی خواهد بود تا همه سوء تفاهم ها را با محبوب خود پاک کنید. این زمان پر از شور و شوق است و دوست ندارید کسی به شما حکمرانی کند. حجم کار احتمالاً در بخش های بعدی افزایش می یابد ، و ممکن است شما نتوانید آن را به اندازه کافی اداره کنید. مسئولیت های اجتماعی شما یا سایر مسائل ممکن است به شما امکان ندهد که به راحتی مشکلات را حل و فصل کنید. با این وجود ، نیمه دوم این ماه بهتر خواهد بود و وضوح در مورد روابط شما را به همراه خواهد داشت. در حالی که باید در قسمتهای بعدی این مرحله فوق العاده با انگیزه و متمرکز باشید ، از اواسط ماه به بعد وزش باد مطلوب پیش بینی می شود که می توانید زمان از دست رفته را جبران کنید.

 

طالع بینی متولدین شهریور:

روابط با افراد دارای اقتدار و مدیران بسیار دوستانه خواهد بود ، بنابراین می توانید برای ارائه ایده های خود و بحث در مورد موضوعات مهم بهترین استفاده را از این جنبه داشته باشید. شاید ، سیارات در حال گذار ممکن است شما را بسیار مضطرب کند که رابطه را به سطح بعدی برسانید. یک حرکت سیال و پیشرفت سریع تر در این مرحله نشان داده می شود .افراد اطراف شما ممکن است همکاری بیشتری داشته باشند و هر زمان که لازم باشد ممکن است کمک کنند. در اواسط ماه ، مسائل ممکن است درخشان نباشند ، اما هنوز هم چیزهای زیادی برای انتظار وجود دارد. ممکن است احساس کنید که کارها دقیقاً مطابق برنامه های شما کار نمی کنند. موفقیت ممکن است کند شود ، اما به شما فرصت می دهد تا بداهه گویی را ادامه دهید. اگر تلاش های لازم را انجام داده و با خوش بینی فرصت ها را بدست آورید ، این مرحله بسیار مثمر ثمر و سودمند خواهد بود. احساس شادی و رضایت از درون وجود خواهد داشت ، و این احساس ناشی از این خواهد بود که شما به وظیفه خود عمل می کنید. به شما توصیه می شود خوشبین تر باشید و به چشم انداز وسیع تری نگاه کنید و این به حل نیمی از مشکلات کمک می کند. اگرچه اعتماد به نفس خود را خواهید داشت ، ممکن است عدم علاقه وجود داشته باشد و باعث شود احساس کنید تغییراتی که در راه شما به وجود می آیند ، ارزش این تلاش را ندارند.

 

طالع بینی متولدین مهر:

این دوره بازپرداخت تلاشهایی است که ممکن است در گذشته اخیر کرده باشید. با داشتن ارتباطات واضح تر و مهارت صحبت کردن قانع کننده تر ، شما قادر خواهید بود شگفتی هایی را در محل کار انجام دهید و این جنبه ممکن است به راحتی توسط دیگران جلب شود. اکنون قادر خواهید بود به شیوه ای متمرکز تر و اختصاصی تر کار کنید و قادر خواهید بود دیدگاه های خود را در موقعیت های مهم با اطمینان به نمایش بگذارید. ممکن است افراد متوجه تغییر ناگهانی در نگرش شما شوند و گاهی ممکن است احساس کنند که شما نیرویی متقاعد کننده هستید. در این مرحله ، شما می توانید شادی درونی و تعامل دلپذیرتر با مردم را تجربه کنید. ایده های شما راحت تر پذیرفته می شوند و ممکن است اعتبار لازم را برای ابتکار عمل خود بدست آورید. سعی کنید مسائل قدیمی را از بین نبرید یا موضوعات جدید ایجاد نکنید. در غیر این صورت ، انرژی شما هدر می رود . ممکن است در جبهه شغلی روندی مختلط را تجربه کنید. سیارات به احتمال زیاد در این مرحله برنامه ریزی مالی شما را مختل می کنند. بنابراین ، هیچ کاری سطحی انجام ندهید. کم انجام دهید اما این کار را به خوبی انجام دهید. بسیار حرفه ای عمل کنید.

 

طالع بینی متولدین آبان:

اگر می خواهید برای امور مرتبط با کار به مسافرت بروید ، باید مراقب سلامتی خود باشید زیرا احتمال مواجهه با خستگی وجود دارد. در این مرحله از نظر عاطفی آسیب پذیر خواهید ماند. تمایلات شما برای دوست داشتن و دوست داشته شدن با پیشرفت دوره کاملاً آشکار خواهد شد. علی رغم فعالیت های فراوان در اطراف شما ، شما در یک شیار از خود قرار می گیرید و  اتمام کارها را ترجیح می دهید ، برای این منظور ممکن است اولویت هایی داشته باشید. تمرکز این امر بر ایجاد مشارکت و به دست آوردن نتایج برای کارهای در حال تعلیق است. این دوره مستلزم درون نگری و تجزیه و تحلیل وضعیت در محل کار است. شما باید نقاط قوت را مشخص کرده و به جای اینکه اجازه دهید نقاط ضعف شما نمایان شود ، نقاط ضعف خود را از بین ببرید. موفقیت با پشتکار و عزم در این مقطع به دست می آید. بنابراین ، سخت کار کنید. اگر بتوانید امور مالی خود را به خوبی مدیریت کنید ، دیگر مشکلات زیادی وجود نخواهد داشت. به شما توصیه می شود استراتژی مناسبی اتخاذ کنید.

طالع بینی متولدین آذر:

این یک مرحله عالی خواهد بود ، و به احتمال زیاد به دلیل تلاش هایتان موفقیت بزرگی کسب خواهید کرد. در حالی که مطالبات مالی شما را اشغال خواهد کرد ، با این وجود می خواهید در دو ساعت فشار بیاورید تا روی تناسب اندام متمرکز شوید. فکر کردن به افکار مثبت و دنبال کردن یک سرگرمی به شما کمک می کند تعادل بین کار و لذت را برقرار کنید. همچنین شما را در وضعیت مطلوبی حفظ خواهد کرد. این دوره ای از فعالیت و موفقیت بسیار خواهد بود. بیشتر تلاش های شما نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت و بنابراین ، شما قادر خواهید بود کارهای بیشتری را با اعتماد به نفس انجام دهید. اگر نقش جدیدی به شما پیشنهاد شده یا مسئولیتهای جدیدی به شما سپرده شده است ، بنابراین توصیه می شود که آن را با خوش بینی به دست آورید ، زیرا می توانید نتایج را با موفقیت تحویل بگیرید. دشمنان شما شکست خواهند خورد و شما با ذهن خود در آرامش خواهید بود.

 

طالع بینی متولدین دی:

در طی این مرحله ، اعتماد به نفس شما افزایش پیدا می کند و مهارت ها در اوج قرار می گیرند. همچنین به دلیل افزایش سرعت عملکرد ، شما قادر خواهید بود نتایج را با سرعت بیشتری تحویل بگیرید و کارهای بیشتری را به عهده بگیرید. ارتباطات شما باعث افزایش چشمگیر خواهد شد و می توانید ایده های خود را به خوبی بیان کنید. این مرحله ای است که در آن شما می توانید تمام چیزهایی را که قبلاً برای خودتان نگه داشته اید بیان کرده و به اشتراک بگذارید. ممکن است از شما خواسته شود که در پاسخ های خود سریع باشید و ارتباط سریعتر به شما در جذب فرصت های بیشتر کمک می کند. سرمایه گذاری های محاسبه شده در بازار سهم می تواند سودمند باشد ، اما شما باید با احتیاط تصمیم گیری کنید. نیمه دوم این مرحله یک دوره خواهد بود ، که در آن شما بیشتر روی تولید ایده و برنامه ریزی متمرکز خواهید بود ، که ممکن است به شما در انجام وظایف خود کمک کند. سعی کنید روی کار خود تمرکز کنید تا اضطراب کاهش یابد. مدیتیشن برای تقویت قدرت درونی شما مفید خواهد بود. برخی از مسائل عاطفی ممکن است در بخش های بعدی دوباره شما را آزار دهند. ممکن است احساس کنید که حوادث اطراف شما بسیار اشغال شده است و ممکن است استرس ناشناخته ای در ذهن شما ایجاد شود. تولدتان مبارک

 

طالع بینی متولدین بهمن:

در این دوره ، شما ممکن است یک الگوی نوسان انرژی را تجربه کنید ، و این نشان می دهد که شما باید قدم های خود را با دقت بردارید. مرحله آینده همه چیز در مورد شجاعت ، سرعت و عمل خواهد بود. با اعتماد به نفس و جسارت ، چالش های مختلفی را با سهولت و بدون دردسر پشت سر می گذارید و قادر خواهید بود کارها را به صورت کارآمد انجام دهید. این می تواند یک مرحله عملی باشد و بسیاری از موقعیت ها ممکن است توجه شما را جلب کنند. شما به احتمال زیاد در مورد ایده های خود احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد و به نمایش گذاشتن استعدادهای خود اهمیت بیشتری می دهید و بنابراین برون گرا درون شما اکنون مورد توجه قرار خواهد گرفت. احتمالاً بار کار در این دوره افزایش می یابد ، و ممکن است شما نتوانید آن را به اندازه کافی اداره کنید. خلاصه اینکه ، این دوره ای است که باید به کارهای خود توجه ویژه ای داشته باشید. به یادگیری هر دو تئوری و جلسات عملی اهمیت دهید زیرا هر دو برای رسیدن به علائم یکسان هستند. کسانی که درگیر فشار خون هستند باید در این مرحله هوشیارتر باشند زیرا می تواند عوارض جانبی بر سلامتی داشته باشد. در اواخر ماه از شرایط استرس زا خودداری کنید.

 

طالع بینی متولدین اسفند:

در این مرحله ، ممکن است کارها دقیقاً مطابق برنامه های شما کار نکنند ، و ممکن است فشار را در محل کار احساس کنید زیرا ممکن است برنامه های سخت وجود داشته باشد. بهتر است فقط با یک استراتژی مشخص پیش بروید. این مرحله شامل ثروت ، سود مالی و خوشبختی کلی خواهد بود. شما در امور مربوط به امور مالی خوش شانس خواهید بود و به خاطر تلاشهای زیادی که در گذشته کرده اید ممکن است دستاوردهای خوبی دریافت کنید. این امیدوار کننده ترین دوره حرفه ای خواهد بود ، و به شما توصیه می شود از این فرصت استفاده کنید ، زیرا تقریبا هیچ کاری برای گله و شکایت کردن وجود ندارد. در این مرحله فرصت های کافی برای ارتقاء و نشان دادن استعدادهای خود به دست خواهید آورد. مبتلایان به مشکلات آرتریت باید در شناسایی مشکلات و اقدامات مؤثر در زمان مناسب مراقب باشند تا از درد و رنج بیشتر ، خصوصاً در پایان ماه جلوگیری کنند. خلاصه ، شما ممکن است در جبهه شغلی روندی مختلط را تجربه کنید. این نیز یک زمان چالش برانگیز برای مقابله با شرایط پیچیده خواهد بود. به طور خلاصه ، شما باید خیلی سخت تلاش کنید تا کمی پاداش بگیرید.