بیوگرافی و تصاویر عطا عمرانی بازیگر جوان ایرانی

عطا عمرانی (زادهٔ سال ۱۳۶۵) بازیگر ایرانی تئاتر و تلویزیون است. عطا عمرانی بازیگری را در کلاس‌های امین تارخ فراگرفت. در اردیبهشت ۱۳۹۰ سعید نعمت‌الله (نویسندهٔ سریال شیدایی) عطا عمرانی را به محمدمهدی عسگرپور (کارگردان شیدایی) معرفی کرد و او برای بازی در سریال شیدائی انتخاب شد.
نام و نام خانوادگی عطا عمرانی
زمینه فعالیت      بازیگر تئاتر و تلویزیون
تولد      ۱۳۶۵
ملیت     ایرانی

 

عطا عمرانی (زادهٔ سال ۱۳۶۵) بازیگر ایرانی تئاتر و تلویزیون است.

عطا عمرانی بازیگری را در کلاس‌های امین تارخ فراگرفت. در اردیبهشت ۱۳۹۰ سعید نعمت‌الله (نویسندهٔ سریال شیدایی) عطا عمرانی را به محمدمهدی عسگرپور (کارگردان شیدایی) معرفی کرد و او برای بازی در سریال شیدائی انتخاب شد. این نخستین تجربهٔ تصویری عمرانی شمرده می‌شد. عطا عمرانی برای تناسب ظاهری با نقش خود به سفارش نویسنده، هفت کیلو وزن کم کرد.

سریال «شیدایی»نام عطا عمرانی را به عنوان بازیگر مطرح کرد.

 

قسمتی از بیوگرافی عطا عمرانی از زبان خودش

سال 87 بود كه براي ورود به حرفه بازيگري، در كلاس‌هاي بازيگري «امين تارخ» ثبت‌نام كردم و ابتدا يك دوره معمولي اين كلاس‌ها را پشت‌سر گذاشتم و بعد از آن، در ‌دوره پيشرفته آن شركت كردم. امين تارخ مانند يك پدر هر آنچه از توانش برمي‌آمد را در اختيار من و 8-7 نفر از دوستانم كه آنجا بوديم قرار مي‌داد تا يك اتفاق خوب براي ما بيفتد. هنوز هم با وجود پايان يافتن دوره‌هاي‌مان، امين تارخ در نهايت مهرباني ما را در آموزشگاهش مي‌پذيرد و ما همچنان در حال ياد گرفتن از ايشان هستيم. ايشان بدون هيچ‌گونه چشمداشتي همچنان در حال هدايت و راهنمايي ما هستند.

 

عطا عمرانی بازیگری را در کلاس‌های امین تارخ فراگرفت

روي پولي كه از بازيگري درمي‌آورم حساب مي‌كنم
من هم مثل بقيه تا حدي روي پولي كه از بازيگري درمي‌آورم حساب مي‌كنم، بالاخره بازيگر زحمتي مي‌كشد كه بايد در قبالش دستمزدش را بگيرد. دروغ است اگر بگويم وارد اين حرفه شده‌ام و بدون هيچ چشمداشتي هر كاري خواهم كرد! در هر شغل ديگري هم كه باشد، طرف بابت زحمتي كه مي‌كشد، دستمزدش را دريافت مي‌كند، بازيگري هم همين‌طور است، چيزي اضافه‌تر از دستمزدم نمي‌خواهم. مطمئن باشيد هيچ‌كس بي‌‌ دليل به كسي پول نمي‌دهد، آن بازيگري هم كه 100 ميليون بابت بازي در يك فيلم مي‌گيرد، نوش‌جانش، حتما حقش است كه مي‌گيرد؛ اگر بازيگر مهم نيست، پس چرا مردم براي ديدنش پول مي‌دهند؟ مي‌دانيد چرا از اين‌كه يكسري‌ها دستمزدهاي آنچناني در سينما مي‌گيرند ناراحت نمي‌شوم؟ چون خدا به من لطف كرد و خيلي زود وارد اين حرفه شدم؛ شايد اگر 10 سال ديگر زحمت مي‌كشيدم و طي آن مدت هيچ اتفاقي برايم نمي‌افتاد و خيلي با استعدادتر از امروزم بودم، بابت اين دستمزدها ناراحت مي‌شدم و حرص مي‌خوردم!

 

نخستین تجربهٔ تصویری عطا عمرانی در سریال شیدایی بود

بعضي وقت‌ها «داد» لازم مي‌شود
آدم ايده‌آليستي هستم و براي رسيدن به ‌ايده‌آلم در زندگي، دوست دارم رقابت كنم. البته هميشه براي اين‌كه موتورم روشن شود و بخواهم آن‌طور كه دوست دارم بجنگم، بايد يك نفر بالاي سرم باشد و آن جاهايي كه بد هستم را به رخم بكشد، سرم داد بزند و خلاصه كاري كند بهم بربخورد و غيرتي شوم! سر همين بازیگری بارها اتفاق افتاد در سكانس‌هايي خوب نبودم و خودم هم آن را احساس مي‌كردم، اگر توپ و تشرها و فرياده نبود، نمي‌توانستم آن صحنه‌ها را خوب دربياوريم! اصلا همان دادها باعث مي‌شد زبانم باز شود و به‌خودم بيايم. هنوز هم كه سر فيلمبرداري مي‌رويم، يك‌جاهايي خودم مي‌گويم «فكر مي‌كنم داد لازم دارم!» (خنده) خب وقتي مي‌بينم اين كار جواب مي‌دهد، از آن استقبال هم مي‌كنم!

  

 عکس های عطا عمرانی