بیوگرافی بهنام بانی (خواننده) +عکس

بهنام بانی

تولد: ۱۱ مهر ۱۳۶۶

ملیت: ایران ایرانی

سبک‌(ها): پاپ

حرفه(ها) : خوانندگی

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۵ تاکنون

 

بهنام بانی (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۶۶ – دامغان) خواننده ایرانی است. وی در ۸ سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بود و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت. دوران دانشجویی خود را در رشتهٔ مهندسی عمران در سال ۸۴ در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینهٔ موسیقی فعالیت می‌کرد ولی به گفتهٔ خودش کامیابی‌ای نداشت و صدایش شنیده نشد. حمیدرضا حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی می‌باشند.

 

بهنام بانی خواننده ایرانی است

 

شروع فعالیت

وی علت گرایشش به موسیقی را، پدرش می‌داند، پدر بهنام وی نوازنده آکاردئون بود. بهنام بانی در ۱۰ سالگی نزد پدرش تمرینات موسیقی را شروع کرد سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه‌ای نزد استادان موسیقی مانند محمد نوری به آموزش پرداخت.

 

خواننده های مورد علاقه

از‌خواننده‌ های قدیمی، محمد اصفهانی و محمد علیزاده را دوست دارم

مرحوم ناصر عبداللهی هم الگوی من بوده، البته من ژانرم را عوض کردم. در میان خواننده‌ های نسل جدید هم سینا شعبانخانی، مسعود صادقلو و شهاب مظفری را دوست دارم

 

فول آلبوم بهنام بانی

 

شروع با گروه روژان

از سن 19 سالگی از سال 85 همزمان با دوران دانشجویی در شاهرود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آنها همکاری کرد، در اصل خواننده اول گروه روژان مهدی یغمایی بود که بعد از جدا شدن او از این گروه، بهنام بانی خواننده اصلی گروه شد و با این گروه چندین کنسرت در اجتماع کوچیک را برگزار کرد.

 

شهرت بهنام بانی

اولین آهنگ بهنام بانی که باعث معروف شدن او شد آهنگ علاقه خاص بود ولی در عین حال آهنگ من یه دیونم با استقبال بیشتری مواجه شد و آهنگ عاشقم کرده باعث تثبیت جایگاهی وی در حوزه موسیقی شد

 

عکس های بهنام بانی

 

ازدواج

بهنام بانی هنوز ازدواج نکرده است و می گوید فعلا تصمیمی برای انجام این کار ندارد.

بهنام بانی

 

تک آهنگ‌ها

توقع ندارم

وای دل بی قرارم (تیتراژ برنامه باغ ملی)

چه بخوای چه نخوای

اخماتو وا کن

بسمه

همه دنیام

چی بگم؟

عاشقم کرده

من یه دیوونم

علاقه خاص

زندگیمون قصه نبود

زیبای بی همتا

مرز دیونگی

بیخیال

بیا اینجا

فصل عاشقی

ای کاش

قرص قمر

 

عکس های جدید بهنام بانی

 

بیوگرافی بهنام بانی